![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Jaką zewnętrzną pompę paliwa mozecie polecić do silnika 1,3 Turbo i mocy docelowej 250-300 KM?
Walbro z serii GSL kosztuje jakieś 550 zł a cos tańszego ewentualnie z oryginałów. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 February 2008 Skąd: ;) ![]() |
Moze z Mercedesa lub Forda na K-jecie?6,5 bara i bylo montowane w 5.0 L MB starych i dawaly rade.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 22 January 2008 Skąd: Bielsko-B ![]() |
Coś takiego powinno dać radę .... u mnie sie sprawdza
http://www.allegro.pl/item647278385_pompa_...0_audi_200.html |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sun, 25 November 2007 Skąd: Galapagos ![]() |
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=622069751 - to samo tylko taniej - u mnie daje rade w połączeniu z surgetankiem ( Ty chyba nie będziesz miał tego problemu ) mam wtryski boscha 701 i po załadowaniu 1.2 bara zamiast seryjnego 0.6 po prostu szybciej pojechałem
![]() Powinna wystarczyć spokojnie ( uważaj - dolot do pompy ma średnicę 12 mm ) . |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
501 440 500 numer do faceta, który w warszawie na ul. sokratesa sprzedaje pompy zewnętrzne i wewnętrze. Za największą zewnętrzną zapłaciłem 180 zł.
Wiele osób go poleca. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
tu masz kilka numerów boscha z opisami http://boschfuelpumps.com/
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
A do mocy 250KM jakiej pompy potrzebuję minimum?? Czy taka 148l/h starczy czy bedzie za mała?
-------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
trzeba pamiętać że parametr l/h to tylko jeden z dwóch potrzebnych by oszacować wydajność pompy
ważniejszym jest zdolność podawania paliwa przez pompę przy konkretnym ciśnieniu na listwie. I tu zaczynają się schody. zakładam ze twoja listwa ustawiona jest na 3 bary (bez doładowania i bez podciśnienia) wtedy na 1 barze doładowania masz ciśnienie 4 bary a na 1.5 bara masz ciśnienie na listwie 4.5 bara. Pompy paliwowe mają to do siebie że w raz z wzrostem ciśnienia paliwa są w stanie tłoczyć go co raz mniej. Nie wiem jak na ten wzrost reagują te pompy boscha od N/A Audi. Walbro 255l/h daję radę do 400KM bezpiecznie, potem 450-500 to już jest bardzo niepewnie z paliwem się robi. Kiedyś na forum Skyline znalazłem taką rozpiskę: Bosch 040 - 400hp Bosch 044 - 600hp Bosch 070 - 280hp Bosch 910 - 380hp Bosch 979 - 500hp Bosch 984 - 450hp Oczywiście z każdej z tych pomp da się wycisnąć więcej, podane tutaj są "bezpiecznie" wartości. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
trzeba pamiętać że parametr l/h to tylko jeden z dwóch potrzebnych by oszacować wydajność pompy ważniejszym jest zdolność podawania paliwa przez pompę przy konkretnym ciśnieniu na listwie. I tu zaczynają się schody. zakładam ze twoja listwa ustawiona jest na 3 bary (bez doładowania i bez podciśnienia) wtedy na 1 barze doładowania masz ciśnienie 4 bary a na 1.5 bara masz ciśnienie na listwie 4.5 bara. Pompy paliwowe mają to do siebie że w raz z wzrostem ciśnienia paliwa są w stanie tłoczyć go co raz mniej. Nie wiem jak na ten wzrost reagują te pompy boscha od N/A Audi. Walbro 255l/h daję radę do 400KM bezpiecznie, potem 450-500 to już jest bardzo niepewnie z paliwem się robi. Kiedyś na forum Skyline znalazłem taką rozpiskę: Bosch 040 - 400hp Bosch 044 - 600hp Bosch 070 - 280hp Bosch 910 - 380hp Bosch 979 - 500hp Bosch 984 - 450hp Oczywiście z każdej z tych pomp da się wycisnąć więcej, podane tutaj są "bezpiecznie" wartości. Fajnie, dzięki za odpowiedz będę szukał. U mnie faktycznie jest 3 bary i narazie 1,25 b doładowania. Chciałem dać 3,5b regulator aby wiecej wycisnać z tych wtrysków co mam ale chyba najpierw zrobię sobie wskaźnik cisnienia paliwa w kabinie. ![]() -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
gość_LeszekMK2_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
ja potrzebuje regulator cisnienia paliwa ktory jest na listwie wtryskowej do silnika 1.8T AEB wiec jaki dać ??
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
tzn nie masz wcale regulatora, czy masz a chcialbys inny?
po co chcesz go zmieniac? seryjny nie dziala poprawnie? sprecyzuj pytanie bo nie wiadomo o co chodzi. ![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
gość_LeszekMK2_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
nie mam wcale i musze kupic
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 14:32 |