Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Jakie hamulce podpasuja do e 46 30d
edu2301
post Fri, 21 Jan 2011 - 19:41
Post #1


User
Dołączył: Sun, 14 November 2010
Skąd: dwr





Witam mam maly dylemat co do hamulcow org nie ogarnia :/ wiec pytanie do was z jakiego modelu bmw moge dopasowac zacisk i tarcze zeby to jakos w miare robilo oczywiscie zestaw od m3 zostawiny na sam koniec jak nic ciekawego nie wymyslily smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 21 Jan 2011 - 19:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wb78
post Tue, 25 Jan 2011 - 02:18
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 March 2008





Może od 135i? 6 tłoczków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 25 Jan 2011 - 19:04
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Podepnę się, jako że od 330 pasuje do e36 całkiem łatwo smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Tue, 25 Jan 2011 - 21:40
Post #4


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Kajman @ Tue, 25 Jan 2011 - 19:04) *
Podepnę się, jako że od 330 pasuje do e36 całkiem łatwo smile.gif


330i ma te same hamulce co 330d czyli 325mm, tarcza tej samej średnicy co w M3 tylko, że M3 ma pływającą tarczę.


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 26 Jan 2011 - 14:54
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





zaciski performance/135i to jedyna rozsądna droga. Pozostają jeszcze zaciski 4 tł. np z E38 750 ale są one ciężki i przypuszczam, ze rzeźby jest wiecej niż przy 135i. Poza tym big brake kits, ceny od ok 4,5k, ale wtedy 350mm w wyż i 18" felga


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santino
post Wed, 26 Jan 2011 - 16:25
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





wg mnie wydawanie sianka na tarcze i klocki od M3 to strata pieniedzy.
jedynie co to zaciski od 135i zaciski oko 1300-1500zl 2 szt i tarcze od M3 CSL sztuka okolo 1200zl klocki okolo 500zl, i usluga frezowanai jarzm ok 150zl i to tylko sam przedni zestaw do tego dolicz przewody w oplocie ok 400zl i plyn np rbf 660 okolo 150zl
jak widac robi sie niezla sumka jesli chce sie zrobic porzadnie.
na moje albo dorwac jakas rozbita 135 i umowic sie z handlarzem ze sie bierze wszystko, przod-tyl klocki, tarcze i wymodzic jakies customowe jarzma moze w 4tysiakach sie uda zmiescic.
lub szukac big brake kit to juz drozsza zabawa


--------------------
330Ci SC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Wed, 26 Jan 2011 - 18:03
Post #7


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





U mnie siedzi zestaw ze 135i sześciotłoczek by Brembo współgra z tarczą 325mm. Testowane na torze dają radę. Wychodzi taniej niż pchanie się w tarczę z CSL-a i dorabianie jarzm. Przewody w stalowym opłocie dorobisz taniej w odpowiednim zakładzie.


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 26 Jan 2011 - 18:58
Post #8


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Pamiętasz jaka była procedura wkładania? Dużo przeróbek?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Santino
post Wed, 26 Jan 2011 - 18:59
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





325mm to chyba seryjny rozmiar dla 330 i M3 tak?
jesli dobrze pamietam to CSL ma 345mm


--------------------
330Ci SC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 26 Jan 2011 - 20:13
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





komplet używanych używanych zacisków wraz z tarczami, to na ebayu koszt od ok 1k$


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Wed, 26 Jan 2011 - 22:29
Post #11


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Kajman @ Wed, 26 Jan 2011 - 18:58) *
Pamiętasz jaka była procedura wkładania? Dużo przeróbek?

trzeba było zeszlifować jarzmo o 5mm a reszta to plug&play

CYTAT(Santino @ Wed, 26 Jan 2011 - 18:59) *
325mm to chyba seryjny rozmiar dla 330 i M3 tak?
jesli dobrze pamietam to CSL ma 345mm


dokładnie tak, różnica między tarczą 330 a M3 to grubość tarczy 25mm do 28mm


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edu2301
post Mon, 07 Feb 2011 - 17:33
Post #12


User
Dołączył: Sun, 14 November 2010
Skąd: dwr





Z tego co piszecie to sprzet z 750 moge sobie odpuscic a szkoda bo znalazlem goscia co za psie pieniadze zalatwi mi taki zestawik smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Minio
post Sat, 19 Mar 2011 - 15:24
Post #13


Frequent User
Dołączył: Sun, 08 February 2004
Skąd: WAWA





Ktoś może przerabiał temat z heblami z 335i lub M3 e90?


--------------------
7motorsport
przekładki, serwis EVO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Sat, 19 Mar 2011 - 16:30
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Czy tarcze 135i oznaczają felgę min. 18 cali ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ryczko100
post Sat, 19 Mar 2011 - 16:45
Post #15


Super User
Dołączył: Fri, 23 October 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(G-Rad @ Sat, 19 Mar 2011 - 16:30) *
Czy tarcze 135i oznaczają felgę min. 18 cali ?

Tarcze przednie w E82/135i mają 338mm, zatem wchodzi na to 17" i Ci się nadadzą. Dopiero >350mm potrzebujesz 18".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RESPECT
post Sat, 19 Mar 2011 - 22:11
Post #16


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Minio @ Sat, 19 Mar 2011 - 15:24) *
Ktoś może przerabiał temat z heblami z 335i lub M3 e90?


U mnie siedzą zaciski ze 135i z tarczą 325mm http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=81264&hl=


--------------------
SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sun, 20 Mar 2011 - 03:40
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





CYTAT(G-Rad @ Sat, 19 Mar 2011 - 16:30) *
Czy tarcze 135i oznaczają felgę min. 18 cali ?


338mm wiec jak na moje oko na "zyletki" to wejdzie po 17' jeszcze. Jak mierzylem u siebie na dezencie 8x17' to max co by wszedl z bmw 135i 6tloczkow to cos okolo 340mm wlasnie.

Co do tych tarcz to napewno bedziesz musial dorobic caly nowy adapter, bo ich odsadzenie jest niepasowne do E36/E46. Jesli wogole sie uda....

BTW jakby ktos szukal zaciskow od 135i to miewam czasami takie zestawy. I cena jest grubo ponizej 1k $ wink.gif.



--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus344
post Sun, 20 Mar 2011 - 16:27
Post #18


User
Dołączył: Sat, 20 March 2010





co do tematu - no niestety jak pasuje do e36 i e46 to pasuje do e30 plug&play - a tacy jak ja i mi podobni wiedzą,że jednym z najlepszych rozwiązań jest 330d - 325mm - lub m3 e46 - 135i jest najlepszą,- ostatnią plug&play choć już nie do końca... Ja przerobiłem w e30 - właśnie z powodu braku potęgi w temacie i przerobiłem na porshe 996turbo - tarcza 330mm zimermann,ale już na pewno nie nazywa się to plug&play wink.gif no ale wtedy nie było jeszcze 135i......


--------------------
just ssuck my...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotres
post Sun, 20 Mar 2011 - 21:05
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 06 December 2003





Przeciez E30 ma zupelnie inne mocowanie zacisku jak E36/E46 wiec co Ty za glupoty wypisujesz ?

Chyba ze miales zwrotnice z E36 czy E36 ///M.

A M3 E46 nie pasuje Plug and play ani do E36 ani do E46 ani tym bardziej do E30. Do E36/E46 trzeba frezowac jarzma z grubosci zeby pasowalo M3 E46.

100% plug and play pasuje tylko 330 E46.



--------------------
z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus344
post Sun, 20 Mar 2011 - 21:42
Post #20


User
Dołączył: Sat, 20 March 2010





tak mam gwint z e36 w e30 a zatem plug&play-poduszki amora odwrotnie - i nie pisz mi ,że piszę głupoty skoro to twoja wypowiedź jest głupotą - przeżuca się całe kolumny z e36 -wahacze od m3 e36 3.2,,-- tył od compakta e36 lub najlepiej z3 2.8 -hamulce tył m3 e36 a przód 330d 330ci 135i...magiel dowolny z e36 - jaki chcesz -a nawet słyszałem,że z e46 też da radę więc uspokuj swe emocje i posłuchaj jak to robią obcykani w temacie a nie "co ty piszesz głupoty"- czytaj a nie pouczaj bo się kompromitujesz i sam piszesz głupoty.... co do m3 e46 też da radę tylko nie jest to plug&play - zawieszenie z e36 pasuje plug&play do e30 tylko z głową-a nie z d... a co za tym idzie e30 ma takie same możliwości komplety hamulcowe co e36 a nawet e46 330ci- tak to właśnie jest - przetestowane po kilka razy-swoją drogą też bym się wkurzuł hamujące 25letnie e30 jak e46 330ci a nawet lepiej laugh.gif


--------------------
just ssuck my...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 01:30