Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Negatyw w ośce czy warto
*Pinio
post Thu, 24 Sep 2009 - 21:43
Post #1


User
Dołączył: Fri, 26 September 2008
Skąd: Wlkp





czyli jak w temacie...... szukajka nie pokazała nic konkretnego..... auto służy zarówno do jazdy na codzień jak i czasowego upalanka.


--------------------
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 24 Sep 2009 - 21:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rudzinski
post Thu, 24 Sep 2009 - 22:06
Post #2


Super User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Krakow





wszystko zalezy do czego ma to sluzyc wink.gif jesli w gre wchodza jakies zakrety to owszem.


--------------------
Accord CL7
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 24 Sep 2009 - 22:15
Post #3


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
a to calkiem trafione.. chyba nawet do tego watku pasuje biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Pinio
post Thu, 24 Sep 2009 - 22:32
Post #4


User
Dołączył: Fri, 26 September 2008
Skąd: Wlkp





heh szukałem ale znalazłem tylko info co do ustawień na tor..... nic konkretnego co do jazdy po zwykłej drodze i torze wink.gif może szanowni koledzy podpowiedzą mi jakie kąty najlepiej ustawić aby trzymać lejce w miarę bez szarpania po Polskich koleinach na naszych cudownych trasach oraz zyskać jakąś przyczepność bez podsterownosci na szybkich zakretach rolleyes.gif


--------------------
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Thu, 24 Sep 2009 - 23:11
Post #5


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





nie ma takich uniwersalnych danych, nie istnieja. musisz je sobie wypracowac sprawdzajac rozne ustawienia.

ja mialem 1.5 stopnia negatywu i dalo sie normalnie jezdzic z torsenem przy ~200 koniach na oponach 205-215. zalezy co dla ciebie znaczy normalnie. w innym samochodzie moze to wygladac zupelnie inaczej. zbieznosc tez ma ogromny wplyw na zachowanie samochodu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Fri, 25 Sep 2009 - 00:16
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





Dokładnie kąt w negatywie ustaw jakieś 15-20% wiecej na - niż ma seria ustaw zbieżność i przejedź się !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Fri, 25 Sep 2009 - 16:39
Post #7


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





-1,5 dziala calkiem fajnie... poprawia sie turn in a opon nie zjada na codzien


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Pinio
post Sun, 27 Sep 2009 - 22:12
Post #8


User
Dołączył: Fri, 26 September 2008
Skąd: Wlkp





jeździłem trochę na maksymalnym negatywie jak dla aut z zawieszeniem na Mcphersonie typu golf III (mam Cordobę a to to samo praktycznie) ale o ile przy skręcie wszystko szło ładnie pięknie o tyle do prowadzenia na prostej nie było już tak różowo.... wytrzymałbym jakieś lekkie szarpania na lewo-prawo ale nie bez przesady.... w tygodniu i tak lecę na zbieżność po wymianie piasty koła to ustawię sobie jak napisał Ictus na początek i będzie wiadomo wink.gif jak narazie dzięki wszystkim za info smile.gif


--------------------
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
machon
post Mon, 28 Sep 2009 - 00:34
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 December 2003
Skąd: wawa





Ja mam -3 i jest naprawdę bajka. Fakt, że na prostych jest gorzej ale coś za coś. Zresztą z tego co wiem to można to w jakimś tam stopniu załagodzić bawiąc się
kątem wyprzedzenia sworznia zwrotnicy choć tego jeszcze nie testowałem;).
Pzdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luke8
post Mon, 28 Sep 2009 - 12:38
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 31 October 2003
Skąd: Bydgoszcz





Kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i pochylenie kola sa zwiazane ze soba w ten sposob ze kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy wplywa na wielkosc zmiany efektywnego pochylenia kol podczas kretu kol przednich. Czyli generalnie wiekszy kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy wymaga mniejszego statycznego pochylenia kol.


--------------------
<--LUKE-->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 01 Nov 2009 - 20:48
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Ogólnie geometria zawieszenia to temat na niejedną książkę. Mam ten komfort, że mam w robocie urządzenie do geometrii, ale można dłuugie godziny poświęcić i tylko się wściec, także ogólnie co zestaw auto/kierowca, to inne ustawienia.nJedyna recepta jest taka - kombinuj i próbuj aż znajdziesz optimum.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Mon, 02 Nov 2009 - 18:32
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
Czacza
jaki masz sprzęt ?>
ja mam gti precyzji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Pinio
post Mon, 02 Nov 2009 - 22:18
Post #13


User
Dołączył: Fri, 26 September 2008
Skąd: Wlkp





Widzę ze kotlet został lekko podgrzany więc dodam coś od siebie wink.gif ustawiłem na -1,5 jak radzili Ictus i !markos i autko prowadzi się całkiem zgrabnie zarówno na prostej a i w zakrętach radzi sobie dużo lepiej tongue.gif po próbie na pasie startowym pobliskiego nieczynnego lotniska nic nie ucieka na boki a i ze zjadaniem opon nie odnotowałem większej różnicy rolleyes.gif jednym słowem polecam.


--------------------
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RedDragon
post Wed, 09 Dec 2009 - 16:42
Post #14


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009





To ja mam jeszcze pytanko odnosnie negatywu. Rozumiem ze w mcphersonie trzeba zrobic fasolki i teraz tak czy w obu dziurach trzeba to zrobic czy tylko w gornej? Mam zamiar ustawic w granicach 1,5-2,0 i teraz pytanko ile trzeba mniej wiecej rozwiercic te otwory aby uzyskac taka wartosc pochylenia. Chodzi mi o to zeby nie rozwiercic na darmo za duzych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Pinio
post Wed, 09 Dec 2009 - 18:31
Post #15


User
Dołączył: Fri, 26 September 2008
Skąd: Wlkp





W autach grupy VW fasolki są oryginalnie robione na Mcphersonie wink.gif ja nic nie rozwiercałem cool.gif


--------------------
Największe kłamstwo w Internecie - Szukałem, ale nie znalazłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RedDragon
post Wed, 09 Dec 2009 - 18:51
Post #16


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009





CYTAT(*Pinio @ Wed, 09 Dec 2009 - 18:31) *
W autach grupy VW fasolki są oryginalnie robione na Mcphersonie wink.gif ja nic nie rozwiercałem cool.gif


Auto to renault. Pamietasz jak u Ciebie sa fasolki zrobione, bo na pewnym rysunku widzialem górna w pionie a dolna w poziomie. Skoro u Ciebie sa fabrycznie o wiesz moze o jaka wartosc srednicy jest fasola zrobiona?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Wed, 09 Dec 2009 - 19:18
Post #17


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT(RedDragon @ Wed, 09 Dec 2009 - 18:51) *
Auto to renault. Pamietasz jak u Ciebie sa fasolki zrobione, bo na pewnym rysunku widzialem górna w pionie a dolna w poziomie. Skoro u Ciebie sa fabrycznie o wiesz moze o jaka wartosc srednicy jest fasola zrobiona?
weź górna śrubę daj 10 zamiast 12 i powinno sie udać


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Wed, 09 Dec 2009 - 20:51
Post #18


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





CYTAT(RedDragon @ Wed, 09 Dec 2009 - 20:03) *
Czy obnizenie auta oraz dodanie dystansow powoduje pochylenia kol?

obnizenie to zalezy od konstrukcji przedniego zawiasu i od wielkosci obnizenia... a co do dystansow to chyba nie uwazales w szkole na geometrii wink.gif


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RedDragon
post Wed, 09 Dec 2009 - 21:03
Post #19


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009





Hehh, faktycznie strzelilem byka smile.gif Jesli chodzi o konstr. z reno czyli mcpherson i sprezyny -30mm to wplynie to na pochylenie? Bo z tylu na belce to chyba nic nie zmieni w geomterii jej obnizenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 09 Dec 2009 - 22:29
Post #20


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(RedDragon @ Wed, 09 Dec 2009 - 21:03) *
Jesli chodzi o konstr. z reno czyli mcpherson i sprezyny -30mm to wplynie to na pochylenie?


Oczywiście. McPherson zmienia pochylenie wraz z ugięciem.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 12:51