![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 12 May 2010 ![]() |
Witam, poszukuję jakiś info ile można wycisnąć z tego silnika do jazdy na codzień oraz jaka firma w PL dłubie coś w tych Lexusach.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Jedynie BOX Cie ratuje. IS 220 to jest dokładnie to samo co Toyota...sterownik Denso...tyle że w przeciwieństwie do innych Denso ten jest że tak powiem nieodporny na mody i często przy programowaniu odmawia posłuszeństwa - dlatego mało kto się podejmuje takiej modyfikacji...
Kolejny minus to fakt iz te samochody tak samo jak toyoty nie trzymają mocy i wychodzą w serii ok 160KM... My wypuszczamy to na BOXach i klienci sobie chwalą...no bo w sumi i tak nie mają innego wyjścia.. przykładowy wykres: ![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 12 May 2010 ![]() |
Czyli widzę że sobie daruję zakup tego lexusa, myślałem że może da się jakoś fajnie go dłubnąć na jakieś 220-230KM, ale poczytałem i podobno dół silnika do kupa. A z koleji benzyna 2.5 V6 ma 208 KM i ponad 8s do 100. Tragedia jakaś
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Ale IS350 jest już całkiem żwawe.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Tylko ze to automat w dodatku z za wielkiej wody wiec duza szansa ze skladany z dwoch.
To juz lepiej pojsc przetartymi szlakami i wziac brot mit wurst 330 i lub d -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Wed, 12 May 2010 ![]() |
I podobno te Lexusy z USA mają mniej spawów... haha
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Jest to co prawda OT ale faktycznie is 350 nie był oferowany, więc zastanowiłbym się nad gs300, którego mozna w miarę łatwo dostać w dobrym stanie. Oczywiście jeśli budżet pozwoli ale różnica nie jest jakaś dramatyczna. Jeśli ma być dynamicznie i w miare oszczędnie to dopiero gs450h ale to już trzeba przygotować 100k+ za dobry egzemplarz, a najlepiej 120k
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2010 Skąd: wlkp ![]() |
Czy aby na pewno nie da się modyfikować IS220d? Silnik bliźniaczy z tym z Rav4, a tutaj takie coś:
http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=23629 Zresztą tutaj też to było, Rav-ka kolegi Matschke http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 -------------------- 29256
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
I podobno te Lexusy z USA mają mniej spawów... haha Nissan 350Z tak miał, przerwsze słysze odnośnie ISa. W swojej nagonce na auta z USA Lexus Polska napewno by o tym wspomniał ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 06 September 2011 ![]() |
porażka
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 16 October 2011 ![]() |
Wszystkie clean powery toyoty to mega cupy. Dłubanie przy tym to jazda na krawędzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 04 September 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Przy okazji - jak to się prowadzi?? Chodzi mi o zawieszenie, zakręty, ma ten model jakieś sportowe aspiracje??
-------------------- V8
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 18:59 |