![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6041
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 25 January 2016 ![]() |
Mam szybkie pytanie bo nie mogę znaleźć. Mam deta bez map, idzie dolutować ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6042
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6043
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 December 2021 ![]() |
Mam det3+ bez map, na płytce jest miejsce. Tylko w wersji w zbudowanym on i tak korzysta z tego samego anal input które jest wyprowadzone na konektor, więc wychodzi na jedno jak byś dał zewnętrzny.
|
|
|
![]()
Post
#6044
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6045
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 ![]() |
Z dnia na dzień przestał mi się uruchamiać na tablecie emu dash, chciałem przeinstalować ale w sklepie play go nie ma. O co chodzi i czemu przestał się włączać?
|
|
|
![]()
Post
#6046
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
Zajrzyj na stronę internetową ekumajstra, Jak nic nie ma w temacie to wal na support
|
|
|
![]()
Post
#6047
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Z dnia na dzień przestał mi się uruchamiać na tablecie emu dash, chciałem przeinstalować ale w sklepie play go nie ma. O co chodzi i czemu przestał się włączać? https://apkpure.com/ru/search?q=emudash |
|
|
![]()
Post
#6048
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 ![]() |
Wygląda na to że emu dash przestał działać przez aktualizację androida, a emu dash 3 nie chce się połączyć.
|
|
|
![]()
Post
#6049
|
|
User Dołączył: Sun, 27 July 2014 ![]() |
Panowie pytanie
BMW E36 m43b19 dorzucony det3 ster Bosch na 5 wtyczek Nie mogę podpiąć zapłonu by można było korygować . Ma ktoś jakieś pomysły ? Podpinany na kilka sposobów jednak nie przyniosło to efektu . |
|
|
![]()
Post
#6050
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Panowie pytanie BMW E36 m43b19 dorzucony det3 ster Bosch na 5 wtyczek Nie mogę podpiąć zapłonu by można było korygować . Ma ktoś jakieś pomysły ? Podpinany na kilka sposobów jednak nie przyniosło to efektu . W tym ecu, jak pmaiętam, działa podpięcie IgnitionIn - IgnitionOut, bez kombinacji z bipolar jak na schematach do ISa:-) |
|
|
![]()
Post
#6051
|
|
User Dołączył: Sun, 27 July 2014 ![]() |
Niestety nie działa nie widzi obrotów i obrotomierz nie pracuje .
Na bipolar pracuje obrotomierz ale po chwili od odpalenia i przygazowaniu gubi obroty max około 3 tys i strzela w wydech obroty spadają do 0 z tego co się dowiedziałem niby to hall ale mogę się mylić . |
|
|
![]()
Post
#6052
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Trzeba próbować, może to nie zapłon tylko brak wystrojenia, skoro odpala i ma synchronizację(gubi ją w logu)? Podłączyłeś w trybie fit czy piggy?
|
|
|
![]()
Post
#6053
|
|
User Dołączył: Sun, 27 July 2014 ![]() |
W trybie fit widać po obrotach i po logach że zapłon gubi.Myslalem że może przez brak ekranu .ale tam niema ekranu przy czujnikach .
Jak wpinam ignition in- ignition out +pullup obroty widzi auto odpala synchronizacji nie gubi ale niema kontroli nad zapłonem zero reakcji na zmiany z mapy . Dodam że częściowo wystroilem auto na tym zapłonie lecz nie dało się ani cofać ani przyspieszać zapłonu . Gubi zapłon jak podwójne do bipolar |
|
|
![]()
Post
#6054
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Cześć! Mam skrzynie kłową i próbuje uruchomić funkcję gear cut.
Czy te ustawienia są w porządku? Może używanie 2x wirtualnego wyjścia nie jest konieczne? Używam ALS z otwarciem przepustnicy DBW na 15%, czy powinienem ustawić TPS min dla blip powyżej 15? Gałka ma wyjściowo 2.5v, jak zmieniam bieg przód (1,3,5) to spada i w okolicy 2.2v mam zmianę biegu, biegi parzyste wiadomo wzrasta podobnie, działa to fajnie, kwestia tylko ustawień. https://youtube.com/shorts/a0PVq_eCiNQ?feature=share ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#6055
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Cześć! Mam skrzynie kłową i próbuje uruchomić funkcję gear cut. Czy te ustawienia są w porządku? Może używanie 2x wirtualnego wyjścia nie jest konieczne? Używam ALS z otwarciem przepustnicy DBW na 15%, czy powinienem ustawić TPS min dla blip powyżej 15? Gałka ma wyjściowo 2.5v, jak zmieniam bieg przód (1,3,5) to spada i w okolicy 2.2v mam zmianę biegu, biegi parzyste wiadomo wzrasta podobnie, działa to fajnie, kwestia tylko ustawień. https://youtube.com/shorts/a0PVq_eCiNQ?feature=share ![]() Wystarczy jedno tak zdefiniowane wyjście, warunki aktywacji są takie same, tylko nazwa inna. Gdybyś potrzebował inne warunki dla blipa, to wtedy można dwa wyjścia przeznaczyć niezależne:-) |
|
|
![]()
Post
#6056
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
no tak myślałem w sumie
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#6057
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
no tak myślałem w sumie ![]() Przejdź na fw V3, wyższa liga w ogarnianiu silnika, włącznie z możliwością pracy w closed loopie przy wykorzystaniu czujnika biegu:-) https://community.ecumaster.com/t/new-softw...-available/3879 ![]() |
|
|
![]()
Post
#6058
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Przejdź na fw V3, wyższa liga w ogarnianiu silnika, włącznie z możliwością pracy w closed loopie przy wykorzystaniu czujnika biegu:-) https://community.ecumaster.com/t/new-softw...-available/3879 ![]() A jak wygląda migracja z 2.xx na v3? Da radę normalnie wszystko przerzucić czy kombinacje z adaptacja? Ja się przyznaje na strojeniu nie znam, działam tylko w obrębie funkcji gear cut, funkcji sport i ewentualnie kalibracji czujników ale jeśli chodzi o mapę paliwa, boostu i zapłonu to nie tykam ![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#6059
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Na chwilę obecną tylko kalibracje czujników obsługuje importer. Mapa zapłonu jest p&p. Mapa paliwa najczęściej ma lekki rozjazd. Triggery trzeba ręcznie przepisać. Wolne obroty, boost, dbw, vvti, korekcje i inne drobne ustawienia mają nowe strategie działania, więc trzeba poświęcić sporo czasu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 21:17 |