![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakich elementów potrzebuję do SWAPU silnika diesla oprócz samej jednostki napędowej ze skrzynią biegów?
Czy jest jakiś specjalista w PL od modyfikacji mechanicznych tego francuskiego silnika 2.0 HDI ? CompSport zna się na tym? Plan A. Modyfikacje 2.0 HDI 8v Plan B. Swap na 2.2 HDI Bi-Turbo 170KM |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
a 2.2 nie jest przypadkiem 4 garowe z jedną turbiną ?
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Chyba stara padaka, a ja bym wkładał nówka sztuka silnik 2.2 HDI Bi-Turbo 170KM symbol 4HT.. montowano w pugu 407.
Ten silnik, o którym wspominasz to pewnie wersja 136KM.. swapem w jego przypadku nie warto zawracać sobie ... wiesz czego... Przyrosty po programie ma wręcz śmieszne.. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: SCI ![]() |
CYTAT Plan A. Modyfikacje 2.0 HDI 8v Plan B. Swap na 2.2 HDI Bi-Turbo 170KM Po 1 do czego to ma być włożone? Po 2 jakich mocy oczekujesz? Po 3 zrób sobie rachunek ekonomiczny bo może taniej wyjdzie kupić nowy wóz z 2.2 niż go swapować, lub w ogóle kupić coś z innej stajni. Tak aby nie robić sztuki dla sztuki. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Kolega robił 2.7HDI biT, w dodatku w automacie, w SKN
Wynik modyfikacji też przyzwoity, (coś około 270KM, 520Nm) jeździ już czas jakiś, chociaż auto miało grubo ponad 100 000km przed modyfikacją. Więc tam na pewno dadzą radę - mówię o planie A oczywiście -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
A do jakiej budy to aplikował te 2.7 ?
Silnik ma być włożony do Citroena Berlingo II generacji czyli ten najpopularniejszy, lecz nie najnowszy.. Myślę że zadowoli mnie około 200KM i 400Nm.. aaa i nie lubię iść na łatwiznę ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: SCI ![]() |
CYTAT aaa i nie lubię iść na łatwiznę wink.gif bardziej cieszy jak się uda coś trudniejszego Pod warunkiem, że nie zacznie się po wszystkim sypać. ![]() Bo w tedy to już nie cieszy, a irytuję. ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
200hp to nie z 2.0HDI sypnie sie szybciej niż myślisz robiłem taki w VTG i szybko wracałem do serii 2.2 bi turbo będzie lepszy, zrobisz program i bedzie co chcesz, oczywiście usunąć fap i lepsze sprzęgło konieczne
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
A do jakiej budy to aplikował te 2.7 ? Silnik ma być włożony do Citroena Berlingo II generacji czyli ten najpopularniejszy, lecz nie najnowszy.. Myślę że zadowoli mnie około 200KM i 400Nm.. aaa i nie lubię iść na łatwiznę ![]() ![]() a widzisz, tu Cię nie zrozumiałem, bo myślałem że masz 2.0 i chcesz je dłubać, dlatego SKN mogępolecić do rzeźby w HDI Tamten 2.7 siedzi w 407 coupe, do berlingo nie ma to sensu, bo w połączeniu z automatem jest potwornie ciężki. Na tyle ciężki, że 407 coupe 2.7 jest chyba 400kg cięższy niż mój 2.0HDI SW -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
A co w SKN rzeźbią z HDI ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 12:45 |