![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_B230FT_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Witam po dlugiej nieobecnosci.
Kupilem kibla do przewracania latarni i rozwalania murow, volvo 960 drugiej generacji bez nivomatow i zadnych bzdetow w limuzynie z orginalnym przebiegiem 188 tys km. Moje pytanie jest nastepujace: czy ktos sie dlubal w whiteblock i ma doswiadczenie w dwumasach ? Myslalem o wsadzeniu T6 biturbo ale jak posluchalem najnowsze przepisy panow z TÜV w niemczech gdzie mieszkam musial bym wywalic jakies 5 tys euro zeby legalnie zameldowac samochod. Chce wsadzic 3 litrowy blok 204 konny ktory nie wystepowal ze skrzynia M90 ktora posiadam w moim gracie i przeklejic tabliczki znamionowe. Chcial bym max odciazyc wszystkie masy przykrecone do silnika ktorych bedzie spokojnie ze 30 kilo. znalazlem info co do whiteblock http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325 testowal ktos osobiscie 2masy z 5 cylindrowek ? ![]() Uploaded with ImageShack.us |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Pakuj jednomasa z 850, jak ma być lżej, to bez kompromisów, pytanie tylko czy siądzie rozstawem na wał.
|
|
|
gość_B230FT_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
Pakuj jednomasa z 850, jak ma być lżej, to bez kompromisów, pytanie tylko czy siądzie rozstawem na wał. Musze polatac po necie za info, problem jest ostatnio z czasem ![]() ![]() ![]() ![]() Za taka cene mozna kupic orginalne S80 T6 AWD ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Mówiłem Ci Piotrek, rejestruj w PL a potem pal jana przy kontroli ze jesteś w DE w odwiedziny
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
w DE może mieć życzliwych pro-eko sąsiadów, wtedy taka opcja wyjdzie jeszcze drożej...
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
gość_B230FT_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 September 2011 ![]() |
buduje volvo 740 z silnikiem bi turbo 2.8 z s80. mam już skrzynie m90, zastanawiam sie czy pakować bardzo ciężkie koło zamachowe dwumasowe, czy kupić sztywne od np volvo 850. Tarcze i docisk planuje oddać na wzmocnienie.
jak myślicie z tym zamachowym? pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
Nie pakuj dwumasu.Ja właśnie zmieniłem na jednomas i w tym tygodniu będą jazdy próbne. Przy zmianie na jednomas w 940 ze skrzynią M90 jest tylko jeden dośc poważny ból.Tarcza sprzęgła. Jest kłopot z doborem odpowiedniej tarczy ze sprężynkami,która pasuje na wałek w skrzyni.Z tego co udało mi się ustalić to pasuje tarcza z M90 z diesla.Ja chciałem przerabiać wieloklin w tarczy ale kiedy pojechałem do specjalisty ten popatrzył na te wielokliny i wygrzebał mi tarczę ze sprężynkami pasującą na m90.Nie wiem skąd ta tarcza jest oryginalnie ale wszystko pasuje.Musiałem tylko roztoczyć docisk o 2mm wewnątrz.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 02 September 2011 ![]() |
myslalem że zakładając jednomas z 850, zostawie tarcze i docisk oryginalne, tylko wzmocnione i wszystko bedzie ok. dzieki za odpowiedz
kogutos, teraz doczytałem że masz redblocka z m90, ja mam T6 z m90 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
A na czym chcesz amortyzować naprężenia w sprzęgle i napędzie jak założysz jednomas z tarczą i dociskiem od dwumasu?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
Istnieja zestawy sprzegieł najczesciej spiekowych z kołem jednowsowym i tarcza nie amortyzowana . Wiec jezeli skrzynia nie jest z papieru to chyba nie ebdzie problemu
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sun, 13 November 2011 Skąd: lbn ![]() |
Każdy robi jak uważa za słuszne.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 March 2008 ![]() |
Da się złożyc kpl. z sztywnym kołem, tarczą z tłumikami i wszystko pasuje to t5/t6 i M90.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Da się złożyc kpl. z sztywnym kołem, tarczą z tłumikami i wszystko pasuje to t5/t6 i M90. Jakieś szczegóły? Co, jak i z czego? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 March 2008 ![]() |
Musze poszukać bo nie mam kpl u siebie ostatni założyłem jakiś czas temu znajomemu pod 2,5l 6cyl. i M90, taki zestaw pasuje też do focusa.
W weekend popatrzę i napiszę. Odnośnie planów twórcy tematu, odpuściłbym sobie silnik wolnossący 3l 6cyl. bo w większości przypadków pękają w nich bloki, na 3 kupione do projektu przez klienta wszystkie były pęknięte, włożony 2,5 moc ma kilka koni niższą moc a chodzi bez problemu od roku, chyba, że t6 ale to już inna bajka. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 01:02 |