Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> mts technik
lukas_tt
post Tue, 16 Jun 2009 - 17:43
Post #1


User
Dołączył: Tue, 25 November 2008





Witam, czy mial ktos doczynienie z gwintem MTS TECHNIK? bo rozgladam sie za zawiecha do TT i cenowo ta firma jest konkurencyjna ale czy warto?Czy moze cos innego w podobnych pieniądzach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 16 Jun 2009 - 17:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bartekk
post Tue, 16 Jun 2009 - 18:05
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 September 2003
Skąd: warszawa





Badziewna chinszczyzna.Lepiej kupic cos uzywanego np.KW za te pieniadze.Ostatnio MTS pojawil sie pod nazwa TA TECHNIK czy jakos tak.



--------------------
bartek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Thu, 18 Jun 2009 - 20:34
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





Sledziłem temat MTS na innych forach. Wszędzie odradzali. Wiec kupilem Koni Sport.


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Fri, 19 Jun 2009 - 16:55
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





daj spokoj, ten MTS to junk pokroju FK, GT Cupline, Supersport etc...


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rufuz
post Fri, 19 Jun 2009 - 17:00
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 12 February 2009





W sumie to zalezy jak sie chce chyba długo stuningowanym autem jeździć. Sadze ze jak ktoś planuje dłużej to powinien zainwestować w dobry zawias i mieć pewność ze to lepszy produkt niz seryjny. Po cholere psuc auto skoro tuningując zamontujemy jakis gówniany zawias gorszy od seryjnego. To zalezy tez jak kto podchodzi do sprawy. Bo wedlug mnie nie ma półśrodków. Albo laduje osprzęt z wyższej półki albo w ogóle. Przecież w tuningu chodzi chyba o polepszanie auta a nie pogarszanie. Na sprężynach tez nie oszczędzałem i dałem Vogtlanda. Rozporki, wkładki filtrów, filtry oleju, paliwa, olej wszystko to dałem, daje najlepsze jakie jest dostępne. Koszta większe, ale chińszczyzny to sorry ale mam dość.


--------------------
Mitsubishi Colt Ralliart 1.5T, 200KM Powered by Maptek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Fri, 19 Jun 2009 - 23:18
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Jeździłem na gwincie GT Cupline i poki nie wylal bylo ok. Teraz jezdze na Weitecu i to zupelnie inny zawias. Ale jezeli auto ma tylko wygladac to zawias mts'a bedzie ok.


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Sat, 20 Jun 2009 - 16:55
Post #7


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





Tez mialem GT Cupline i mam wrazenie ze wylal zanim go w ogole zalozylem biggrin.gif

Teraz mam z przodu Apex + sprezyna Weitec, z tylu Weitec + sprezyna Vogtland i pod szeroka dokladke ledwo telefon na lezaco wloze, a kola mam 17" smile.gif

Samo wrazenie jak sie wezmie w reke te gadzety robi swoje, jakosc wykonania...


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nuttie
post Mon, 22 Jun 2009 - 08:21
Post #8


Super User
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Warszawa / WN





Ja mam gwint ta-technix w passacie b3, jeżdżę po warszawie, nie polecam nikomu, kto chce "jakoś" podróżować. Ten gwint to tylko żeby auto dobrze wyglądało. Po prostu kiepsko się jeździ.


--------------------
Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA)
Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Wed, 24 Jun 2009 - 11:44
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Dwa miesiące temu założyłem gwint ta-technix do e36 coupe. Jezdziło sie kiepsko dopóki nie ustawiłem geometrii. Zrobiłem to trochę metodą prób i błędów, ale przynajmniej teraz przy podbiciu na zakręcie nie obraca o 180 stopni. W tej chwili wiem, że zostaję przy tym zawieszeniu, nie narzekam, ale tez nie mam jak porównać z kw/ksport.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 22:41