Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW E30 Hartge - Xeon Custom Made
X_E_O_N
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:12
Post #1


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW





Jestem na forum od 2006 roku ale tylko jako czytajacy jednak teraz postanowilem przedstawic projekt ktory wykonalem w calosci sam od podstaw na bazie BMW E30 1986 rok

Odrazu mowie fotek jest bardzo duzo bo sa teoretycznie po kolei co i jak bylo robione smile.gif

OPIS AUTA :
rok-1986
silnik - Hartge H27 lub H26 nie wiadomo sad.gif
zawieszenie - Gwint KW V1
kola - Brocki B1 8,5" przod 10" tyl
tlumik - 2x2,5 " , xbrace tlumik hartge
- pelnu zestaw poliuretanow
- szerokie zderzaki tyl przod oraz dokladki MTII
- spojler na klapie Hartge
- progi z touringa
- lusterka Jacky w carbonie
- klatka IRECO
- deska wyflokowana
- fotele MIRCO S2000
- pasy OMP 4pkt
- dodatkowe zegarki cisnienie oleju , cisnienie paliwa , napiecie
- kompletna renowacja nadwozia
- Dyfer 3.46 szpera TORSEN
- lampy Black Hella
- waga pojazdu z 20 L paliwa 1000kg
- shadow line
- DET III ( dziekuje Firmie PROJEKT XS za montaz i zestrojenie )

na dzien dzisiejszy auto dysponuje moca niecalych 190KM ale bedzie wiecej smile.gif napewno
















mg]http://img33.imageshack.us/img33/8655/20091208081.jpg[/img]



Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:12
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
X_E_O_N
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:13
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW























Go to the top of the page
 
+Quote Post
X_E_O_N
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:13
Post #3


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW



































































Go to the top of the page
 
+Quote Post
X_E_O_N
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:14
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW


























































Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyniu
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:25
Post #5


User
Dołączył: Thu, 08 November 2007





oprócz paru szczegolow jak wydech czy kolor to auto miazge robi....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hart88
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:28
Post #6


Rookie
Dołączył: Sat, 04 December 2010
Skąd: Wieluń





Jak dla mnie wypas.Kojarzy mi się po tym kolorze z jednym potworem e30 co na YT widziałem kiedyś.Lampy to jakiś custom czy sam przyciemniałeś ?Lusterka w carbonie też własnoręczna produkcja ?Z taką mocą już chyba sobie autko całkiem radzi bo dosyć sporo rzeczy wyleciało
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Oktan
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:32
Post #7


User
Dołączył: Mon, 12 January 2009
Skąd: Łódź





fajna fura !!

PS.: jak dla mnie felgi - powinny być grafitowe (białe średnio pasują)


--------------------
E55T '98 - czyli V8 w wydaniu AMG :D
S211 320 CDI '06 + pakiet AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:38
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





hart88 - a opis czytales? rolleyes.gif

auto ciekawie wyszlo. ten wydech i dokladka z tylu mi osobiscie nie podchodzi.
powodzenia w dalszych modyikacjach motoru.
ogolem jest bardzo na +


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
X_E_O_N
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:49
Post #9


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW





Lampy przod oryginal BH
lampy tyl DEPO smile.gif
Dokladka tyl laminat ze wzgledu na to ze trzeba skracac a ori MTII nie da sie spawac przod ori MTII


Plany sa zacne ale to juz wszystko zlaezy od kasy i pomocy kolegow z Projekt XS smile.gif

- kompresor lub turbo nie wiem jeszcze
- dashboard najlepiej taki jak w Lexus LFA smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:49
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





Ogrom roboty i efekt wizualny pierwsza klasa!


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:05
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Super, hartge to wisienka na torcie, tylko chyba bardziej temperatura oleju od voltomierza by się przydała.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:27
Post #12


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Lubie takie projekty.. profi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:37
Post #13


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Super projekt,wykonanie i efekt końcowy. Jednak e30 forever smile.gif


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:02
Post #14


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Czy to nie jest przypadkiem lakier 8C6 z 911 GT3 RS? Pytam, bo wygląda dość podobnie jak na moim wozie. Efekt jest bardzo zacny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisVR6
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:05
Post #15


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 October 2010
Skąd: Gubin Racing Team





Naprawde fajne e30 az milo ogladac takie projekty! Ogolnie brakuje tylko big single turbo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:17
Post #16


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Ile "farby" musiałeś zużyć na malowanie całego auta? Sam się do tego przymierzam tylko nie wiem jaką ilość zamówić.


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:43
Post #17


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Bardzo fajny projekt. Ja bym zostawił N/A i krzesał konie bo buda ciężka nie jest a z turbo to może się zrobić ciężkie do opanowania jeśli fura na zakrety. Samochód z Krakowa to może kiedyś zobaczę na żywo . Pozdrawiam.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
X_E_O_N
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:53
Post #18


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW





kolor to 0057 Lamborghini

podklad SpectroFlex kolor pod 0057 2,5L
baza 4,5L
bezbarwny 4,5L niebieski wszystko firmy Spies&Hecker

Jak koledzy z Projekt XS pomoga to bedzie turbo smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Foinix
post Thu, 03 Feb 2011 - 23:04
Post #19


User
Dołączył: Mon, 09 November 2009
Skąd: Osby, Szwecja





Mariusz... idź w stronę N/A , turbo i kompresorów trochę jeździ... Jak sam mówiłeś...

A szybkie N/A jest ciekawsze happy.gif


--------------------
Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ratay
post Thu, 03 Feb 2011 - 23:06
Post #20


User
Dołączył: Mon, 21 November 2005
Skąd: Zabrze





Xeon super robota. Auto inne niz wszystkie w twoim wydaniu. Pewnie w Tarnowie by marudzili ze kolor ze za wąsko i wogole, ale auto jest nietuzinkowe i ma piekne serce. Dla mnie auto na 5+ jedynie nie rozumiem wyboru foteli. Uszy bardzo utrudnia jazde po mieście. Chyba ze auto strikte na tor.


--------------------
TUN UP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 09:37