![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: WE ![]() |
Temat wybitnie niestreetracingowy - chodzi o zakup Toyoty RAV4 MK1 - 3 furtki, automat, 2.0 (126 PS). Potrzebuje opinii od osob ktore mialy stycznosc.
Rozmawialem z czlowiekiem ktory sprzedaje - samochod 16 letni! W ktorym ponoc nic sie nie psuje. Jak to wyglada w rzeczywistosci - co przy wieku 12+ lat moze sie wysypac, jak wyglada dostepnosc czesci do tego konkretnego modelu (zeby sie nie okazalo ze koszt naprawy skrzyni przekroczy wartosc samochodu), a planuje wydac +/- 15 tysiecy. Blacharka w przypadku tak unikatowego modelu mysle ze nie jest dostepna i tania, czy sie myle? Kwestia napedow - przez telefon od wlasciciela dowiedzialem sie, ze niby jest staly naped 4x4, ale w automacie tylna os sie dolacza. Jaki to jest typ napedu, czy dobrze sie sprawdzi w zimie w fun-carze? (zapieta dwojka na automacie i boczkiem ![]() I pytanie za 100 punktow - czy taka specyfikacja (3 drzwi + automat) jest gdzies w okolicach warszawy, zebym mogl zweryfikowac czy sie mieszcze i jak to jezdzi? Dzieki za odpowiedzi! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Kwestia napedow - przez telefon od wlasciciela dowiedzialem sie, ze niby jest staly naped 4x4, ale w automacie tylna os sie dolacza. Jaki to jest typ napedu, czy dobrze sie sprawdzi w zimie w fun-carze? (zapieta dwojka na automacie i boczkiem ![]() Napęd 4x4 nazywa się tutaj stałym, bo nie masz żadnego wpływu na to, czy w ogóle oraz kiedy się dołączy tył. W automacie nie masz większych szans na jazdę bokami. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
moja dziewczyna porusza sie podobna ravką, tyle ze z manualem, rocznik 1998 i faktycznie, musze przyznac ze jest to kompletnie bezproblemowe auto. choc w tym przypadku moze miec znaczenie przebieg (autentyczny, bo auto od nowosci w domu) 107k km.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Tue, 09 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
Napęd 4x4 nazywa się tutaj stałym, bo nie masz żadnego wpływu na to, czy w ogóle oraz kiedy się dołączy tył. W automacie nie masz większych szans na jazdę bokami. nie do końca, w ravce 1 masz przycisk LOCK, możesz więc do jakiejś prędkości zablokować sobie napędy. Oczywiście to dalej suv zabawka ale z ravek to jedynka jest w teorii najbardziej "off-road" ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: WE ![]() |
nie do końca, w ravce 1 masz przycisk LOCK, możesz więc do jakiejś prędkości zablokować sobie napędy. Oczywiście to dalej suv zabawka ale z ravek to jedynka jest w teorii najbardziej "off-road" ![]() W automacie tez? Tam jest taki przelacznik na desce (ECT - normal, power) ale to raczej nie od tego. Innych przyciskow/przelacznikow sie nie dopatrzylem. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Mówisz konkretnie o napędzie z rav-ki czy o większości małych SUV-ów (RAV, CR-V itp.) z dołączanym tyłem? Przy mocy 120km to wszystkim. Masz przedni napęd, tył się dołącza jak ma chęć ![]() -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
z reczna skrzynia po wcisnieciu LOCKa daje rade...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 09 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy mocy 120km to wszystkim. Masz przedni napęd, tył się dołącza jak ma chęć ![]() Ostatnia CR-V -ka w automacie po zaśnieżonym placu zamiata jak głupia, nawet wokół własnej osi w miejscu da się ją kręcić...dopóki napęd się załącza ![]() Jedynym problemem może być wyczucie momentu kiedy tył się dołączy, jednak jak się człowiek wprawi to i przez skrzyżowanie można przejść bokiem trafiając w drogę. Także myślę, że i tytułowa RAV-ka będzie dawać frajdę na zaśnieżonym parkingu |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 22:54 |