![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 14 November 2010 Skąd: dwr ![]() |
Witam mam maly dylemat co do hamulcow org nie ogarnia :/ wiec pytanie do was z jakiego modelu bmw moge dopasowac zacisk i tarcze zeby to jakos w miare robilo oczywiscie zestaw od m3 zostawiny na sam koniec jak nic ciekawego nie wymyslily
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
Może od 135i? 6 tłoczków.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Podepnę się, jako że od 330 pasuje do e36 całkiem łatwo
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Podepnę się, jako że od 330 pasuje do e36 całkiem łatwo ![]() 330i ma te same hamulce co 330d czyli 325mm, tarcza tej samej średnicy co w M3 tylko, że M3 ma pływającą tarczę. -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
zaciski performance/135i to jedyna rozsądna droga. Pozostają jeszcze zaciski 4 tł. np z E38 750 ale są one ciężki i przypuszczam, ze rzeźby jest wiecej niż przy 135i. Poza tym big brake kits, ceny od ok 4,5k, ale wtedy 350mm w wyż i 18" felga
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
wg mnie wydawanie sianka na tarcze i klocki od M3 to strata pieniedzy.
jedynie co to zaciski od 135i zaciski oko 1300-1500zl 2 szt i tarcze od M3 CSL sztuka okolo 1200zl klocki okolo 500zl, i usluga frezowanai jarzm ok 150zl i to tylko sam przedni zestaw do tego dolicz przewody w oplocie ok 400zl i plyn np rbf 660 okolo 150zl jak widac robi sie niezla sumka jesli chce sie zrobic porzadnie. na moje albo dorwac jakas rozbita 135 i umowic sie z handlarzem ze sie bierze wszystko, przod-tyl klocki, tarcze i wymodzic jakies customowe jarzma moze w 4tysiakach sie uda zmiescic. lub szukac big brake kit to juz drozsza zabawa -------------------- 330Ci SC
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie siedzi zestaw ze 135i sześciotłoczek by Brembo współgra z tarczą 325mm. Testowane na torze dają radę. Wychodzi taniej niż pchanie się w tarczę z CSL-a i dorabianie jarzm. Przewody w stalowym opłocie dorobisz taniej w odpowiednim zakładzie.
-------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Pamiętasz jaka była procedura wkładania? Dużo przeróbek?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
325mm to chyba seryjny rozmiar dla 330 i M3 tak?
jesli dobrze pamietam to CSL ma 345mm -------------------- 330Ci SC
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
komplet używanych używanych zacisków wraz z tarczami, to na ebayu koszt od ok 1k$
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Pamiętasz jaka była procedura wkładania? Dużo przeróbek? trzeba było zeszlifować jarzmo o 5mm a reszta to plug&play 325mm to chyba seryjny rozmiar dla 330 i M3 tak? jesli dobrze pamietam to CSL ma 345mm dokładnie tak, różnica między tarczą 330 a M3 to grubość tarczy 25mm do 28mm -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sun, 14 November 2010 Skąd: dwr ![]() |
Z tego co piszecie to sprzet z 750 moge sobie odpuscic a szkoda bo znalazlem goscia co za psie pieniadze zalatwi mi taki zestawik
![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 08 February 2004 Skąd: WAWA ![]() |
Ktoś może przerabiał temat z heblami z 335i lub M3 e90?
-------------------- 7motorsport
przekładki, serwis EVO |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Czy tarcze 135i oznaczają felgę min. 18 cali ?
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ktoś może przerabiał temat z heblami z 335i lub M3 e90? U mnie siedzą zaciski ze 135i z tarczą 325mm http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=81264&hl= -------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Czy tarcze 135i oznaczają felgę min. 18 cali ? 338mm wiec jak na moje oko na "zyletki" to wejdzie po 17' jeszcze. Jak mierzylem u siebie na dezencie 8x17' to max co by wszedl z bmw 135i 6tloczkow to cos okolo 340mm wlasnie. Co do tych tarcz to napewno bedziesz musial dorobic caly nowy adapter, bo ich odsadzenie jest niepasowne do E36/E46. Jesli wogole sie uda.... BTW jakby ktos szukal zaciskow od 135i to miewam czasami takie zestawy. I cena jest grubo ponizej 1k $ ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sat, 20 March 2010 ![]() |
co do tematu - no niestety jak pasuje do e36 i e46 to pasuje do e30 plug&play - a tacy jak ja i mi podobni wiedzą,że jednym z najlepszych rozwiązań jest 330d - 325mm - lub m3 e46 - 135i jest najlepszą,- ostatnią plug&play choć już nie do końca... Ja przerobiłem w e30 - właśnie z powodu braku potęgi w temacie i przerobiłem na porshe 996turbo - tarcza 330mm zimermann,ale już na pewno nie nazywa się to plug&play
![]() -------------------- just ssuck my...
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Przeciez E30 ma zupelnie inne mocowanie zacisku jak E36/E46 wiec co Ty za glupoty wypisujesz ?
Chyba ze miales zwrotnice z E36 czy E36 ///M. A M3 E46 nie pasuje Plug and play ani do E36 ani do E46 ani tym bardziej do E30. Do E36/E46 trzeba frezowac jarzma z grubosci zeby pasowalo M3 E46. 100% plug and play pasuje tylko 330 E46. -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sat, 20 March 2010 ![]() |
tak mam gwint z e36 w e30 a zatem plug&play-poduszki amora odwrotnie - i nie pisz mi ,że piszę głupoty skoro to twoja wypowiedź jest głupotą - przeżuca się całe kolumny z e36 -wahacze od m3 e36 3.2,,-- tył od compakta e36 lub najlepiej z3 2.8 -hamulce tył m3 e36 a przód 330d 330ci 135i...magiel dowolny z e36 - jaki chcesz -a nawet słyszałem,że z e46 też da radę więc uspokuj swe emocje i posłuchaj jak to robią obcykani w temacie a nie "co ty piszesz głupoty"- czytaj a nie pouczaj bo się kompromitujesz i sam piszesz głupoty.... co do m3 e46 też da radę tylko nie jest to plug&play - zawieszenie z e36 pasuje plug&play do e30 tylko z głową-a nie z d... a co za tym idzie e30 ma takie same możliwości komplety hamulcowe co e36 a nawet e46 330ci- tak to właśnie jest - przetestowane po kilka razy-swoją drogą też bym się wkurzuł hamujące 25letnie e30 jak e46 330ci a nawet lepiej
![]() -------------------- just ssuck my...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 01:30 |