![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Witam
Proszę bardziej doświadczonych kolegów o pomoc. Wszelkie sugestie mile widziane. Nawet te na nie. Przygotowuje się do swapu Lupo 1.4 tdi (amf) na 1.9 tdi (asz). Właściwie to mam wszystko z a3 bo kupiłem całe auto. Dokupiłem turbo gt22v. Mam kilka dylematów odnośnie skrzyni. Oryginalnie była 6, ja chce 5 na sprzęgle z vr6. Mam kilka skrzyń nie wiem którą wybrać CTN ASD EBF EUH. Lupo nie bedzie latało tras, jaj już to bardzo sporadycznie. Mam to być auto w zasadzie na co dzień. Ale ma zap..rdalać ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 21 February 2006 ![]() |
Odezwij się do Compsportu, albo Mastersa. Maja to obcykane
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Do Compsportu zgłoszę się na strojenie. Bo do Bielska ma ok 60 km.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
zamach z vr6 nie pasuje, inny rozstaw srub, kup 1z albo g60 i na to tarcza + docisk vr. rozrusznik od 6-tki nie pasuje do 5-tki.
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
ja bym zostawil skrzynke 6gang tam masz due sprzeglo ktore sporo wytrzymuje
-------------------- 2012 - swap 2.0tdi 8v 136 ---> okolice 240km
2013 - swap 1.9tdi 130km ---> 230km 2015 - swap 2.0Fsi 200km ---> w budowie (projekt zakonczony crashtestem) 2017 - 2.8 VR6 4motion -----> przebudowa na Vr6 r30T |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
ja bym zostawil skrzynke 6gang tam masz due sprzeglo ktore sporo wytrzymuje Ja raczej założę 5 EUH. W lupo jest bardzo ciasno a jakoś nie bardzo widzi mi się jazda na co dzień, autem z pociętymi podłużnicami. Chociaż w tym kraju tyle aut jeździ po ćwiartkach że podłużnica to pryszcz ![]() Dziś za browara dostałem zamach z g60. Mam gdzieś rozrusznik z afn. Nie wiem Tylko co z tym intercoolerem. Który wybrać, w zderzak z lupo lepiej wchodzi ten najmniejszy. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 14 January 2009 ![]() |
Generalnie im większy tym lepszy ale ja np ostatnio zamieniłem cooler 23cm na 18cm. Pierwszy nie wszedłby mi do Ibizy bez cięcia belki. Nie chciałem osłabiać konstrukcji w aucie na co dzień więc zamieniłem się na 18cm i ten wszedł bez cięcia. W Lupo będzie na pewno jeszcze ciaśniej niż u mnie więc bez rzeźby się nie obędzie. Kwestia ile jesteś gotowy pociąć
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
pakuj z megane 2 dci. trzeba podciac belke ok 1 cm z jednej strony
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
TDIK przemyśle. Choć nie ukrywam że raczej pójdę w tą stronę
http://www.fmic.pl/img/p/278-946-large.jpg http://www.fmic.pl/img/p/279-952-large.jpg |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
wszystko jst fajnie ale jak masz klime to ciezko wsadzic cooler grubszy niz 50mm
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 December 2011 ![]() |
Nie mam klimy.
Z czasem tylko fotele przód i klata zostanie. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 13:41 |