![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Silnik: 2.0 OHC EFI (105KM)
Tłoki i korbowody Cosworth pompa paliwowa WALBRO 255 regulator ciśnienia paliwa regulowane kółko rozrządu filtr odmy Simota rury IC 50mm i 65mm łączniki silikonowe dolotu wężyk podciśnienia silikonowy Simota filtr powietrza Simota Oil Catch Tank kolektor wydechowy custom owinięty bandażem chłodnica wspomagania intercooler 550x230x65 uszczelki pod kolektor wydechowy Victor Rheiz uszczelka pod głowice Cosworth by Victor Reinz wałek rozrządu + koniki Febi wtryski Siemens Deka 630ccm turbina T3 od Sierry Cosworth świece NGK (stopień zimniejsze) przewody WN Motorcraft ECU Marster III wzkaźnik temp. oleju wskaźnik ciśnienia oleju wskaźnik ciśnienia paliwa zbiorniczek spryskiwaczy custom olej Valvoline 10W60 Doładowanie 1.5 bara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przyspieszenie: http://www.youtube.com/watch?v=Up80TXPRCYw -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Dlaczego to się tak nisko kręci? I mocy trochę mało jak na 1,5Bara
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Dobre pytanie.
Pomiar był robiony na samym akumulatorze (ok. 12V) i szybko odcięło... Seryjnie kręci się do 6200 więc też nisko. Druga sprawa, nie wiem jakie doładowanie osiągnął silnik na hamowni. -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
To to nie była obciążeniowa ?
Co do samego motoru, wiem że pinto to protoplasta YB, czy nie taniej i lepiej by wyszło wrzucić całe YB odrazu ? |
|
|
gość_Keler_* |
![]()
Post
#5
|
![]() |
Ta hamownia ma bardzo lekkie rolki więc pewnie się nie obciążył.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
To to nie była obciążeniowa ? Co do samego motoru, wiem że pinto to protoplasta YB, czy nie taniej i lepiej by wyszło wrzucić całe YB odrazu ? Nie, wlaśnie chodzi o to żeby było Pinto z 8V głowicą ![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT Nie, wlaśnie chodzi o to żeby było Pinto z 8V głowicą Lepszy dół, gorsza góra ? I dużo gratów za frytki ![]() Czy założeniem jest posiadanie czegoś czego tak łatwo nie mogą mieć inni ? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Lepszy dół, gorsza góra ? I dużo gratów za frytki ![]() Czy założeniem jest posiadanie czegoś czego tak łatwo nie mogą mieć inni ? Mniej więcej ![]() Wiadomo, że YB ma już w serii 200KM a w Pinto niestety trzeba trochę wysiłku by to osiągnąć ![]() Koszty części do YB też nie są małe w przeciwieństwie do Pinto. Generalnie, ma być oryginalny silnik, który będzie unikatowy i niespotykany. Jeśli chciałbym większej mocy na start to siedziałoby już 2.9 24V BOA lecz nie o to tu chodzi ![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Świetny projekt, miło wreszcie popatrzeć na jakiegoś mocnego Forda.
Tylko co do tego badlooka mam mieszane uczucia, kojarzy mi się bardzo ze starszymi hujdajami. ![]() -------------------- :)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Fajny projekt , co do hamowni cos ostatnio sporo dziwnych wykresow z podobnej albo i tej samej
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Spokojnie, do dopracowania jest jeszcze sprzęgło i zapłon, następnie hamownia obciążeniowa
![]() -------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: Zielona Góra ![]() |
-------------------- Ford Sierra 2.0T
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Zajebista ta ścierka, a pod maską miodzio, wychuchane, wycudane, przyjemnie się na to patrzy! Pozdro!
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
wiecej zdjec!
Morda mi sie smieje jak widze ta scierke! -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 13 October 2007 Skąd: Lublin ![]() |
![]() Dobre. Aktualna moc ?? ![]() -------------------- Sierry: MK1 Cosworth 2.0 T3 1.1b, MK2 Cosworth 2.0 T38 1.5b
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Więcej zdjęć! Filmy też poprosimy. Co z mocą?
Świetna Ścierka ![]() -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
Zajebista jest.
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Widze przerobiony kolektor od Cosa.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
też bardzo się cieszę że fordzik jakiś zagościł w projektach ... powodzenia i pozdrawiam
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Zajebista jest. ![]() Standardowa, wiskotyczna szpera to bardzo popularna rzecz w Sierrach. Takie dyfry chodzą po 200-300zł więc bankowo ma -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 11:41 |