![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Witam,
Mało informacji na necie o tym aucie, myślę o takim maks czterolatku. Co możecie powiedzieć o tym aucie? Na co zwrócić uwagę? Można jakoś łatwo podnieść moc? Inne auto odpada bo chce od czasu do czasu w jakiś teren wyskoczyć no i Range bardzo mi się podoba. -------------------- BMW
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Obawiam się, że więcej jest na forum ludzi trącających gruszki do zdjęć transwestytów, niż tych, którzy mieli kontakt z Rangem Supercharged
![]() Hwojtek coś wie na ten temat na bank.* *nie o transwestytach, a o aucie oczywiście ![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
No domyślałem się, że dużo ludzi na forum z takim autem nie ma ale w końcu doładowana V ósemka pod maską, to może coś komuś się obiło o uszy
![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Kolega ma takie cudo. Spróbuje Cię z nim skontaktować. Zapytam czy moge podać CI jego numer.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Może po prostu zapytaj jak się sprawuje, co często się sypie żebym wiedział na co zwrócić uwagę, nie chce specjalnie gościowi zawracać głowy.
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Silnik raczej pancerny, są upgrade kity na +60hp za jakieś 700 funtów. Więcej nikt nie robi, bo skrzynia polegnie i to w drobny mak. Zużycie paliwa w mieście +30 przy normalnej jeździe. Poza miastem ciężko mi było zejść na 18-19. Autostrada @160 km/h - 26l/100km, więc tanio nie jest. Zbiornik na szczęście spory. Przyspieszenie robi wrażenie, bo to ciężka krowa, a w realnym świecie łapie średnie 6s.
Do jeżdżenia na codzień i w teren wziąłbym jednakowoż TDV8 + program. Poza tym RR Sport jest lepszy w terenie od RR. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Ee właśnie, zapomniałem dodać, że chodzi mi wyłącznie o Sporta. Dzięki Wojtek za info. Z tym spalaniem to gruboo, myślałem że miasto i autostrada będzie z dychę mniej, liczyłem na średnie 20
![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
TDV8 to 3.6 V8 ? Jak tak, to kolega ma, IMO to nie jedzie nawet po remapie w okolice 330 koni bo jest potwornie ciężkie i zjada kapcie w nadzywczajnie krótkich odstępach. domyślam się, że benzyna nie będzie ni chu chu lżejsza.
Jedyne co mi się podobało to regulacja prześwitu zawieszenia ale chyba to standard w SUVach tej klasy. to ja nie wiem czemu wojtek wybrałby jako dd taką wersję ![]() - subiektywne odczucie z tym, że nie jedzie. drewno w środku fajne, wykończenie ładne. ale w tej cenie chyba są fajniejsze pojazdy tego typu. koniec OT |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nazwanie Terrain Response "regulacją prześwitu" to lekka profanacja.
![]() TDV8 3.6 jest IMO zupełnie sensowne (1000 km od jednego strzału zrobiłem i miałem średnią 13l/100km), chociaż oczywiście nie umywa się do nowego TDV8 4.4, ale to już cenowo straszne jest, straszne. Poza tym te auta mają ogranicznik na 200 km/h (SC na 225) i chociaż jeżdżą bardzo porządnie, to nieco strach tym byłoby iść szybciej. A brałbym (wezmę, bo RR S jest następnym autem, jakie kupię) diesla, bo w przeciwieństwie do większości użytkowników RR ja jeżdżę po bagnach, wertepach, bezdrożach i innych lasach i tam dieslem jest po prostu znacznie wygodniej. Ustawiasz na TR tryb rock crawl i podjeżdżasz po 30-stopniowym stoku z mokrej gliny 3 km/h a silnik chodzi cały czas na 1100 rpm. W benzynie ślizga wtedy konwerter, diesel idzie na lockupie. Tak samo z przyczepą, SC ma mniejszy uciąg, a w dodatku pali z lawetą +10 litrów a nie +4. Subek - chcesz się zamienić z tym typem, co na allegro/otomoto wystawia Sporta SC z opcją zamiany na ciekawsze auto? To zagazowana fura z Danii jest... -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Hwojtek nie, jest jeden fajny w Wawie http://otomoto.pl/land-rover-range-rover-s...-C14597293.html ale już ktoś wpłacił zaliczkę, w tym samym komisie stoi jeszcze ten http://otomoto.pl/land-rover-range-rover-s...-C13804773.html ale mam mały problem z przekonaniem do koloru no i dzisiaj u karlika jednego wypatrzyłem za super kasę w ponoć super stanie ale w takim zielonkawym kolorze :/
PS. Hwojtek używkę chcesz kupić czy nowego? -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
A jeśli chodzi o to co się psuje to sypią się raczej tylko zawieszenie, gumy pod aktywnym stabilizatorem,drążki regulacji geometrii i tuleje wahaczy.Jak ktoś upalał w terenie to czasem zgnije wiązka od pneumatyki ale SC wątpię. Jak chcesz jeździć w terenie to tylko RRS (albo disco) bo są na ramie w przeciwieństwie do RR.
-------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
@subek: rudy jest zajefajny z koloru. Ja myślę o 2-3 latku, żeby móc rozważyć leasing, jeśli się opłaci.
@sputnik: miechy można (czasem wręcz należy) kupować upgradowane Goodyeara, a reszta - jak to w RR. O klasykach czy P38 mówiło się, że wyjeżdżają z Solihull zepsute a potem może być tylko lepiej. Nie bez przyczyny popularność naklejek "I'd rather push my Land Rover than drive a Jeep". ![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie mam na myśli miechów na amortyzatorze bo nie sypią się często tylko o wiązce która idzie w okolicach nadkoli do sprężarki czujników itp. Lubi się tam dostać woda i gnije. Ale to raczej dotyczy kierowców disco bo Ci od RR nie często babrają się w błocie.
Co do awaryjności to tak się składa ,że oprócz tego ,że widuje te auta na codzień w pracy to mam też jedno w rodzinie , i raczej jesteśmy zadowoleni z braku awaryjności. -------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Ale masz P322 albo RRS, tak? To zdanie powyżej głównie odnosi się do Classica i P38A. Moje doświadczenia z oboma tymi autami dowodzą, że jest nawet prawdziwe (chociaż ostatnio P38A zaciągnął mi lawetę z chaty na Tor Poznań i z powrotem a potem przewiózł do W-wy paląc o dziwne 5l/100km więcej niż zwykle, a potem się okazało że chodził tylko na 5 albo sześć garów, jak mu się akurat wymyśliło. I jechał nie wnikając, tylko klimy nie było).
Od czasów BMW w Land Roverze jest jakościowo coraz lepiej, a wręcz naprawdę dobrze. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
No jeszcze z +2 i mnie przekonacie
![]() Wojtek, leasing prawie zawsze się opłaca ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Mało rudych widac, fajny kolorek.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Rudy już prawdopodobnie poszedł, dzisiaj miał przyjechać klient grrrrrrr
Zna ktoś może tego http://otomoto.pl/land-rover-range-rover-s...-C10984036.html? Umówiłem się w poniedziałek na oględziny. -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 ![]() |
Wracajac do koloru rudy to chyba najlepszy z mozliwych do Landka.
-------------------- Astra F C25XE+
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#20
|
![]() |
No jeszcze z +2 i mnie przekonacie ![]() Wojtek, leasing prawie zawsze się opłaca ![]() Odniósł bym się tylko do jednego punktu bo mi osobiście ta cegła nie pasuje tj. w sprawie leasingu - leasing się jak słusznie napisałeś "prawie" zawsze opłaca, pomijając sytuacje gdy auto odjeżdza spod domu/firmy/sklepu etc z niezidentyfikowanym właścicielem. Wiem bo właśnie przećwiczyłem leasingową kradzież auta i w tej konkretnej sytuacji się to w ogóle nie opłaca. W kwetii RRS - ja do jazdy na codzień szedł bym w tdv8 - rrs to pomyłka w spalaniu które może i jest pomijalną kwestią w aucie z tej półki ale warto to brać to pod uwagę w ddc t. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 15:56 |