Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> turbiny t3/t4 a inne
mich3331
post Tue, 25 May 2010 - 12:49
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 28 March 2007





mam pare pytan odnosnie turbin i jak je dobrac, przewertowalem juz troche neta i mam pare typow odnosnie kompresora
silnik to v6 3.0 litra , czyli beda potrzebne 2 turbiny .
chcialbym zeby 1 turbina miala wydajnosc conajmniej 40lb/min czyli jakies 500-550CFM , najlepiej zeby miala ok 45lb/min w okoliach 600CFM .

flansza to bedzie t3/t4 , przewertowalem ebaya w poszukiwaniu turbo i wyszlo mi ze pasowac mi bedzie

t3/t4 t0e4 A/R 0.50 , cos z tych tanich chinskich turbin. niestety budzet nie pozwala na turboneticsa.
ewentualnie jakie inne turbiny , najchetniej zeby mialy wew WG i Vband dla latwiejszego montazu niz flansza 5bolt ale nie jest to wymog.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...=item3a56ca5e9b

i tego typu tyko nie wiem czy wszystkie maja wklady t04e, czasem na ebayu bzdury pisza

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...sQ5fAccessories

raczej mysle nad t3/t4 A/R 0.50 lub 0.60 , chce w kazdym razie cos ciut wiekszego niz td05 16g big evo bo to akurat dobrze pokrywa zapotrzebowanie silnika.

decelowe doladowani ok 1,5 bar - ok 25psi

kto ma jakies pomocne info ? troche sie gubie w oznaczenia t3/t4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 May 2010 - 12:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Macius
post Tue, 25 May 2010 - 13:13
Post #2


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





chinskie turbiny? milion razy ludzie pisali, ze wytrzymuja 1kkm i sie rozkraczaja.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mich3331
post Tue, 25 May 2010 - 13:16
Post #3


Rookie
Dołączył: Wed, 28 March 2007





czy ja wiem znam wiele osob ktore uzywaja non mhi td05 16g i calkiem niezle dzialaja , ale to nei bylo zasadnicze pytanie.
neiwaznie co kupie ,w sensie firmy , ale raczj chodzi mi o model .
jesli gdzies trafie w przyzwoitym stanie zywki w dobrej cenie to moze wezme cos lepszego , poki co jestem przed wybolem modelu pod flansze t3/t4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 25 May 2010 - 15:49
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Taka z pierwszego linka AR.63 mialem w swoim aucie i wytrzymala ok60tys km(nie pamietam dokladnie,moze wiecej),wymontowalem nie dlatego ,ze cos sie z nia stalo ,tylko dlatego ze musialem zdemontowac turbo kit.Nawet kupilem od tego samego sprzedawcy smile.gif Ladowalem najpierw 0.8Bar pozniej 1Bar ,a na koncu zpialem WG na chama zeby wogole sie nie otwieral i pompowalo 1.6-1.7Bar w peaku,a pod redline spadalo do 0.9 i tak jezdezilem ze 3-4mies.
Od tych z drugiego linku trzymaj sie z daleka.To jest TurboXS ,to w tych odpadaly obudowy i urywaly sie wirniki rolleyes.gif

CYTAT(mich3331 @ Tue, 25 May 2010 - 12:49) *
mam pare pytan odnosnie turbin i jak je dobrac, przewertowalem juz troche neta i mam pare typow odnosnie kompresora
silnik to v6 3.0 litra , czyli beda potrzebne 2 turbiny .
chcialbym zeby 1 turbina miala wydajnosc conajmniej 40lb/min czyli jakies 500-550CFM , najlepiej zeby miala ok 45lb/min w okoliach 600CFM .

flansza to bedzie t3/t4 , przewertowalem ebaya w poszukiwaniu turbo i wyszlo mi ze pasowac mi bedzie

t3/t4 t0e4 A/R 0.50 , cos z tych tanich chinskich turbin. niestety budzet nie pozwala na turboneticsa.
ewentualnie jakie inne turbiny , najchetniej zeby mialy wew WG i Vband dla latwiejszego montazu niz flansza 5bolt ale nie jest to wymog.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...=item3a56ca5e9b

i tego typu tyko nie wiem czy wszystkie maja wklady t04e, czasem na ebayu bzdury pisza

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...sQ5fAccessories

raczej mysle nad t3/t4 A/R 0.50 lub 0.60 , chce w kazdym razie cos ciut wiekszego niz td05 16g big evo bo to akurat dobrze pokrywa zapotrzebowanie silnika.

decelowe doladowani ok 1,5 bar - ok 25psi

kto ma jakies pomocne info ? troche sie gubie w oznaczenia t3/t4


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mich3331
post Tue, 25 May 2010 - 16:56
Post #5


Rookie
Dołączył: Wed, 28 March 2007





jeszce opcja jest Holset hx30 , K27..... i pare innych ciekawych , w sumie wszystko co jest obudowa zblizone do td05 16g - lub wieksze niewiele , a ma flansze t3/t4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 25 May 2010 - 18:14
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Nie ma flanszy T3/T4.Sa fansze T3 lub T4.Ciebie interesuje turbo z flansza T3.Tak?

CYTAT(mich3331 @ Tue, 25 May 2010 - 16:56) *
jeszce opcja jest Holset hx30 , K27..... i pare innych ciekawych , w sumie wszystko co jest obudowa zblizone do td05 16g - lub wieksze niewiele , a ma flansze t3/t4


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mich3331
post Tue, 25 May 2010 - 18:46
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 28 March 2007





tak chodzilo mi o hybryde , strona ciepla T3, zimna T4 czyli flansza T3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 25 May 2010 - 20:21
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Polecam holsety.T3/T4 beda za male na te 600CFM.
A swoja droga troche to podejrzane ,ze budujesz tak mocne auto a nie masz pojecia jakie turbo smile.gif Zdradzisz sekret jakie to auto?

CYTAT(mich3331 @ Tue, 25 May 2010 - 18:46) *
tak chodzilo mi o hybryde , strona ciepla T3, zimna T4 czyli flansza T3


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mich3331
post Tue, 25 May 2010 - 20:33
Post #9


Rookie
Dołączył: Wed, 28 March 2007





ja juz mam zalozne turbo 2x td04 13T , poprostu zamierzam zmienic znow na cos wiekszego.
aktualnie chodzilo na ok 1,3 bara , - seria z tego co pamietam to jakies 0.8 bara byla.
sprzeglo spiekowe...i duzo duzo modow po drodze , dosc dobrze orientuje sie jesli chodzi o rodzine turbin mitsubishi, ale odnosnie t3/t4 garretow , holsetow nie mam zielonego pojecia poza informacjami z neta , nigdy nawet nie mialem takiego turbo w reku, stad moje pytanie na forum.
w porowaniu do serii sprzed ok 4 lat gdy kupilem auto znacznie sie zmienilo, zarowno czasy do 100km/h jak i 1/4 mili, ale nie mam "oficjalnych" danych z torow , tylko pomiary robione gtechem , takze zaraz ktos mnie zbeszta za gtech. ale niewazne , robie tym urzadzeniem od poczatku i jesli nawet sie myli to ja widze postep w trakcie modyfikacji.


edit: wydawalo mi sie ze t3/t4 t04e ma ponad 600CFM wydajnosci sztuka , takze to az nadto jesli chodzi o moj silnik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pucek
post Tue, 25 May 2010 - 20:41
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 May 2007
Skąd: z Kosmosu





Tak pisza ale w praktyce to roznie bywa.
Powodzenia z autkiem smile.gif


--------------------
Ciach...Babkę w piach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 20:26