![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Silnik jak w temacie, dlubal go ktos juz? Jakies wykresy lub wyniki? Co to w ogole za konstrukcja? Blizniacza do zwyklych 2.0 TDI (dolozona sprezarka + wiadomo kolektor etc.) czy cos kompletnie nowego?
-------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Wystepuje ten silnik w czymś normalnym? Czy tylko w transporterze?
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 March 2006 ![]() |
W tym pickupie amoraku chyba też, ale to nie jest normalny samochód
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Panowie, takie rzeczy jak wystepowanie silnika to sobie mozna sprawdzic na www.volkswagen.pl , pytanie bylo o to co to za silnik i czy ktos juz robil program lub cos wiecej.
-------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
słupek jest identyczny jak cala reszta 2.0 tdi faza 2
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Panowie, takie rzeczy jak wystepowanie silnika to sobie mozna sprawdzic na www.volkswagen.pl , pytanie bylo o to co to za silnik i czy ktos juz robil program lub cos wiecej. Niedlugo sie zaczna ludzie pytac o silniki w Scanii czy ktos dłubał ![]() ![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Nie moge sobie wygooglowac, bo google nie wywala nic ciekawego nt. modowania tego silnika, pytanie bylo raczej skierowane do rodzimych tunerow, a co do Scanii to odpusc sobie ironie, to forum sr a nie kolko pogaduszek na kazdy temat.
Chodzi mi o wersje 180KM zamontowana w Multivanie spieta z DSG i napedem na 4 kola, byla jakas inna wersja i cos przegapilem? -------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Byl kolega wyżej napisal nawet w czym.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
Możemy dlubnac bez problemu +33 km i 86 nm lub +44 km i 105 nm,to diesel liczy sie nm
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Kiedyś w zapowiedziach nowych silników widziałem wersje BiTDI o mocy 220 KM - pojawiła się już ta motorownia bo na stronie VW w ogóle nie widać żadnego silnika BiTDi ? prawde mówiąc przyrost 33 KM z wersji 180 KM jest dość skromny i zastanawiam się co też za magiczne myki VW wymyślił i zastosował żeby dodać w serii "aż" 10 KM
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
400nm pojawia się bardzo wcześnie, to chyba główna zaleta tego silnika i przeznaczenie do ciężkich aut.
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Ciekawe co na to dwumas
![]() A poważniej ,powiedzmy 450 Nm przy 2000 obr to już sama przyjemność Do tego 210-215 KM też byłbym zadowolony przy 1,9 z jedną turbiną ,przy BiTurbo ciągle pozostaje mi niedosyt (w może zbyt wiele oczekuje?) Czekam na konkretne wersje i moc po szczepionce w okolicy 250 KM (bazowo 220 KM) choć powoli zaczynam w to powątpiewać Ktoś wie kiedy VW wypuści i czy w ogóle wypuści wersje BI TDI 220 KM ? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 April 2008 ![]() |
W nowym Passacie ma być 2,0 BiTDI 220km.
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
Może jak by dać w nim ciut większe turbiny i ładnie zestroić to coś by było sensownego.
Takie bi-turbo ma też silnik 3.0 by Iveco, wstawiany do dostawczaków. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Ciut większe turbiny ,żeby to tak łatwo się dobierało jak łatwo powiedzieć
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Jak już będzie wiadomo ile może max dmuchnąć mała, to może wystarczy dobrać tylko większe turbo i zestroić. 400NM trzyma do 2tys, to znaleźć turbo, które przy 2,5k będzie wstanie utrzymać moment jak najdłużej.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Myśle że mniejsza turbinka trzymam moment dłużej niż tylko do 2000 obr ,wszystko zależy jaka jest ta duża turbina ale rozsądnie do 2500 spokojnie powinna trzymać ciśnienie na w miare wysokim poziomie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 10:13 |