![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
witam,
szukam samochodu do codziennej eksploatacji, jako, że mam niewielki doświadczenie z klekotami, prośba o pomoc, kandydaci: BMW 535d/530d Mercedes E 320 CDI Audi A6 3.0 TDI Volvo V70 D5 AWD wady i zalety, częste usterki i niedociągniecia, ostatnio jeżdziłem dłubnietym 535d (ale w sedanie), na codzień nowe V70 (kobiety), dotychczas V70R (drogie w codziennej eksploatacji, co polecacie, co odradzacie??? -------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Kolejny temat z cyklu w którym będzie rywalizacja między audi a bmw...
ja tam jestem za 3.0 tdi fajnie jeździ, ekonomiczny,mało awaryjny, ładnie wygląda, no i 4x4 -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
ja tam jestem za 3.0 tdi fajnie jeździ, ekonomiczny,mało awaryjny, ładnie wygląda, no i 4x4 zupelnie jak moja beemka 330xd ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
ma byc mocne czy tylko kombi?
Bo między d5 a x35d jest przepaść -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak bym ja miał wybierać brał bym pod uwagę tylko 535d lub A6 3.0 TDI Q - to zależy jaki napęd wolisz. D5 nawet po programie nie stoi blisko do wyżej opisanych aut. Mega lag przy automacie, umiarkowane osiągi i hałas jednostki, choć komfort wyższy niż u reszty.
Sam musisz zdecydować. Choć ja jestem zwolennikiem 4x4 przy dużym Nm i warunkach pogodowych w PL, to jednak moc 535d by mnie kusiła ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
od kilku lat jeżdżę Volvo, wcześniej tylko BMW, a w pracy Mercedesem, nie mam doświadczeń z Audi, szukam na dłużej do codziennej eksploatacji, liczy sie komfort, jakość, koszty i przy tym trochę dynamiki, mam świadomość, że pomiędzy V70 D% a BMW 535d jest przepaść w osiągach, ale nie te są najważniejsze, auto nie będzie do ścigania, ale do codziennej jazdy po naszych drogach, tydzień temu jeździłem "podkręconą" do 340 KM (podobno), robiło wrażenie, ale bez szału, nowe Volvo V70 mam w domu (żony), ale przednionapędowe i biorę pod jedynie AWD, i po programie duże, wygodne z super muzyką-250 KM Kombi, myslałem też o E320 CDI, choć nigdy tym nie jeździłem, prośba o opinie użytkowników i informacje dot usterek, przed wyborem postaram się przetestować wszystkie 4.
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Właścicielem żadnego z tych aut nie jestem, ale moja mama ma A6 3.0 TDI, a wcześniej jeździła E 320 CDI. Co do awaryjności się nie wypowiem (Audi ma przelatane dopiero 40 tys, a Mercedesa miała krótko). Jeśli chodzi o prowadzenie, to powiem tak: Audi jest mniej komfortowe (jeśli chodzi o dziury, nierówności), a zarazem dużo gorzej śmiga po zakrętach. E klasa była w wersji Avantgarde i jeśli dobrze mi się wydaje, to tam jest zawieszenie fabrycznie lekko obniżone. Niewątpliwą zaletą Audi jest napęd 4x4. Jeśli chodzi o komfort w trasie, to Audi jeździ się super, jest bardzo ciche przy prędkościach "autostradowych" (ma te niestandardowe, podwójne szyby). Fotele Sportsitze są megawygodne, a kierownica świetnie leży w dłoniach. W E klasie fotel jest moim zdaniem średni, ale wygoda fotela to akurat jedno z bardziej subiektywnych odczuć w aucie, tak więc to już sam musisz sprawdzić. E60 jeździłem tylko 520d, więc tutaj moja opinia nie ma chyba nic do rzeczy, bo 520d do 535d ma się nijak
![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Audi jest mniej komfortowe (jeśli chodzi o dziury, nierówności), a zarazem dużo gorzej śmiga po zakrętach. Coś tu chyba nie hallo skoro twierdzisz że a6 4x4 gorzej się lata po zakrętach niż e320cdi jeździłem jednym i drugim autem i jeżeli chodzi o prowadzenie mercedes klęka przed audi porównując te dwa modele..........!!!! -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Coś tu chyba nie hallo skoro twierdzisz że a6 4x4 gorzej się lata po zakrętach niż e320cdi jeździłem jednym i drugim autem i jeżeli chodzi o prowadzenie mercedes klęka przed audi porównując te dwa modele..........!!!! Nie wiem, takie jest moje wrażenie. A6 wydaje mi się dużo bardziej ociężała i dużo bardziej ryje przodem. Może to kwestia dość wysokich opon w A6 (225/50/17), chociaż w Mercedesie były niewiele niższe (225/45/17). Takie jest moje zdanie. -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
jak dla mnie większość audi ryje przodem, akurat przy przesiadce na BMW czy Merca to czuć szczegolnie.
A 535d jeździłem ostatnio i brał bym bez wahania. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
jak dla mnie większość audi ryje przodem, akurat przy przesiadce na BMW czy Merca to czuć szczegolnie. A 535d jeździłem ostatnio i brał bym bez wahania. Audi ryje przodem w warunkach granicznych typu tor. Kapitalnie sie trzymają na normalnych drogach, chyba ze kogoś ponosi fantazja...ale bez przesady... A6 to limuzyna do jazdy na codzień. Co innego silnik gdzie 535d jest naprawdę świetne, tyle ze oska. Mercedes ma nadal problemy z elektryką, w dużej ilości aut coś sie sypie, ale jeździ sie przyjemnie. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Audi ryje przodem w warunkach granicznych typu tor. Kapitalnie sie trzymają na normalnych drogach, chyba ze kogoś ponosi fantazja...ale bez przesady... A6 to limuzyna do jazdy na codzień. Miałeś dość mocne RWD (CK 32) i AWD, sądzę, że wiesz jaka jest różnica w prowadzeniu się tylnonapędowca od AWD ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Audi ryje przodem w warunkach granicznych typu tor. Kapitalnie sie trzymają na normalnych drogach, chyba ze kogoś ponosi fantazja...ale bez przesady... A6 to limuzyna do jazdy na codzień. Co innego silnik gdzie 535d jest naprawdę świetne, tyle ze oska. Mercedes ma nadal problemy z elektryką, w dużej ilości aut coś sie sypie, ale jeździ sie przyjemnie. No właśnie Audi ma taką dziwną manierę, króra mi nie odpowiada, czuję że silnik jest daleko z przodu nawet przy nieco szybszej codziennej jeździe po zakrętach pod miastem. Fakt, że żadnym S czy RS nie miałem okazji. Co do Mercedesa... ostatnio jeździłem tylko C63 AMG więc to troszkę inna liga... Choć przyznam że skrzynia mnie rozczarowała powolnoscią (może liczyłem na przebijanie jak na motocyklu). Ale nic się nie popsuło ![]() -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Mowimy tu o normalnych autach, nie M czy RS czy tez AMG. Miałem służbowe A6 3.0TFSI i jeździło sie swietnie, żadnego odczucia ociezalosci, rycia przodem po zakretach przez 15 tys km nie odczuwałem. Komfort ok, ale nie najlepszy wsród konkurentów. Była to wersja po lifcie i przez 15 tys km padły obydwie lampy przednie (ledy) - wymienili na nowe i było ok. Zrobiłem tez 4 tys km E320 cdi - fajne auto ale na dłużej to bym nie zostawił, jakoś Mercedes mi nie leży, choć najnowsze AMG to juz naprawdę świetne auta. Volvo S80 D5 miałem 3 lata, super komfort, ale słaby silnik nawet po programie jak juz wspominałem był daleki od trzylitrowych konkurentów. 535d smigalem tylko 250 km i wg mnie jest super. Mocny i fajny samochód z tymi komfortowymi fotelami to bajka poprostu, ale jak popadalo to jak w mocnej osce średnio sie jechało w porównaniu z Audi, jednak na suchym wg mnie najlepsze auto.
Jak juz pisałem kwestia gustu, wiec sam musisz wybrać co Ci bardziej pasuje. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
wystarczy mokra ulica, o sniegu nie mowiac i audi ryje opor przodem
![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Może za małe -Ja dorzucam AR 159 Q4 2,4 JTDm 200-210KM
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Stare audi tak ale nowe audi a6 ma przesuniety silnik o 15 cm do tylu jesli dobrze pamietam. Dla mnie tylko audi i bmw 535d /530d jesli manual.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 November 2005 ![]() |
Chyba tylko ja odnosze dziwne wrazenie ze kolega @yanaki jednak nie ma w planach bawienia sie w "Getaway In Warsaw" tymi autami
![]() Audi ryje przodem? hmm rozumiem ocb i przyznaje ze troche taka specyfika marki dalej, a na pewno bardziej przyjemnie w danych warunkach* jedzie sie oska bmw. Ale c'mon rycie przodem przeszkadzajace przy CODZIENNEJ jezdzie? to juz trzeba by stylem jazdy zakrawac pod kategorie mocno psycho co nawet przy naszej leniwej policji raczej szybko skonczylo by sie pozbawieniem dokumentu upowazniajacego do poruszania sie po tych pieknych drogach. Dodam jeszcze ze mieszkam w malopolsce gdzie mamy troszke bardziej krete drogi i z obliczen ;-) wychodzi mi ze przy lataniu ogniem ~180/200+ odcinka Lubien-Myslenice - rycie przodem nie jest uciazliwe. Pdosumowujac - jesli lubisz rwd i nie ganiasz co zime w gory to osobiscie bral bym 535d z racji ze mieszkasz w Wwa gdzie zima nie daje zbyt mocno popalic i za super silnik ktory jest troche ponad cala reszta tutaj wspomnianych. Na 2 miejscu dal bym A6 za najwieksza wszechstronnosc i imho najlepszy daily driving - minimalnie nizej na 3 postawil bym 530d dane warunki* - to dla mnie tylko i wylaczenie dobra pogoda + dobra droga - wszedzie indziej odliczajac ekstrema tj. tor a biorac pod uwage te bardziej wazne przy wyborze DD czyli. bardzo zle warunki pogodowe jak i drogowe w mojej opinii zdecydowanie lepiej jezdzi sie Q. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Audi jest ok ale po co je kupować skoro można wybrać E60 530xd ?
Ta sama moc, mniej kilogramów, AWD, i fajne prowadzenie. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
LOL dobrze ze nie każdy tak myśli...
Na szczęście mamy inne świetne marki. 530xd jak i A6 tdi Q w dobrym wypasie i automacie ważą powyżej 1800 kg... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 20:00 |