Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T AGU kilka problemów, wysokie spalanie, cisnienie doładowania spada do 0.3bara.....
rafik_xx
post Thu, 18 Jun 2009 - 17:45
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 26 February 2009
Skąd: Lublin





Witam,
mam kilka problemów z silnikiem 1.8T AGU (k03s, 320cc, soft ~200KM) proszę o porady co może być tego przyczyną:

1. czasami podczas jazdy wskazówka na zegarze idzie do ok. 0.3 bara i staje (normalnie pompuje ok 1.1bara) lub dochodzi do 1.1bara i powoli spada w dół (gaz cały czas w podłodze) po jakimś czasie samo sie naprawia i jest ok.
2. wysokie spalanie ok 17l przy spokojnej jeździe (więcej jak 3 tys obrotów nie kręcone)
3. przy zmianie biegów na obrotach niższych jak 2.5 tys potrafi strzelić z tłumika (brak katalizatora może być tego przyczyną?)
4. czuć delikatne szarpnięcia silnika gdy stoję na światłach (obroty nie falują)
5. mocno okopcone świece
6. czasami podczas przyspieszania do 3 tyś obr jest jakby delikatnie przymulony powyżej 3 tys jest ok

na vagu brak błędów angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 18 Jun 2009 - 17:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_Golfista_*
post Thu, 18 Jun 2009 - 18:16
Post #2









Sonda(y) jest ok?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Fri, 19 Jun 2009 - 01:23
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





1. z tego co piszesz przelewa paliwem jak cholera.
2. 0,35bara to ograniczenie gdy przechodzi w tryb awaryjny - czesto z powodu lambdy obcina doladowanie i przelewa paliwem
3. tak, jak poprzednik zwrocilbym uwage na lambde
4. nie masz czasem jakiegos BOVa ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafik_xx
post Fri, 19 Jun 2009 - 10:34
Post #4


Rookie
Dołączył: Thu, 26 February 2009
Skąd: Lublin





podjadę dziś na kompa i niech mi sprawdzą dokładnie lambdę, chociaż rok temu była wymieniana i założony oryginał wiec tak szybko by padła?
BOVa owszem mam ProPerfecta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Fri, 19 Jun 2009 - 14:09
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





Uniwersalna Lambda np NGK porafila mi padac co kilka miesiecy po zrobieniu przelotowego wydechu, oryginalny Bosch dziala juz ponad 2 lata.
W tym przypadku zasada "masz boscha, wrzuc do kosza" zupelnie sie nie sprawdza.

Wyrzuc BOVa, wymien Lambde i zobacz jak sie bedzie zachowywal, mam wrazenie ze bedzie wszystko dobrze wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Fri, 19 Jun 2009 - 14:15
Post #6


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym, i sprawdź ciśnienie paliwa na listwie czy nie jest za wysokie. Jeśli BOV pracuje dobrze, to takich anomalii w pracy silnika nie jest w stanie spowodować. Przydałoby się też sprawdzić błędy.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 19 Jun 2009 - 15:14
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





jak wyzej napisano.
moze bov nie trzyma/niedomyka sie/sprezyna za slaba?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafik_xx
post Tue, 30 Jun 2009 - 12:31
Post #8


Rookie
Dołączył: Thu, 26 February 2009
Skąd: Lublin





byłem na komputerze sprawdzili sondę przepływke i vag pokazuje ze wszystko działa poprawnie, pomocy bo już nie mam siły z tym samochodem.... angry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luckystrike1979
post Tue, 30 Jun 2009 - 12:45
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 13 January 2008
Skąd: Poznań





Soft nie przelewa Ci wozu ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafik_xx
post Tue, 30 Jun 2009 - 12:56
Post #10


Rookie
Dołączył: Thu, 26 February 2009
Skąd: Lublin





właśnie chyba auto wróci do gośćia który robił mi program bo wywala jakiś błąd rom module error, gadałem z nim i mówi ze po zmianie softu potrafi coś takiego wywalać i zeby się tym nie przejmować
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Wed, 01 Jul 2009 - 09:07
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





taki błąd wywala jak soft nie jest z tego sterownika i "kółci" się flash z eepromem smile.gif



--------------------
DIGITUN.PL
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafik_xx
post Fri, 03 Jul 2009 - 09:38
Post #12


Rookie
Dołączył: Thu, 26 February 2009
Skąd: Lublin





wiec tak, przyczyną był zaworek n75, auto już ładnie lata, trzyma ciśnienie tak jak trzeba, strzały z tłumika to po założeniu seryjnego DV zniknęły, co do spalania to jeszcze nie wiem polatam trochę i sprawdzę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 12:22