![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Rzeszów ![]() |
Witam.
![]() To mój pierwszy wpis na forum proszę wyrozumiałość. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
B204R
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Ile ma byc koni?? Do czego ma być używanie?? Ile ma palić i jaki budżet?? Najtaniej najmocniej i z największym potencjałem tak jak kolega napisał wcześniejszy silnik saaba 2.0 turbo lub 2.3, i leta masz w dupie...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
zapewne autor tematu chce wolnossaka a nie turboburbo
zaden ecokibel jak juz to xe zamiast eco -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
najlepiej xe za 700 zł i remont 2500
![]() -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
2.0 z nubiry
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Rzeszów ![]() |
Myślę że koło 200 koników wystarczy może być turbo. Samochód ma być do jazdy na co dzień. Co do budżetu to koło 5tyś. może troszeczkę więcej. Chciałbym silnik który nie będzie dużo palił(tak do 15L/100??).
Dzięki wszystkim za podpowiedzi ![]() A ten silnik od saaba w jakich cenach chodzi? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
zależy od stanu jak szukałem do siebie to polecana osoba na forum saaba chciała 1600-1700 bez osprzetu. ja kupiłem za 1200 ale igła to to nie była.
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 29 December 2004 Skąd: GKW ![]() |
Wrzucaj c25xe + wałki z 3.0 + dobry dolot i wydech i będziesz miał ponad 200 KM bez doładowania.
Nawet jest chyba kilka takich projektów na forum. Są też chłopacy z Białegostoku co ogarniają takie swapy bezproblemowo. Już kilka Nexii z tymi silnikami zamiata. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Rzeszów ![]() |
A mam jeszcze pytanko czy taki c20xe po przejechaniu 200tyś. się jeszcze do czegoś nadaje?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Wrzucaj c25xe + wałki z 3.0 + dobry dolot i wydech i będziesz miał ponad 200 KM bez doładowania. Nawet jest chyba kilka takich projektów na forum. Są też chłopacy z Białegostoku co ogarniają takie swapy bezproblemowo. Już kilka Nexii z tymi silnikami zamiata. i uwazasz ze z tymi modami zmiesci sie w kwocie ktora napisal autor tematu? a ze tak sie zapytam, jakie to ""chlopacy"" z bialegostoku? -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Rzeszów ![]() |
A tak w ogóle to czym się różni ec20xe od x20xev?????? I czy Eco nadaje się do tuningu?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
eco to nadaje sie ale do dupy, i zaraz sie ktos odezwie ze nibu da sie , bo sie da, ale totalnie bez sensu,
jak juz chcesz wybierac miedzy tymi silnikami to jedynie starsza wersje 16v czyli XE, a jak juz wogole chcialbys nie narzekac za jakis czas ze malo mocy to jedynie v6 -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
wogóle to jest pytanie czy autor tematu chce sam zrobic swap zeby sie np pobawic mechaniką
bo jak ma dać komuś te 5 tys zł zeby mu wstawil silnik c20xe to chyba lepiej sprzedać i kupić astre GSI z drugiej strony 1.6 8v fajny silniczek:) kiedys wstawiałem 2.0 8V zamiast 1.6 8V - bardzo prosty swap i mozna skrzynie, zawias i hamulce zostawic bez zmian... no ale wiadomo że człowiek chce setki KM:) pisałeś że samochód do jazdy na codzień, może byc turbo, około 200KM i żeby mały palił.... w takim razie - tak jak rennen Ci napisał - B204R z saaba kupic całego saaba (angol, walniety w tył itp itd - ze sprawnym silnikiem i przekładac) resztę sprzedać ale z astra zaczną sie problemy - skrzynia, zawias, hamulce.... reakcja łańcuchowa |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 February 2010 Skąd: Mazowieckie ![]() |
Dokładnie, kupisz saaba 900 Turbo 94-98 lub 9-3 98-00 z B204L i masz na starcie już 185 koni, do stage3 dojdziesz za grosze i 240 koni osiągalne na seryjnej turbince. Wystrugasz dolot, wydech 2,5 cala i ktoś Ci program zrobi, za 500funtów masz całego saaba. Tylko żebyś miał dojście albo dużo cierpliwości i zapał. Mój saab z tym silnikiem i stage3 pali mniej więcej 17l/100km w mieście przy dociskaniu do spodu na co drugiej prostej. Przy średnio agresywnej jeździe w 15 spokojnie się zmieścisz. A jak zachowasz wszystkie zasady ecodrivingu w mieście to 12 jest możliwe spokojnie przy masie 3 drzwiowej Astry. Zastanów się nad tym. Bo pomodzisz ten motor za grosze i 500 koni znosi.
-------------------- Stage3
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Dokładnie, kupisz saaba 900 Turbo 94-98 lub 9-3 98-00 z B204L i masz na starcie już 185 koni, do stage3 dojdziesz za grosze i 240 koni osiągalne na seryjnej turbince. Wystrugasz dolot, wydech 2,5 cala i ktoś Ci program zrobi, za 500funtów masz całego saaba. Tylko żebyś miał dojście albo dużo cierpliwości i zapał. Mój saab z tym silnikiem i stage3 pali mniej więcej 17l/100km w mieście przy dociskaniu do spodu na co drugiej prostej. Przy średnio agresywnej jeździe w 15 spokojnie się zmieścisz. A jak zachowasz wszystkie zasady ecodrivingu w mieście to 12 jest możliwe spokojnie przy masie 3 drzwiowej Astry. Zastanów się nad tym. Bo pomodzisz ten motor za grosze i 500 koni znosi. to jak jest tak FAJNIE to napisz prosze ile trzeba wlozyc zeby zniosl te 500 koni a nie pozniej sie legenty tworza z fabrycznego silnika z fabrycznym osprzetemi da sie tyle wycisnac, wiec prosze cie zejdz na ziemie, i nie pisz zaraz ze fabrycznie silnik zniesie tyle bo to wiem, ale juz nie na innych seryjnych dodatkach do bloku -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 29 December 2004 Skąd: GKW ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
w OPT to byla nexia 3,0v6 to raz , dwa niby byla schamowana i niby bylo 240km,
jakos od POL ROKU czekam na wykres i lipa, nie ma po trzecie taka nexia z v6 juz jezdzila od 2007r -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie pchać się w 2.5 od razu 3.0
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Lidzbark Warminski ![]() |
3.2 V6:)
Autor pisał że ma 5 tyś.... trzeba przemyślec czy tylko troche podnieść moc, czy więcej i zmieniać podzespoły samochodu... a może jedz do komisu wymień na astre GSI zostawiając swoją Fkę i dopłacając, za resztę podstawowy przeglad (oleje, rozrząd, filtry) i jazda:) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 19:51 |