![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Postanowiłem zrobić tutaj porządek i opisać wszystko jak należy
![]() Zatem Pacjent to: BMW E46 330d 2004 rok, sedan, seryjnie 204ps/410Nm Silnik: Seria M57N, Wkładka K&N, Intercooler custom, bardzo duży, wykonany przez Kokar Dąbrowa Górnicza, z bardzo dobrego francuskiego rdzenia, Zaślepiony EGR, Układ wydechowy custom Turbo back MG Motorsport 2,75" na dwóch tłumikach. Plany - większe turbo, psik psik Elektronika, paliwo: Wtryskiwacze 535d 272ps, Remap Dynosoft - Wojtek "Aligator", Wskaźniki STRI Turbo, EGT - w trakcie instalacji. Układ napędowy: Sachs Performance tarcza organiczna, docisk Nowe koło zamachowe OEM Wymienione wszystkie elementy gumowe (koło pasowe, łączniki, tuleje itp, wszystko OEM). Plany: Szpera Quaife. Zawieszenie, koła, hamulce: M-Technic, LATO - 19" BBS LM Style ![]() ![]() ZIMA - Oryginalne felgi BMW 17", opony Falken, Hamulce seria 325/320mm, Motul RBF 660. Plany: Zawieszenie M-Technic bardzo mi odpowiada, jeśli będzie trzeba ingerować w zawieszenie, to aktualnie moim faworytem jest zestaw SPAX PSX Stabilizatory grubsze Eibach, Zaciski hamulcowe 6 tłoków BMW 135i/BMW Performance, Przewody oplot. Środek: M-technic Alpina B3, Cup Holder ![]() Car Audio seria Plany: Car Audio jakieś delikatne, Bodykit: Przód zderzak przerobiony M-technic, przerobiona ramka pod rejestrację OEM EVO 9 ![]() pozostałe seria. Plany: póki co brak Wynik modyfikacji: 303 km, 705 Nm Podziękowania dla wszystkich ww. wykonawców. Każdy z osobna i razem, to przemili ludzie, zawsze chętni do pomocy i świetnie znoszący fanaberie właściciela ![]() ![]() Jak będzie ładna pogoda, to zrobię dobre zdjęcia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CUP HOLDER jest rewelacja ![]() ![]() ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ladny wynik jestem ciekaw jak to bedzie jezdzic
![]() -------------------- _Obrazek
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Spore walnięcie między 2tyś do 3.5 a potem mało płasko;p ale tak poza tym gratulacje za 720nm...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
docelowo tyle nie bedzie, a dalej będzei bardziej płasko ale dziękuję
Tutaj chodzi o to, że kiedyś na tym forum była wielka dyskusja na temat trudności/niemożliwości osiągnięcia na rozsądnym setupie, 3xx ps. Chciałem potwierdzić, że się da. Już pół roku temu Wojtek zrobił w jednym samochodzie na podobnym setupie 306ps/680Nm ale własciciel nieczęsto jest na tym forum -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo fajnie wyszło, pewnie ruszyć w taką pogodę nie jest łatwo
![]() A tak z ciekawości posiadasz klapki w kolektorze ? -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Moment robi wrażenie
![]() ![]() Gratuluje wyniku. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
A tak z ciekawości posiadasz klapki w kolektorze ? Tak, posiadam, nie usuwałem. Niektórzy twierdzili, że problem klapek objawia się m.in. tym, że przy gaszeniu silnika dochodzą z niego dziwne odgłosy, takie "metaliczne" stuki/klepanie. Ci, którzy mają takie objawy, powinni sprawdzić stan koła pasowego głównego oraz pozostałych rolek/kółek, m.in. na kompresorze klimatyzacji. Ponadto, nie wiem, czy może mieć to również wpływ ale warto sprawdzić w jakim stanie jest łącznik wału (ten ma raczej wpływ, wraz z dwumasem na drgania przy przyspieszaniu) -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
WIELKIE GRATULACJE!!!
![]() ![]() PIĘKNY WYNIK!!! ![]() ![]() Wojtek super ogarnia 330d ..ale zmam gościa , który na seryjnych wtryskach, coolerze z 535d po dobrej rzeźbie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
Jest jeszcze w stolicy klient,
ma 301KM i 587Nm Promotor to hamował. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
WIELKIE GRATULACJE!!! ![]() ![]() PIĘKNY WYNIK!!! ![]() ![]() Wojtek super ogarnia 330d ..ale zmam gościa , który na seryjnych wtryskach, coolerze z 535d po dobrej rzeźbie ![]() ![]() Dziękuję bardzo ![]() Nie mówię, że jest to niemożliwe ale byłbym w ogromnym szoku, gdyby seria po sofcie i IC dała takie parametry. Seryjny IC jest bardzo wąskim gardłem jednak na w pełni stockowych wtryskach nie mam pojęcia jak mogłoby to być możliwe. Jesli chodzi o custom IC nie było u mnie rzeźby. Panowie z Kokar pomierzyli i wstawili największy i najgrubszy jaki się zmieści ![]() ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
Ja tez znam to auto. @tomp
jest to krajowe e46 330cd z 06r o przebiegu 52tyś.km, może dlatego. Z tym ,że ono mocno kopci górą. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
Slabo siedze w dieselach, ale powiedzcie czy dobrze rozumiem, ze jest to E46 po lifcie, 204 KM w serii na seryjnej turbinie??? Co na to M3 E46 z rolki??
-------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Co na to M3 E46 z rolki?? Kolega, o którym wspomniałem wcześniej, posiadający E46 kombi 330d 306ps/680Nm (w pierwszym poście zapomniałem Czarkowi bardzo podziękować za pomoc ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
hmmm , az tak do zapierdzeiela? obled ,gratulacje
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
od czego wtryski?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Pewnie z E60 535d 272KM , mam racje?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
tak
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Grabanów-Kolonia ![]() |
@tomp
napisz nam czy poprawiła się reakcja na gaz na tych wtryskach? czy długo pompuje się dolot na tym coolerze? jak z kopceniem? i jak ze spalaniem na większych szprycach? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 01:28 |