Shoutbox 0 nowych PW 


> Kriss, Sierra 2.0T projekt 3xx KM!
Kriss SierraFan
post Tue, 03 Aug 2010 - 11:22
Post #1


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Silnik: 2.0 OHC EFI (105KM)

Tłoki i korbowody Cosworth
pompa paliwowa WALBRO 255
regulator ciśnienia paliwa
regulowane kółko rozrządu
filtr odmy Simota
rury IC 50mm i 65mm
łączniki silikonowe dolotu
wężyk podciśnienia silikonowy Simota
filtr powietrza Simota
Oil Catch Tank
kolektor wydechowy custom owinięty bandażem
chłodnica wspomagania
intercooler 550x230x65
uszczelki pod kolektor wydechowy Victor Rheiz
uszczelka pod głowice Cosworth by Victor Reinz
wałek rozrządu + koniki Febi
wtryski Siemens Deka 630ccm
turbina T3 od Sierry Cosworth
świece NGK (stopień zimniejsze)
przewody WN Motorcraft
ECU Marster III
wzkaźnik temp. oleju
wskaźnik ciśnienia oleju
wskaźnik ciśnienia paliwa
zbiorniczek spryskiwaczy custom
olej Valvoline 10W60

Doładowanie 1.5 bara









Przyspieszenie:
http://www.youtube.com/watch?v=Up80TXPRCYw


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Tue, 03 Aug 2010 - 11:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kremat0r
post Tue, 03 Aug 2010 - 11:37
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Dlaczego to się tak nisko kręci? I mocy trochę mało jak na 1,5Bara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Tue, 03 Aug 2010 - 12:00
Post #3


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Dobre pytanie.

Pomiar był robiony na samym akumulatorze (ok. 12V) i szybko odcięło... Seryjnie kręci się do 6200 więc też nisko.
Druga sprawa, nie wiem jakie doładowanie osiągnął silnik na hamowni.


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Tue, 03 Aug 2010 - 12:28
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





To to nie była obciążeniowa ?

Co do samego motoru, wiem że pinto to protoplasta YB, czy nie taniej i lepiej by wyszło wrzucić całe YB odrazu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Keler_*
post Tue, 03 Aug 2010 - 13:24
Post #5









Ta hamownia ma bardzo lekkie rolki więc pewnie się nie obciążył.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Tue, 03 Aug 2010 - 14:17
Post #6


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





CYTAT(kremat0r @ Tue, 03 Aug 2010 - 12:28) *
To to nie była obciążeniowa ?

Co do samego motoru, wiem że pinto to protoplasta YB, czy nie taniej i lepiej by wyszło wrzucić całe YB odrazu ?


Nie, wlaśnie chodzi o to żeby było Pinto z 8V głowicą smile.gif


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Tue, 03 Aug 2010 - 14:36
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
Nie, wlaśnie chodzi o to żeby było Pinto z 8V głowicą


Lepszy dół, gorsza góra ? I dużo gratów za frytki tongue.gif
Czy założeniem jest posiadanie czegoś czego tak łatwo nie mogą mieć inni ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Tue, 03 Aug 2010 - 16:43
Post #8


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





CYTAT(kremat0r @ Tue, 03 Aug 2010 - 14:36) *
Lepszy dół, gorsza góra ? I dużo gratów za frytki tongue.gif
Czy założeniem jest posiadanie czegoś czego tak łatwo nie mogą mieć inni ?


Mniej więcej wink.gif

Wiadomo, że YB ma już w serii 200KM a w Pinto niestety trzeba trochę wysiłku by to osiągnąć smile.gif
Koszty części do YB też nie są małe w przeciwieństwie do Pinto.

Generalnie, ma być oryginalny silnik, który będzie unikatowy i niespotykany.
Jeśli chciałbym większej mocy na start to siedziałoby już 2.9 24V BOA lecz nie o to tu chodzi smile.gif


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Tue, 03 Aug 2010 - 17:10
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





Świetny projekt, miło wreszcie popatrzeć na jakiegoś mocnego Forda.
Tylko co do tego badlooka mam mieszane uczucia, kojarzy mi się bardzo ze starszymi hujdajami. wink.gif No ale to szczegół.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Tue, 03 Aug 2010 - 18:05
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Fajny projekt , co do hamowni cos ostatnio sporo dziwnych wykresow z podobnej albo i tej samej wink.gif Zawsze mozna podpiac laptopa i zmierzyc moc na kolach by ecumaster na 3 lub 4 biegu badajac tez boost


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Tue, 03 Aug 2010 - 20:16
Post #11


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Spokojnie, do dopracowania jest jeszcze sprzęgło i zapłon, następnie hamownia obciążeniowa wink.gif


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Tue, 23 Aug 2011 - 09:03
Post #12


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Aktualizacja wink.gif


Turbo - Garrett T34
kolektor dolotowy - custom





Troszkę wnętrza:




--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Tue, 23 Aug 2011 - 11:51
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Zajebista ta ścierka, a pod maską miodzio, wychuchane, wycudane, przyjemnie się na to patrzy! Pozdro!


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Terror
post Tue, 23 Aug 2011 - 13:55
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





wiecej zdjec!

Morda mi sie smieje jak widze ta scierke!


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Drupi
post Tue, 23 Aug 2011 - 14:56
Post #15


User
Dołączył: Sat, 13 October 2007
Skąd: Lublin





ph34r.gif

Dobre. Aktualna moc ?? mellow.gif


--------------------
Sierry: MK1 Cosworth 2.0 T3 1.1b, MK2 Cosworth 2.0 T38 1.5b
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Tue, 23 Aug 2011 - 23:19
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009





Więcej zdjęć! Filmy też poprosimy. Co z mocą?

Świetna Ścierka biggrin.gif


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Wed, 24 Aug 2011 - 11:21
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Zajebista jest. smile.gif Gratuluje. Masz tam jakąś szperę żeby coś bokiem polatać ?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
berkut
post Wed, 24 Aug 2011 - 12:27
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Widze przerobiony kolektor od Cosa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 24 Aug 2011 - 19:53
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





też bardzo się cieszę że fordzik jakiś zagościł w projektach ... powodzenia i pozdrawiam


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Wed, 24 Aug 2011 - 22:21
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(ZoLt4R @ Wed, 24 Aug 2011 - 11:21) *
Zajebista jest. smile.gif Gratuluje. Masz tam jakąś szperę żeby coś bokiem polatać ?


Standardowa, wiskotyczna szpera to bardzo popularna rzecz w Sierrach. Takie dyfry chodzą po 200-300zł więc bankowo ma


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 11:41