![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja ![]() |
Jak w temacie... Jaki kask wybrać ? Otwarty czy zamknięty... I dlaczego ? Czy jeśli zamknięty to może być zwykły kask motocyklowy ? Czy kask na tego typu imprezy musi posiadać jakieś homologacje i spełniać różne normy ?
-------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: podkarpacie ![]() |
moze byc otwarty lub zamkniety byleby mial homologacje drogowa (chyba ze w regulaminie imprezy jest wyszegolnione ze musi miec homo fia czy jakie tam sobie wymysla)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 February 2010 ![]() |
Jeżeli do kjs i innych tego typu imprez wystarczy Ci kask http://www.rallyshop.pl/index.php?p134477,kask-omp-star i cena dość przystępna, lepszy Ci niepotrzebny.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
A ja i tak chyba jednak wolalbyc w zamknietym... szczeka czy nos tez sie troche goja.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 February 2010 ![]() |
???Pasy bezpieczeństwa masz?? to zapnij.
Przecież nie startujesz by się rozbić... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja ![]() |
Czyli może być zwykły kask motocyklowy taki za 150 zł ?
-------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: www.ProTires.pl ![]() |
Może być motocyklowy za 150zł
![]() -------------------- Opony UHP, Semi-slick, Slick - rajdowe i wyścigowe BFGoodrich, Michelin, Kumho, Avon, MaxSport, Toyo, Yokohama, Pirelli i inne!
www.ProTires.pl - opony dla tych, dla których jazda jest czymś więcej...! |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
może być tiger za 50zł
Byle miał zapięcie. -------------------- Z cyklu: Keep AE86 Alive!
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=86682 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 23 April 2007 Skąd: 3-miasto ![]() |
OMP Star to fajna opcja i niedroga.
-------------------- Subaru Impreza STI 2006 Stage 3+
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Odkopuje temat. Potrzebuje kasku do kjs, rallysprint i na trackdaye. Co polecicie w niewielkiej kasie? Czy za kwote 100-150 kupie cos wystarczajacego?
Musi miec na pewno homologacje drogowa, dobrze jakby byl w miare lekki. Tylko pytanie, czy lzejszy nie oznacza slabszego? Czy przykladowo blenda przeciwsloneczna sie przydaje, czy raczej przeszkadza? W tej kasie moge miec np. LS2 Rocket 2: http://allegro.pl/kask-ls2-otwarty-bialy-r...5368427981.html jest lekki (1000g), ale dosc plytki (konczy sie zaraz ponizej uszu) - nie wiem czy w aucie ma to znaczenie? Czesto w kaskach rajdowych spotykany jest daszek, a czy taki skuterowy daszek tez moze byc przydatny w samochodzie? Przyklad: http://allegro.pl/ls2-kask-otwarty-midway-...4844011018.html Przykladowy kask z blenda: http://allegro.pl/otwarty-kask-motocyklowy...5214838502.html Ten wydaje sie troche bardziej rozbudowany (glebszy), waga 1250g: http://allegro.pl/kask-otwarty-ls2-of569-r...5248838650.html Brac to co najlzejsze? Na co zwrocic uwage? |
|
|
gość_pontony_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
Polecam OMP Star.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Nie ten przedzial cenowy. OMP star kosztuje w okolicach 280. Pytanie w czym jest lepszy? Bo zadnych wiecej norm nie spelnia.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Jedyna różnica pod kątem bezpieczeństwa jest w obecności blendy, która ujmuje skorupie wewnętrznej grubości.
Wszystkie kaski LS2, które podlinkowałeś są dokładnie tak samo wykonane z termoplastyku, dokładnie tak samo mają homo ece 2205 i dokładnie tak samo mają jeden rozmiar skorupy i demontowalne wnętrze. Jedyna warta uwagi różnica, która mi przychodzi do głowy to zapięcie - w LS2 masz plastikowe zapięcie zapadkowe, nie wiem jak w kasku OMP Star. No i w LS2 możesz sobie wybrać malowanie ![]() Reasumując dupy te kaski nie urywają ![]() EDIT: nie doczytałem tylko czy jest jedna gęstość skorupy wewnętrznej w OMP star, jeśli o tym nie wspominają zakładam, że jest jedna ![]() nie wiem jeszcze czy OMP jest dostosowany do montażu słuchawek interkomu, LS2 nie jest. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
na promo masz OMP Vintage, może uda Ci się wyrwać jeszcze swój rozmiar.
http://www.rallyshop.pl/index.php?p149965,...omp-jet-vintage przy kaskach mimo wszystko lepiej jst się sugerować marką, która gwarantuje juz jakiś poziom bezpieczeństwa. Homologacja to niezbędne minimum. -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 November 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
Miałem wcześniej jakiś taki tani motocyklowy ale w końcu "dorobiłem" się OMP Star. Duża różnica na + dla OMP jeśli chodzi o wykonanie i komfort użytkowania. Wszyscy dobrze Ci radzą, odżałuj te parę złotówek więcej albo poszukaj okazji jeśli Ci się nie pali. Jakiś czas temu ktoś sprzedawał Stara na olx nowego wygranego w rajdzie za 160zł więc można coś znaleźć.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 16:36 |