Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Mustang GT 5.7, całkiem zwinny koń
Michorspowr
post Mon, 13 Apr 2009 - 19:04
Post #1


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





Witam;
Na forum zarejestrowany jestem juz od pewnego czasu,chętnie podpatruje prace innych nad swoimi autami,nie wiele jest tu projektów hamerykańskich aut więc postanowiłem się pochwalić

Samochód to Ford mustang 5.0 GT z manualną skrzynią biegów z 1994 r.Auto kupiłem w kraju 2 lata temu,od tej pory w miare możliwości i wolnego czasu staram sie ulepszać moją maszynę oto opis i kilka fotek ;

silnik seria ; V8 OHC poj. 4942cc. (302) moc 218KM i 386NM

MODYFIKACJE SILNIK;

stroker na 5677cc.(347) wyważony zewnętrznie, firmy Eagle, sprężanie 11.1
-Wał korbowy Eagle
-korbowody kute Eagle
-tłoki Hypereutic aluminium +5cc Speed Pro
-balancer Power Bond
-koło zamachowe Ford Racing
-panewki główne i korbowe Clevite
-pierścienie tłokowe Hastings
-śruby wału ARP

MODYFIKACJE BLOK;

-szlif cylindrów z 4.00" na 4.030"
-szlif płaszczyzn

MODYFIKACJE UKŁAD SSĄCY;

-filtr stożkowy BBK
-przepływomierz Pro M Racing
-power rura nikiel BBK
-przepustnica 80mm. BBK
-kolektor ssący Edelbrock RPMII
-głowice AFR (1388) aluminium +5cc
-śruby głowic ARP
-uszczelki głowic Fel-Pro
-uszczelki kolektor Mr. Gasket

MODYFIKACJE UKŁAD WYDECHOWY;

-kolektory wydechowe 1 i 1/2"Flowmaster
-układ wydechowy do końca 2x 2.5" Flowmaster


MODYFIKACJE ROZRZĄD;

-wałek Z303 Ford Racing zakres od 4000do 6800 rpm.
-roller rocker 1.6 ratio Ford Racing
-panewki wałka Ford Racing
-laski popychaczy utwardzane
-popychacze zaworowe Ford Racing
-koła pasowe aluminiowe
-komplet rozrządu 2x łańcuch, regulowany Ford Racing

MODYFIKACJE UKŁ. PALIWOWY;

-pompka Walbro 255
-wtryski Ford 30lbs. seria (19lbs)
-regulator ciśnienia paliwa


MODYFIKACJE UKŁ.SMAROWANIA;

-pompa oleju high volume Mering
-miska olejowa 7 l. (seria 5) Moroso
-smok Moroso
-olej Valvoline VR1 Racing 5W50
-czujnik ciśnienia oleju Auto Gauge Sm peek


MODYFIKACJE ZAWIESZENIE;

-amortyzatory Tokiko
-sprężyny -35mm Voghland

MODYFIKACJE PRZENIESIENIE NAPĘDU;

-kpl. sprzęgło Spec stage 2 kewlar
-przełożenie główne 3.73 (seria 3.08)
-skrzynia seria T5

MODYFIKACJE UKŁAD HAMULCOWY;

-tylne tarcze nawiercane
-przednie zaciski 2 tłoczkowe tarcze 320mm. seria (270mm)
-brak ABS

KOŁA ;

-18"x9" chrom podróby Cobra
-tył 265/40/18 Bridgestone Potenza S02
-przód 245/35/18 conti.
-czasami tył MT ET Street 26.5/10.5 16"

karoseria podoba mi się taka jaka jest w serii nic tam nie będę zmieniał ważne, że nie bity smile.gif
akumulator w bagażniku,koło zapasowe i car audio na śmietniku
masa obecnie 1430kg.












wałek,rozrząd,uszczelki,liftery



jedna z głowic AFR 58cc podwójne sprężyny,zmniejszona komora,zawory 2" i 1.65" Obrabiane CNC.Można na nich pokręcić spokojnie wyżej motor bez obaw nie to co w serii którą wcześniej zabiłem angry.gif





tak to wyglądało w zeszłym roku przed strokerem
czasy na 1/4 mili na profi sprzęcie nieoficjalne 13.4s.




na zdjęciu wał,tłoki, kute korbowody,balancer,koło zamachowe wszystko razem wyważone, do tego panewki główne,korbowe,kpl. pierścieni, oraz "nowa" używana miska Moroso ze smokiem o większej pojemności od seryjnej o 2 litry oleju



uszczelki pod głowice,miske olejową,kolektory wydechowe,pod kol.dolotowy,śruby mocowania wału,utwardzone laski popychaczy, panewki wałka,filtry oleju,oraz pompa oleju Mering high volume



wtryski 30lbs



cały komplet ,tłoki nadwymiarowe o 030 cala doprężające na około 11.1,pierścienie firmy Hastings, górny chromowany,olejowe hyper-flex podobnież jakaś nowość w każdym razie minęło ładne kilka dni zanim doszedłem do tego jak je złożyć wacko.gif





tłok odlany z aluminium z dodadkiem 16% krzemu,z podciętym kołnierzem,do 500KM podobnież spokojnie daje rade,korby kute,całość waży zaledwie 970 gram co przy seryjnych 1350 pociesza



kompletne sprzęgło Spec-a z utwardzonym dociskiem i kewlarową okładziną,podobno daje rade do 700NM nie miałem do czynienia wcześniej z takim wynalazkiem w usa chwalą sobie takie....zobaczymy



w drodze na swoje miejsce tongue.gif




blok po obróbce początkowo chciałem dać go do zakładu w Gdańsku ale cena jaką mi podali za szlif cylindrów i płaszczyzn zwaliła mnie z nóg ohmy.gif zrobiłem to w Auto Szlif Dziak za 1/2 ceny polecam!!


Jak dotychczas zrobiłem jakieś 800km. i nic się nie wysypało więc jestem zadowolony rolleyes.gif a co będzie dalej sie zobaczy,samochód jest raczej wekendowy i nie jest to jakiś gruby projekt na tor,mam nadzieje że nie zanudziłem nikogo tym tematem biggrin.gif


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 13 Apr 2009 - 19:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
qbejs
post Mon, 13 Apr 2009 - 19:14
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Nice....Kumpel dłubie też ten motor - dźwięk jak dla mnie piekny na kolektorach i wolnym wydechu :]


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michorspowr
post Mon, 13 Apr 2009 - 19:25
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





CYTAT(qbejs @ Mon, 13 Apr 2009 - 19:14) *
Nice....Kumpel dłubie też ten motor - dźwięk jak dla mnie piekny na kolektorach i wolnym wydechu :]


fakt dzwięk tego motoru jest naprawdę wyjątkowy,teraz po zwiększeniu pojemności zrobił się nawet jeszcze bardziej męski biggrin.gif


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 13 Apr 2009 - 20:02
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Elegancki projekt , jakby mozna zrob wykresik tak by sie powiekszal po kliknieciu


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VTEC
post Mon, 13 Apr 2009 - 20:28
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Winowrocław





Jak sie tym jezdzi po polskich kraterach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michorspowr
post Mon, 13 Apr 2009 - 20:47
Post #6


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





CYTAT(VTEC @ Mon, 13 Apr 2009 - 20:28) *
Jak sie tym jezdzi po polskich kraterach ?


w zeszłym roku zrobiłem sobie z rodzinką taką "małą wycieczkę" w głąb kraju razem jakieś 1400km. siedze tu teraz i pisze więc nie jest tak najgorzej biggrin.gif
chociaż tak naprawde jeśli opona jest szersza od rowerowej to jazda takim autem po koleinach to ciągłe "dojenie krowy" jak w starym dobrym 126p wink.gif


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Mon, 13 Apr 2009 - 21:46
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(Michorspowr @ Mon, 13 Apr 2009 - 20:47) *
w zeszłym roku zrobiłem sobie z rodzinką taką "małą wycieczkę" w głąb kraju razem jakieś 1400km. siedze tu teraz i pisze więc nie jest tak najgorzej biggrin.gif
chociaż tak naprawde jeśli opona jest szersza od rowerowej to jazda takim autem po koleinach to ciągłe "dojenie krowy" jak w starym dobrym 126p wink.gif


To jaką to może mieć moc teraz ?
Jak spalanie przy wycieczkach?
1430kg i moc pewnie sporo powyżej 350KM to już musi się ładnie zbierać smile.gif
Fajne autko (szczególnie po modach).


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michorspowr
post Mon, 13 Apr 2009 - 22:01
Post #8


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





CYTAT(yotomeczek @ Mon, 13 Apr 2009 - 21:46) *
To jaką to może mieć moc teraz ?
Jak spalanie przy wycieczkach?
1430kg i moc pewnie sporo powyżej 350KM to już musi się ładnie zbierać smile.gif
Fajne autko (szczególnie po modach).


liczę na przedział między 400 a 450KM (tak wychodzi autom w usa podobnie zbudowanym) no a moment powinien podejść pod pojemność tongue.gif
narazie staram się lekko operować gazem,ale raz sobie ostatnio pozwoliłem rolleyes.gif i musze powiedzieć że ciary są laugh.gif

a spalanie? hmmmm szału nie ma...ale najważniejsze co by nie stukowe wink.gif


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel934
post Mon, 13 Apr 2009 - 22:23
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Bardzo fajny projekt, robi wrażenie smile.gif

CYTAT(Michorspowr)
karoseria podoba mi się taka jaka jest w serii nic tam nie będę zmieniał ważne, że nie bity
akumulator w bagażniku,koło zapasowe i car audio na śmietniku


Podoba mi się smile.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Mon, 13 Apr 2009 - 22:28
Post #10


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





Ford Racing blush.gif

fajny projekt, gratuluje


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Mon, 13 Apr 2009 - 23:41
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





fajny, fajnie musi przyspieszac. czym strojony, bo nie napisales ztc widze ?


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michorspowr
post Tue, 14 Apr 2009 - 06:36
Post #12


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





CYTAT(Taffarel @ Mon, 13 Apr 2009 - 23:41) *
fajny, fajnie musi przyspieszac. czym strojony, bo nie napisales ztc widze ?


dobre pytanie,właśnie że jeszcze niczym nie strojony jeżdzi a seryjnym kompie T4M0,który jest postrachem dla naszych Tunerów, laugh.gif chciałem stroić auto już w zeszłym sezonie z każdym co rozmawiałem mówił nie ma problemu da się zrobić, a jak przyszlo co do czego to twierdzili że nie da się tego komputera modyfikować,nie znam sie na elektronice ale wydaje mi się że ten komputer to za skomplikowany nie będzie angry.gif w tej chwil mój wymieniony kiedyś Maf dostrojony do wtrysków 19lbs. na nowych 30lbs przelewa nieziemsko paliwo....coś będę musiał z tym zrobić.


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter250
post Tue, 14 Apr 2009 - 22:10
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 14 November 2005
Skąd: Wawa





Wow, przebieg momentu lepszy niż w dobrze podłubanym TDI tongue.gif
Szczerze zazdroszczę takiego weekendowego wozidełka i życzę powodzenia w dalszym modzeniu wink.gif



--------------------
XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 14 Apr 2009 - 22:21
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





to, ze tak sprawnie jezdzi bez strojenia po takich modach, to...pierwszy raz widze taka akcje ! a rozwazales kwestie jakiejs swinki lub sa ?


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michorspowr
post Wed, 15 Apr 2009 - 06:45
Post #15


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





CYTAT(Taffarel @ Tue, 14 Apr 2009 - 22:21) *
to, ze tak sprawnie jezdzi bez strojenia po takich modach, to...pierwszy raz widze taka akcje ! a rozwazales kwestie jakiejs swinki lub sa ?

sam byłem w szoku jak po wymianie seryjnego wałka samochód nagle zaczął kręcić się do 7000rpm. seria (6000) bez przestawiania lub zmieniania czegokolwiek

w tej chwili stoje właśnie przed problemem zrobienia czegoś z seryjnym sterowniem (T4M0),niestety elektronika nie jest moją mocną stroną,a w tej chwili Maf który posiadam kalibrowany jest na wtryski 19lbs. a zamontowałem 30lbs przez to auto chodzi koszmarnie bo przelewa spore ilości paliwa
Może ma ktożś jakis pomysł jak czym to wystroić ?


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Wed, 15 Apr 2009 - 08:56
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Megasquirt ?


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 15 Apr 2009 - 09:35
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





fajny wóz a przy takich modach można jeszcze parę kucy ugrać

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spoot
post Wed, 15 Apr 2009 - 10:14
Post #18


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 October 2008
Skąd: Warszawa





Bardzo głośne to auto wyszło? Jak masz przelotówkę 2,5", to jakaś masakra musi być. smile.gif
Wiem co się u mnie dzieje przy 2,5" przelocie... wink.gif

Piotrek.


--------------------
First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html

“Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it."
Tony Collins
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 15 Apr 2009 - 10:22
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





CYTAT(Michorspowr @ Tue, 14 Apr 2009 - 06:36) *
dobre pytanie,właśnie że jeszcze niczym nie strojony jeżdzi a seryjnym kompie T4M0,który jest postrachem dla naszych Tunerów, laugh.gif chciałem stroić auto już w zeszłym sezonie z każdym co rozmawiałem mówił nie ma problemu da się zrobić, a jak przyszlo co do czego to twierdzili że nie da się tego komputera modyfikować,nie znam sie na elektronice ale wydaje mi się że ten komputer to za skomplikowany nie będzie angry.gif w tej chwil mój wymieniony kiedyś Maf dostrojony do wtrysków 19lbs. na nowych 30lbs przelewa nieziemsko paliwo....coś będę musiał z tym zrobić.


Polecam Megasquirt II: http://www.diyautotune.com/catalog/megasqu...-unit-p-65.html + sondę O2 http://www.diyautotune.com/catalog/innovat...ensor-p-41.html

sam sobie wszystko wystroisz, a MSII w pełni obsłuży to co potrzebujesz, do poczytania o tym tu: http://www.megamanual.com/index.html

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michorspowr
post Wed, 15 Apr 2009 - 21:58
Post #20


Frequent User
Dołączył: Wed, 03 October 2007
Skąd: pomorskie





CYTAT(AWSA @ Wed, 15 Apr 2009 - 10:22) *
Polecam Megasquirt II: http://www.diyautotune.com/catalog/megasqu...-unit-p-65.html + sondę O2 http://www.diyautotune.com/catalog/innovat...ensor-p-41.html

sam sobie wszystko wystroisz, a MSII w pełni obsłuży to co potrzebujesz, do poczytania o tym tu: http://www.megamanual.com/index.html

pzdr


dzięki.Wygląda przyzwoicie,jednak u nas tego nie kupie, a chiąłbym troche pojeżdzić,może uda mi sie w kraju znaleść firmę która zajmuje się kalibrowaniem maf-a,wtedy hamownia i wtedy zabiorę się za komputer mellow.gif


--------------------
mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 16:36