![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam problem z tym "FRANCUSKIM" samochodem
Jest to Clio 1.2 i juz bylem w servisie i sobie chlopaki nie poradzili + kilka innych warsztatow. Auto juz od roku przerywa, nie ciagnie. TZN Objawy. Rano jak sie go odpali to pracuje bardzo nie rowno i trzeba mu wdepnac pedal gazu zeby przestal przerywac i nie zgasl ( jak by nie pracowaly wszystkie cylindry ) Przy skrecaniu zazwyczaj w prawo przerywa dosc konkretnie ale nie zawsze. Przy wjechaniu w kalurze auto zaczyna przerywac bardzo mocno ale tylko przez chwile. Na codzien jak sie juz silnik rozgrzeje to jezdzi dosc dobrze ale jednak jest jeden problem. Jest wrazenie takie jak SAMOCHOD BY COS TRZYMALO np jak by ciagnal przyczepe i nie nabiera predkosci tak jak powinien. Spalanie wzroslo bo ok 8-10L Rzeczy wymienione Lambda przewody i swiece kopulka aparat wtryskowy okay wyciety katalizator silnik i jego elementy podczas pracy byly oblewane woda zeby zobaczyc czy sa przebicia i nic na to nie wskazywalo. Filtry oleje Czy ktos sie spotkal z takim problemem. Juz nie wiemy gdzie szukac przyczyny. A panowie z ASO nadaja jedynie do sprzatania ulic niz naprawy aut! -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Shifty zamiast do ASO, jedź do warsztatu, który zna się na samochodach Renault. Zajrzyj do warsztatu, który prowadzi Mirek Mila, skręcając z Alej w Łopuszańską, zaraz w prawo masz skręt w Jutrzenki, jedziesz prosto aż do torów kolejowych, przed torami w prawo, jest duża tablica informująca o warsztacie, kawałek w prawo i jesteś na miejscu. Od lat robią w Francuzach, i sobie radzą, z pewnymi sprawami sam do nich jeżdżę, więc możesz przy okazji powołać się na moje auto. Telefon do Mirka Mili 0602 578 559.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 March 2003 Skąd: Nowy Sącz ![]() |
Ja kiedyś miałem podobny problem ze swoim, okazało się, że niefortunnie komputer jest umieszczony blisko wlewu płynu do spryskiwaczy. Jak to zwykle bywa ciężko idealnie wszystko wlać i po przewodach troszeczkę się dostało do środka. Na szczęście wystarczyło tylko odpiąć kompa i wyczyścić. Znam gościa co przez taki numer musiał kupić nowego
-------------------- Pozdrawiam
Sali |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Wuwua ![]() |
Moje typy: pompa paliwa (przerywanie na zakrętach) lub zawór odsysania par benzyny (przerywanie po wjechaniu w kałużę), ewentualnie czujnik temperatury silnika (nierówna praca "na zimno").
Jeszcze jedna rzecz, która przychodzi mi do głowy: jak w tej Cliówce jest pomyślane dodawanie paliwa na zimnym silniku? Bo np. w moim super francuskim trupie jest taki zaworek, który przy zimnym silniku "puszcza" trochę powietrza obok przepustnicy, a komputer na podstawie wskazań MAFa dobiera do tego większą dawkę paliwa. Wydaje mi się, że coś się stało z tym zaworem i obecnie mam objawy podobne jak u Ciebie - tzn. na zimnym silniku chodzi jakby na 3 garach i jak nie doda mu się gazu to czasem gaśnie. Natomiast jak się nagrzeje to jak ręką odjął . No cóż taki urok samochodu na "f" . -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
Może nie łączy wtyczka przy czujniku położenia wału korbowego mi też przez to przerywał przy skręcie w lewo tylko z tą wodą to ma niewiele wspólnego, raczej ta wiązka idąca na dole przy belce trzeba wymienić każdy kadel w niej idący.
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jesli przy skrecie w prawo przerywa, czy przy skrecie w lewo cos sie dzieje, np. smierdzi benzyna?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
bezyna nie bardzo, juz przez rok ??
-------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 02 April 2003 Skąd: LUBLIN ![]() |
sprawdz cewke róznico-prądową miałem podobnie w twingo i bwłąsnie o to chodziło
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 June 2003 Skąd: dolnyslask ![]() |
hmm podobne objawy widzialem w lancerze
jak sie odpalalo samochod rano tak samo trzeba bylo go nagrzac na wolynch obrotach nie chodzil rowno i gasl a na wysokich wmiare rowno po wymianie cewki wszystko bylo oki wez jakas inna i sproboj pozdrawiam -------------------- www.RacingTires.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 02 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Rozumiem, ze koncowka diagnostyczna nic nie pokazuje ?
Bo moze to czujnik polozenia walu (Clio ma chyba tylko jeden), albo rzeczywiscie cewka... -------------------- BMW 323 TI
Byly: AC Schnitzer S3 E34 (240 HP) Ford Sierra RS Cosworth 2WD (270 HP) Suzuki Swift GTI MKIII |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
panfil
o tym czujniku nigdy nie slyszalem, a wlasciwie nawet sie nie zaglebiam w budowe 'F' samochodow Wymienie jutro pompe paliwa zobaczymy co bedzie dalej -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 02 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wydaje mi sie, ze wiekszosc (o ile nie wszystkie) samochody z elektronicznym wtryskiem maja czujnik polozenia walu (np. oplowski silnik 2.0 16V XEV ma nawet dwa czujniki - polozenia walu korbowego
i walka rozrzadu). Jak ten czujnik walnal mi w Omedze, to byly podobne objawy - ale to wyszlo na kompie diagnostycznym. -------------------- BMW 323 TI
Byly: AC Schnitzer S3 E34 (240 HP) Ford Sierra RS Cosworth 2WD (270 HP) Suzuki Swift GTI MKIII |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 21 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
rzeczywiście czujnik położenia wału mógłby podpasić ( w Clio fakt jest tylko jeden) - i to by pasowało jeśli chodzi o przerywanie silnika i po rozgrzaniu objawy znikaja. Tylko nijak sie to ma z wjeżdzaneim w kałuże, bo czujnik ten jest umieszczony dość wysoko...
jeśli mechanik zajmujacy się obecnie Twoim autem nie pomoże Ci to wal do mnei na priv'a mam namiary na gościa w Warszawie z ASO Renault, który bardzo dobrze robi samochody po sensownych cenach na oryginalnych częściach. Ja u niego robiłem przegląd i dopiero tam okazało się że mam fabrycznie źle zamontowany pasek rozrządu. PO wymianie samochód chodzi rewelacyjnie. Tego typu szczegółu nie znaleźli ani w ASO Kijańczyka, ani Sapińskiego. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Gdyby czujnik położenia wału działał wadliwie, to samochodzik by nie zapalił, tak przynajmniej jest w Renault.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Dr Red Devil":1ue9vh0f) Gdyby czujnik położenia wału działał wadliwie, to samochodzik by nie zapalił, tak przynajmniej jest w Renault. nie w kazdym samochodzie jest tak samo, np. w oplu jest inaczej
-------------------- 2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI następnym razem testuję Vivaro 1.9 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
Niekoniecznie nie zapali jak jest zasyfiony strasznie to auto raz zapali raz nie i właśnie może dziwnie chodzić.
Złe łączenie tego czujnika ma duży wpływ na prace zwłaszcza w zakrętach, auto przerywa wtedy tak jakby nie dostawało paliwa. -------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Hmmm
ale on zawsze zapala bez problemu. Tylko dziala na poczatku tak jakby na 3 garach i trzeba go przygazowac zeby sie unormowal. Wystarczy 10-20sec Aha i nie zawsze sie to dzieje. Czasem na dworzu jest suchutenko temp 20 C i zaczyna przerywac a czasem jest okay. Zapomnialem napisac Ostatnio zalalem bak na full i tak jakby paliwo dostalo sie do kabiny. Zaczelo smierdzic strasznie w srodku. Majster rozebral podloge dostal sie od gory do baku i stwierdzil ze wszystko bylo szczelne i prawidlowe -------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
Hmmm sprzedaj tą france.Hmmm sprzedaj tą france.Hmmm sprzedaj tą france.
-------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 25 September 2003 Skąd: Lublin ![]() |
nie wdajac sie w szczegoly, moj tez pracuje nierowno i ma dolki jak jest zimny, ale taki juz urok tych silnikow
natomaist co do Twoich objawow cos do przygasania na zimnym tez mialem od nowosci, potem ustalo, od jakiegos czasu nie wystepuje, choc nic nie bylo robione jesli nie cewki, i zmieniles paliwo (stacje), i wiele innych to tak mysle, to moze juz od naszego paliwka wtryskiwacze kwalifikuja sie do wymiany? -------------------- Carbon Black KRC#102
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
wtrysk jest okay
-------------------- www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów. __________________________________________ Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 16:20 |