Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> ECU Master DET2 / DET3 czy MegaSquirt?, Sterowanie EFI Turbo
Kriss SierraFan
post Wed, 24 Feb 2010 - 19:26
Post #1


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Witam.

Mam dylemat... Silnik 2.0 EFI + Turbo, zapłon TFI, wtryski 630ccm, przepływka (chcę ją usunąć), doładowanie nie większe
niż 1,5 bara. Słyszałem wiele dobrych opinii o ECU Masterze i o MS. Wiem, że Wy macie trochę więcej doświadczeń dlatego
proszę o pomoc smile.gif
Chodzi mi głównie o to czy da radę ogarnąć to wszystko (paliwo i zapłon) Masterem czy muszę inwestować w Stand Alone.



--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Feb 2010 - 19:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LuiG
post Wed, 24 Feb 2010 - 20:25
Post #2


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Najlepiej iść w SA, to tylko kwestia kasy. Masz na MSa bierz MSa, nie masz i wiesz że tych paru stów nie dozbierasz w najbliższym czasie to bierz det'a. Ja miałem smt6 - det1 - det2 - ms . Ostatni jak dla mnie najlepszy i wyszedł też najtańszy, wystarczy poczekać, poszukać i odpowiednio kupić. Coś tam Jadziwn pisał kiedyś że będzie soft SA do DETa3 . Jeśli będzie, to szedłbym tą drogą, i pewnie u siebie też bym na to przeszedł. Jak połączona będzie funkcjonalność MSa z prostotą (w dobrym znaczeniu) DETa + jeszcze cena to będzie idealne urządzenie wink.gif


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kriss SierraFan
post Wed, 24 Feb 2010 - 21:22
Post #3


User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: Zielona Góra





Jakbym kupił MSa to wyczyściłbym się totalnie z kasy, a mam jeszcze sporo innych wydatków... sad.gif Z drugiej strony z MSem nie miałem nigdy styczności z DETem tak smile.gif

Głównie chodzi mi o to czy da się dobrze ogarnąć duże wtryski i zapłon, jeśli tak to nic
więcej mi nie trzeba smile.gif żeby nie było jaj typu AFR 12-13 bez obciążenia...


--------------------
Ford Sierra 2.0T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 24 Feb 2010 - 21:34
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





miałem oba, wolę MS, ogarnia idealnie zapłony i duże wtryski a AFR sobie ustawisz jakie sobie tylko zażyczysz

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 25 Feb 2010 - 01:10
Post #5


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(Kriss SierraFan @ Wed, 24 Feb 2010 - 21:22) *
Jakbym kupił MSa to wyczyściłbym się totalnie z kasy, a mam jeszcze sporo innych wydatków... sad.gif Z drugiej strony z MSem nie miałem nigdy styczności z DETem tak smile.gif

Głównie chodzi mi o to czy da się dobrze ogarnąć duże wtryski i zapłon, jeśli tak to nic
więcej mi nie trzeba smile.gif żeby nie było jaj typu AFR 12-13 bez obciążenia...


Do ogarniecia tak duzych wtryskow mozesz uzyc trybu kontroli wtryskiwaczy fullgroup w DET.
Z zaplonem nie powinno byc zadnego problemu. Natomiast trzeba wiedziec co sie robi niezaleznie od urzadzenia jakie wybierzesz smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 11:32