Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> A6 3.0 TDI wymiana BMK na ASB, Czy można bez problemu wymienić?
1ARON
post Mon, 21 Jun 2010 - 12:47
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 21 June 2010





Mam Audi A6 3.0 TDI z 2005r.(224KM BMK). Muszę wymienić silnik. Pytanie: czy mogę wstawić nowszy motor o symbolu ASB z np. 2008r. ma on nieco podniesioną moc 232KM. Czy wiąże się to z jakimiś przeróbkami? Czy wymienić mogę sam silnik czy osprzęt typu turbina, sprężarka klimy, itp. też? Jakich przeróbek będę musiał dokonać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 21 Jun 2010 - 12:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Patrox
post Thu, 24 Jun 2010 - 10:35
Post #2


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Sam słupek silnika jest do przełożenia, kompletny silnik w całości nie będzie pasował. W ASB sa inne listwy raila, przepustnica, kolektor ssący( różny w A6,A4,A8,Q7). A jeśli szukasz silnika z 2008 to możesz natrafić na nowe 239konne lub 240KMK (CASA) a one miały inne turbiny więc tez nie podpasuje w całości.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1ARON
post Thu, 24 Jun 2010 - 13:18
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 21 June 2010





Mam już silnik z 2007r 233KM ASB i PASUJE! Listwa ciśnieniowa, przepustnica, kolektor - te same! inne jest koło zębate (już przełożone z mojego BMK 2005r 225KM), wtryski trzeba przeprogramować. kolega MIJASZ SIĘ Z PRAWDĄ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Thu, 24 Jun 2010 - 16:37
Post #4


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Hej, przepraszam ale źle doczytałem, w silniku BKN jest inna listwa cisnieniowa.Za szybko przeczytałem. Ale nie jest też do końca takj jak piszesz. Zobacz sobie przepustnice od A6 i od A4, tak samo kolektor a zobaczysz różnice. Tak samo oprócz wtrysków jeśli jest nowe turbo trzeba zrobić adaptacje położenia sztangi. Pozdrawiam


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1ARON
post Thu, 24 Jun 2010 - 16:53
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 21 June 2010





Dziś prawdopodobnie kończą montaż nowej jednostki (2007r. 233KM ASB). Póki co od starek (2005r. 225KM BMK) przełożyli tylko koło zębate. Jutro rano zobaczymy czy to wystarczyło by auto zaczęło jeździć. Mowa oczywiście o A6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
David333
post Thu, 24 Jun 2010 - 18:02
Post #6


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 October 2008
Skąd: Gdańsk





Moglbys kolego napisac, dlaczego stary silnik Ci padl?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1ARON
post Fri, 25 Jun 2010 - 07:01
Post #7


Rookie
Dołączył: Mon, 21 June 2010





Rozrząd przeskoczył i uszkodził pół motoru. Nowy silnik ASB już założony pracuje cichutko i nawet dym z rur żaden nie leci. Jeszcze dziś ustawienia, ale generalnie silnik podszedł idealnie pomimo, że inny (inny model - nowszy i inne oznaczenia).
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 11:09