![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 18 March 2010 ![]() |
Mam Vw T4 po programie na 190KM. Teraz regeneruje turbinę , bo padła po 200kkm od poprzedniej regeneracji i tak się zastanawiam co by z nią pokombinowac żeby znaleźc się w gronie 200+ .
Do ilu barów można podkręcic tą turbinę? Podobno można do niej wstawic większe koło kompresji od BMW X5 chyba od GT2260? Proszę o fachowe porady. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
wow, 200 kkm na regenerowanej suszarce w autku z programem. w jakiej firmie regenerowane turbo, że udało się tego dokonać ??
-------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 18 March 2010 ![]() |
Właśnie w żadnej firmie.
Robił mi to kolega w ... Stoczni Nauta w Gdyni (jakby co to nr na priv) - mają tam taką firmę chyba TurboTech Nauta. Sam się zdziwiłem,że tak długo wytrzymała tymbardziej,że nie oszczędzam busa jadąc nawet z 8 osobami. Powiedziałem mu żeby ustawił mi na 1,0-1,2bara , bo trochę boję się o silnik he he ma 750kkm nalatane bez remontu (program robiony przy 550kkm!!! - pozdrawiam pana Tuchołke,który stwierdził,że nie można przy takim przebiegu robic programu,no ewentualnie +10PS ![]() Muszę zrobic nowy program po tym podniesieniu ciśnienia na turbinie? |
|
|
gość_ROB_555_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
Cisnienie raczej sie nie podnioslo
![]() ECU ma ustawione i bedzie dazyc do tego co chce. Jesli sama z siebie bedzie dmuchac za duzo to auto wylapie NOTLAUFA Nigdy nie robilem hybrydy na duzych wirnikach nie mniej robilem auto na orginalnej turbinie z BMW i plulo chyba pod 230KM ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 18 March 2010 ![]() |
Chciałem właśnie do Ciebie podskoczyc jak założę suszarke co by sprawdzic zapłon,kąt początku wtrysku no i power.
Znam tego który u Ciebie hamował - to był biały bus. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Miałem dokładnie tą turbinę w golfie. Ja osobiście mogę powiedzieć, że jest pancerna. Chodź żałuję, że akurat ją miałem, to jest to dość wytrzymałe turbo. U mnie peak ~2 bary stałe 1.5 do 1.7 bara. Mam jedną na części jak coś.
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Potwierdzam
mam u siebie GT2260v regenerowana laduje 1.7-1.8 bar po 50 tys km zero sladow zuzycia sprezarki -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
w krakowie Daniel z TTC robil taka t5 na big turbo. Ponoc ma to coś koło 250ps
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 18 March 2010 ![]() |
Ja właśnie chciałbym celować w te 250 ,ale to dopiero po wakacjach jak już będę grubo stał
![]() W sumie to już i tak przy tych 190KM rzadko który klient nie spyta co tam siedzi pod maską. Chyba powoli kończy mi się intercooler i jak już będę zmieniał to wstawię jakieś alu monstrum,choć ori też nie jest za mały,bo to AXG 150KM. PYTANIE Czy intercooler im większy tym lepszy czy są jakieś ograniczenia w doborze (oczywiście oprócz rozmiarów) ??? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Wiekszy cooler dluzej sie pompuje.
Reszte sobie dopowiedz ![]() -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2010 Skąd: wlkp ![]() |
w krakowie Daniel z TTC robil taka t5 na big turbo. Ponoc ma to coś koło 250ps Tyle że T4 a T5 mają inne silniki. Chyba że chodziło Ci o R5 ![]() -------------------- 29256
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 23:27 |