![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
Witam przedstawiam pierwsza tego typu konstrukcje w PL , czyli zewnętrzny kompresor w crx 2gen , napędzany dodatkowo w lewą stronę ( jednak sie da )
-generalny remont jednostki D16Z5 -obd1 -wtryski 280cc -strojenie crome:) -dłuższy 5bieg (7500obr - 260km/h) -lekkie koło zamachowe -shortshift -ic reno master -bov HKS style SSQV zmodyfikowany pod kompresor -kompresor m62 pierwszy problem był taki że w 4 gen miejsca jest bardzo mało , ale modyfikując kolektor jakoś sie udało , dalej kto sie interesował kiedyś kompresorem ten wie ze są one napędzane w prawo a silnik hondy kreci sie w lewo , są co prawda kity IRSC czyli kompresor z kolektorem dolotowym , ale cóż za osiągniecie zamontować kilka śrubek . Po prawie pół rocznych poszukiwaniach info o kompresorze , zazwyczaj na stronach z ameryki , i analizy działania , stwierdziłem że jak zakręcimy nim w lewo to nic sie nie stanie jak niektórzy sądzili ![]() wiec oto wyniki : 2tyś obr-0,3bara 3tyś obr-0,4bara 4-7tyś obr -0,5bara ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() odcinka jest na 7600 nie wiedzieć czemu pan z hamowni pościł nogę z gazu na 7400 a było by parę kucy więcej ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Na czym polegało zmodyfikowanie ssqv style pod eatona ? Przyda sie przy moim projekcie.
Gratuluję projektu , pod maska czysto i schludnie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
po upuszczeniu powietrza bow zamyka sie i zamyka sie tez na biegu jałowym , trzeba pod tłoczkiem w korpusie przewiercić maleńki otworek aby powietrze mogło pchać mambranke , wtedy bov pracuje ok
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Jarocin ![]() |
No ładnie widziałem już projekt wcześniej na forum crx'a
![]() Nie lepiej dać akumulator do bagażnika ? Bo pod maską troszkę ciasno. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
o tym samym pomyslałem. Można by "normalnie" puścić dolot. Taka kanciasta konstrukcja nie wpływa negatywnie na wynik?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 02 February 2009 ![]() |
powiem tak, sledze wiekszosc tematów z kompresorem i ten bardzo mi przypadł do gustu
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 April 2006 Skąd: PL ![]() |
nie mozna było w dolocie kolanka zastosować?
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
hm jak widać z wykresu brak kolanek nie ma niegtywnych skutków , hm można było tylko ale po prostu ich nie zastosowałem bo miałem na tyle rury
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Ciekawy projekt , licze na jakis filmiki jak to dzwieczy
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Zawsze mi się wydawało, że kręcąc taki kompresor w odwrotną stronę zamiast tłoczyć powietrze outlet'em, będzie je nim zasysał. No chyba, że dolot masz zamieniony stronami, a to już jest ciekawostka.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 May 2006 Skąd: Olsztyn ![]() |
z tego co wiem z forum crx'a to dolot zamieniony stronami jest.. i sa tez filmiki jak to jezdzi ale to juz niech przema opisze, a jezdzi to wg mnie swietnie z tego co widac na filmidlach
gratki za projekt -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Jakie masz średnice kółek? bo coś mi się wydaje mało to0.5 z m62 w 1.6l...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
przeciez ten kompresor skonczy sie przy 0.9-1 bar, to 0.5 to malo?
nie wiem jak wlasciciel, ale ja chyba balbym sie w ten silnik ladowac wiecej niz 0.5 ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
przełożenie jest na 1,6 wiec SC działa z 1/2 wydajności , max obroty jakie osiąga to około 11tyś , natomiast jego max obroty robocze to 16tyś
wiec pompuje dokładnie tyle ile powinien , myślę ze 0,5 to rozsądna granica doładowania na zdrowym z5 i dlatego tyle chciałem i tyle jest wiele z5 jeździ od dłuższego czasu na 0,5 i nic im nie jest , ja robiłem sam swój generalny remont i wiem co mam , wiec na 0,5 bara nie boje sie jeździć a tu mały filmik (kliknąć na HQ) - http://www.youtube.com/watch?v=F06sWcRLrLk zegarami sie nie przejmujcie leżą nowe z kubkami i czekają na wolny czas z mojej strony :zdegustowany: |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
projekt spoko
ale nie wydaje mi sie aby owiniecie dolotu bandazem bylo dobrym pomyslem,kompresor nagrzewa powietrze i stosujac bandaz tym bardziej utrzymujesz to gorace powietrze wewnatrz ktore pozniej trafia do silnika -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
przecież za SC mam IC , wiec jest powietrze chłodne
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
nie chlodne ale chlodniejsze niz przed IC ale skoro uwazasz to za dobry pomysl to ok
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 25 September 2006 Skąd: włoszczowa ![]() |
no teraz to już nie wiem o którą cześć ci chodzi , za ic , przed ic , czy przed sc ?
myślę ze wszystko przemyślałem , ale może sie mylę wiec powiedz ktora cześć to zły pomysł |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
projekt spoko ale nie wydaje mi sie aby owiniecie dolotu bandazem bylo dobrym pomyslem,kompresor nagrzewa powietrze i stosujac bandaz tym bardziej utrzymujesz to gorace powietrze wewnatrz ktore pozniej trafia do silnika liczysz na proces oddawania ciepła przez rury dolotowe do atmosfery, skoro temp w otoczeniu silnika jest wyższa niż temperatura powietrza w dolocie? ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
ciekawy projekt.
fajnie wyglada wskazowka poziomu paliwa na filmiku ![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 20:51 |