![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 March 2007 ![]() |
mam pare pytan odnosnie turbin i jak je dobrac, przewertowalem juz troche neta i mam pare typow odnosnie kompresora
silnik to v6 3.0 litra , czyli beda potrzebne 2 turbiny . chcialbym zeby 1 turbina miala wydajnosc conajmniej 40lb/min czyli jakies 500-550CFM , najlepiej zeby miala ok 45lb/min w okoliach 600CFM . flansza to bedzie t3/t4 , przewertowalem ebaya w poszukiwaniu turbo i wyszlo mi ze pasowac mi bedzie t3/t4 t0e4 A/R 0.50 , cos z tych tanich chinskich turbin. niestety budzet nie pozwala na turboneticsa. ewentualnie jakie inne turbiny , najchetniej zeby mialy wew WG i Vband dla latwiejszego montazu niz flansza 5bolt ale nie jest to wymog. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...=item3a56ca5e9b i tego typu tyko nie wiem czy wszystkie maja wklady t04e, czasem na ebayu bzdury pisza http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...sQ5fAccessories raczej mysle nad t3/t4 A/R 0.50 lub 0.60 , chce w kazdym razie cos ciut wiekszego niz td05 16g big evo bo to akurat dobrze pokrywa zapotrzebowanie silnika. decelowe doladowani ok 1,5 bar - ok 25psi kto ma jakies pomocne info ? troche sie gubie w oznaczenia t3/t4 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
chinskie turbiny? milion razy ludzie pisali, ze wytrzymuja 1kkm i sie rozkraczaja.
-------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 March 2007 ![]() |
czy ja wiem znam wiele osob ktore uzywaja non mhi td05 16g i calkiem niezle dzialaja , ale to nei bylo zasadnicze pytanie.
neiwaznie co kupie ,w sensie firmy , ale raczj chodzi mi o model . jesli gdzies trafie w przyzwoitym stanie zywki w dobrej cenie to moze wezme cos lepszego , poki co jestem przed wybolem modelu pod flansze t3/t4 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Taka z pierwszego linka AR.63 mialem w swoim aucie i wytrzymala ok60tys km(nie pamietam dokladnie,moze wiecej),wymontowalem nie dlatego ,ze cos sie z nia stalo ,tylko dlatego ze musialem zdemontowac turbo kit.Nawet kupilem od tego samego sprzedawcy
![]() Od tych z drugiego linku trzymaj sie z daleka.To jest TurboXS ,to w tych odpadaly obudowy i urywaly sie wirniki ![]() mam pare pytan odnosnie turbin i jak je dobrac, przewertowalem juz troche neta i mam pare typow odnosnie kompresora
silnik to v6 3.0 litra , czyli beda potrzebne 2 turbiny . chcialbym zeby 1 turbina miala wydajnosc conajmniej 40lb/min czyli jakies 500-550CFM , najlepiej zeby miala ok 45lb/min w okoliach 600CFM . flansza to bedzie t3/t4 , przewertowalem ebaya w poszukiwaniu turbo i wyszlo mi ze pasowac mi bedzie t3/t4 t0e4 A/R 0.50 , cos z tych tanich chinskich turbin. niestety budzet nie pozwala na turboneticsa. ewentualnie jakie inne turbiny , najchetniej zeby mialy wew WG i Vband dla latwiejszego montazu niz flansza 5bolt ale nie jest to wymog. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...=item3a56ca5e9b i tego typu tyko nie wiem czy wszystkie maja wklady t04e, czasem na ebayu bzdury pisza http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4-TURBO...sQ5fAccessories raczej mysle nad t3/t4 A/R 0.50 lub 0.60 , chce w kazdym razie cos ciut wiekszego niz td05 16g big evo bo to akurat dobrze pokrywa zapotrzebowanie silnika. decelowe doladowani ok 1,5 bar - ok 25psi kto ma jakies pomocne info ? troche sie gubie w oznaczenia t3/t4 -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 March 2007 ![]() |
jeszce opcja jest Holset hx30 , K27..... i pare innych ciekawych , w sumie wszystko co jest obudowa zblizone do td05 16g - lub wieksze niewiele , a ma flansze t3/t4
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Nie ma flanszy T3/T4.Sa fansze T3 lub T4.Ciebie interesuje turbo z flansza T3.Tak?
jeszce opcja jest Holset hx30 , K27..... i pare innych ciekawych , w sumie wszystko co jest obudowa zblizone do td05 16g - lub wieksze niewiele , a ma flansze t3/t4
-------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 March 2007 ![]() |
tak chodzilo mi o hybryde , strona ciepla T3, zimna T4 czyli flansza T3
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Polecam holsety.T3/T4 beda za male na te 600CFM.
A swoja droga troche to podejrzane ,ze budujesz tak mocne auto a nie masz pojecia jakie turbo ![]() tak chodzilo mi o hybryde , strona ciepla T3, zimna T4 czyli flansza T3
-------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 28 March 2007 ![]() |
ja juz mam zalozne turbo 2x td04 13T , poprostu zamierzam zmienic znow na cos wiekszego.
aktualnie chodzilo na ok 1,3 bara , - seria z tego co pamietam to jakies 0.8 bara byla. sprzeglo spiekowe...i duzo duzo modow po drodze , dosc dobrze orientuje sie jesli chodzi o rodzine turbin mitsubishi, ale odnosnie t3/t4 garretow , holsetow nie mam zielonego pojecia poza informacjami z neta , nigdy nawet nie mialem takiego turbo w reku, stad moje pytanie na forum. w porowaniu do serii sprzed ok 4 lat gdy kupilem auto znacznie sie zmienilo, zarowno czasy do 100km/h jak i 1/4 mili, ale nie mam "oficjalnych" danych z torow , tylko pomiary robione gtechem , takze zaraz ktos mnie zbeszta za gtech. ale niewazne , robie tym urzadzeniem od poczatku i jesli nawet sie myli to ja widze postep w trakcie modyfikacji. edit: wydawalo mi sie ze t3/t4 t04e ma ponad 600CFM wydajnosci sztuka , takze to az nadto jesli chodzi o moj silnik. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 May 2007 Skąd: z Kosmosu ![]() |
Tak pisza ale w praktyce to roznie bywa.
Powodzenia z autkiem ![]() -------------------- Ciach...Babkę w piach.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 20:26 |