![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 01 February 2007 Skąd: Polska ![]() |
Model: Polonez Caro 1.4 rover
Silnik: m20b27 głowica po regeneracji i portingu, nowe pierścienie, układ korbowo-tłokowy z diesla, stopień sprężania 8,5:1 , turbo td04-hl16t, wtryskiwacze m30b35, regulator ciśnienia paliwa, bov ???, ecumaster det II, mapsensor mpx 4250. Napęd: skrzynia biegów bmw 320i, wał bmw 325i Zawieszenie przód: przekładnia ślimakowa zastąpiona maglem od bmw (kąt skrętu szybszy i lepszy niż e36 m3!!!) , amorki koni sport od manty, hamulce bmw 325i Zawieszenie tył: most polonez elektroszpera 3.91 amorki bilstein b6 z bmw e46, hamulce tarczowe + dodatkowe zaciski od hydraulicznego ręcznego!!! Podsumowując, auto w fazie ukończenia, sporo za mną ale i sporo przedemną,jeżdzi ale jeszcze nie jest finalnie wystrojone, już teraz czuć, że ma potencjał ![]() MOC:??????????? MOMENT:???????????? ZDJĘCIA JUTRO ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 10 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
A Buda Ci wytrzyma ?
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
rozumiem ze z tylu resor?
ehh polonez to moja pierwsza powazna fura byla ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Fri, 11 December 2009 Skąd: Skarżysko. ![]() |
1.4 chyba.
Czekam na zdjęcia ![]() Ten roverowski silnik nie wiem jak sobie radzi w Polonezie, ale w Roverze nie najgorzej jezdzi. -------------------- www.facebook.com/motofotooo
fotografia motoryzacyja |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 10 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
1.4 chyba. Czekam na zdjęcia ![]() Ten roverowski silnik nie wiem jak sobie radzi w Polonezie, ale w Roverze nie najgorzej jezdzi. 1.4 to nie polonez. Prawdziwy polonez to 1.5 z kwadratowymi światłami z tyłu. Caro to jakieś nieporozumienie. A 1.4... jak to 1.4 , bączka zakręcisz, dwie paczki złapiesz, rakieta ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Fri, 11 December 2009 Skąd: Skarżysko. ![]() |
Żeby nie było to : "1.4 chyba" odnosiło się do postu, który został usunięty
![]() Co do Polonezów jeszcze to ojciec posiadał bodajże Borewicza , 2.0 DOHC. Jezdził jeszcze kilka lat temu nim jakiś starszy dziadek. Myślałem, żeby odkupić, ale słuch o nim zaginął. -------------------- www.facebook.com/motofotooo
fotografia motoryzacyja |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
daj foty magla , od dłuższego czasu mi taki mod chodzi po głowie
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 19 June 2009 ![]() |
Wstaw most od volvo 240 tak jak ja to uczyniłem. Wytrzymuje dużo więcej, nie wyje i przełożenia ma różne ja wziąłem 3,73.
Dodatkowo z tyłu masz tarcze i zaciski dwutłoczkowe. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
portal fotka.pl
![]() tego jeszcze nie grali ![]() da sie wyrwac jakas dobra foke na takie caro na tym portalu ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 16 November 2009 Skąd: Lublin ![]() |
Wrzuć to na jakiś normalny serwer, daj jakieś miniaturki czy coś...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
10 poszła czekam na rewanż
![]() ![]() -------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze w polonezie pod maską wiecej miejsca jak w BMW - pasuje
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: (Wielkopolska) ![]() |
Kolektor wydechowy od czego????
-------------------- Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wieślandia Podwarszawska ![]() |
Git maszyna
![]() i takie troche OT pytanie - czy poldek ma sztywniejszą budę niż 125p ? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Mon, 10 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
... czy poldek ma sztywniejszą budę niż 125p ? Mój brat miał i poloneza i fiata. Dla niego było to samo. Ale jedno jest pewne, Polonez trochę skręca, fiat nie. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Gratuluje pomyslu. Wiecie moze jak dlugi jest ten silnik?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziku ma rację - kredens jest lżejszy od poldasa. Poza tym fajnie zrobiony byłby ładnym klasykiem, a poldas będzie kolejnym polonezem na sterydach. Nie szkoda pakować tyle pracy i kasy w tak skorodowane nadwozie? Może rozejrzyj się za jakimś ładnie utrzymanym fiaciorem.
-------------------- COUGAR 2,5 V6 ST200
MONDEO 3.0 V6 ST220 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Mon, 10 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
To chyba odwrotnie... polonez jest ciężką nieruchawą krową w porównaniu z fiatem. Nie chodzi o masę ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 21 July 2025 - 03:27 |