Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Toyota RAV4
R2rrr
post Mon, 04 Apr 2011 - 13:52
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: WE





Temat wybitnie niestreetracingowy - chodzi o zakup Toyoty RAV4 MK1 - 3 furtki, automat, 2.0 (126 PS). Potrzebuje opinii od osob ktore mialy stycznosc.

Rozmawialem z czlowiekiem ktory sprzedaje - samochod 16 letni! W ktorym ponoc nic sie nie psuje. Jak to wyglada w rzeczywistosci - co przy wieku 12+ lat moze sie wysypac, jak wyglada dostepnosc czesci do tego konkretnego modelu (zeby sie nie okazalo ze koszt naprawy skrzyni przekroczy wartosc samochodu), a planuje wydac +/- 15 tysiecy.

Blacharka w przypadku tak unikatowego modelu mysle ze nie jest dostepna i tania, czy sie myle?

Kwestia napedow - przez telefon od wlasciciela dowiedzialem sie, ze niby jest staly naped 4x4, ale w automacie tylna os sie dolacza. Jaki to jest typ napedu, czy dobrze sie sprawdzi w zimie w fun-carze? (zapieta dwojka na automacie i boczkiem smile.gif)

I pytanie za 100 punktow - czy taka specyfikacja (3 drzwi + automat) jest gdzies w okolicach warszawy, zebym mogl zweryfikowac czy sie mieszcze i jak to jezdzi?
Dzieki za odpowiedzi!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Apr 2011 - 13:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Marlon
post Mon, 04 Apr 2011 - 15:15
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(R2rrr @ Mon, 04 Apr 2011 - 13:52) *
Kwestia napedow - przez telefon od wlasciciela dowiedzialem sie, ze niby jest staly naped 4x4, ale w automacie tylna os sie dolacza. Jaki to jest typ napedu, czy dobrze sie sprawdzi w zimie w fun-carze? (zapieta dwojka na automacie i boczkiem smile.gif )


Napęd 4x4 nazywa się tutaj stałym, bo nie masz żadnego wpływu na to, czy w ogóle oraz kiedy się dołączy tył. W automacie nie masz większych szans na jazdę bokami.



--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Mon, 04 Apr 2011 - 17:08
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





moja dziewczyna porusza sie podobna ravką, tyle ze z manualem, rocznik 1998 i faktycznie, musze przyznac ze jest to kompletnie bezproblemowe auto. choc w tym przypadku moze miec znaczenie przebieg (autentyczny, bo auto od nowosci w domu) 107k km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kordos555
post Tue, 05 Apr 2011 - 01:48
Post #4


User
Dołączył: Tue, 09 October 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Marlon @ Mon, 04 Apr 2011 - 15:15) *
W automacie nie masz większych szans na jazdę bokami.


Mówisz konkretnie o napędzie z rav-ki czy o większości małych SUV-ów (RAV, CR-V itp.) z dołączanym tyłem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Tue, 05 Apr 2011 - 07:22
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





CYTAT(Marlon @ Mon, 04 Apr 2011 - 15:15) *
Napęd 4x4 nazywa się tutaj stałym, bo nie masz żadnego wpływu na to, czy w ogóle oraz kiedy się dołączy tył. W automacie nie masz większych szans na jazdę bokami.


nie do końca, w ravce 1 masz przycisk LOCK, możesz więc do jakiejś prędkości zablokować sobie napędy. Oczywiście to dalej suv zabawka ale z ravek to jedynka jest w teorii najbardziej "off-road" wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R2rrr
post Tue, 05 Apr 2011 - 08:40
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: WE





CYTAT(mihau_dst @ Tue, 05 Apr 2011 - 07:22) *
nie do końca, w ravce 1 masz przycisk LOCK, możesz więc do jakiejś prędkości zablokować sobie napędy. Oczywiście to dalej suv zabawka ale z ravek to jedynka jest w teorii najbardziej "off-road" wink.gif


W automacie tez? Tam jest taki przelacznik na desce (ECT - normal, power) ale to raczej nie od tego. Innych przyciskow/przelacznikow sie nie dopatrzylem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 05 Apr 2011 - 09:01
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(R2rrr @ Tue, 05 Apr 2011 - 08:40) *
Tam jest taki przelacznik na desce (ECT - normal, power)

To tryb normal/sport pracy skrzyni automatycznej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Tue, 05 Apr 2011 - 09:11
Post #8


Super User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: Suburbicon





CYTAT(R2rrr @ Tue, 05 Apr 2011 - 08:40) *
W automacie tez? Tam jest taki przelacznik na desce (ECT - normal, power) ale to raczej nie od tego. Innych przyciskow/przelacznikow sie nie dopatrzylem.


nie doczytałem, że avtomat unsure.gif sorki za wprowadzenie w błąd (LOCK jest w miejscu gdzie w automacie masz ECT)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 05 Apr 2011 - 13:13
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(kordos555 @ Tue, 05 Apr 2011 - 01:48) *
Mówisz konkretnie o napędzie z rav-ki czy o większości małych SUV-ów (RAV, CR-V itp.) z dołączanym tyłem?

Przy mocy 120km to wszystkim. Masz przedni napęd, tył się dołącza jak ma chęć wink.gif. Kiedy jeszcze nie ma opcji "strzal ze sprzęgła" czyli w automacie, to jazda jakims kontrolowanym bokiem jest bardzo trudna.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QbaqBA
post Tue, 05 Apr 2011 - 14:02
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 10 May 2008
Skąd: inąd





z reczna skrzynia po wcisnieciu LOCKa daje rade...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kordos555
post Thu, 07 Apr 2011 - 14:09
Post #11


User
Dołączył: Tue, 09 October 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Marlon @ Tue, 05 Apr 2011 - 13:13) *
Przy mocy 120km to wszystkim. Masz przedni napęd, tył się dołącza jak ma chęć wink.gif. Kiedy jeszcze nie ma opcji "strzal ze sprzęgła" czyli w automacie, to jazda jakims kontrolowanym bokiem jest bardzo trudna.



Ostatnia CR-V -ka w automacie po zaśnieżonym placu zamiata jak głupia, nawet wokół własnej osi w miejscu da się ją kręcić...dopóki napęd się załącza wink.gif Po paru-parunastu minutach jazdy w ciągłym poślizgu, trzeba jej dać trochę odpocząć bo coraz później uruchamia napęd na cztery koła, aż w końcu w ogóle przestaje dołączać tył.

Jedynym problemem może być wyczucie momentu kiedy tył się dołączy, jednak jak się człowiek wprawi to i przez skrzyżowanie można przejść bokiem trafiając w drogę. Także myślę, że i tytułowa RAV-ka będzie dawać frajdę na zaśnieżonym parkingu
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 22:54