![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
Witam;
Na forum zarejestrowany jestem juz od pewnego czasu,chętnie podpatruje prace innych nad swoimi autami,nie wiele jest tu projektów hamerykańskich aut więc postanowiłem się pochwalić Samochód to Ford mustang 5.0 GT z manualną skrzynią biegów z 1994 r.Auto kupiłem w kraju 2 lata temu,od tej pory w miare możliwości i wolnego czasu staram sie ulepszać moją maszynę oto opis i kilka fotek ; silnik seria ; V8 OHC poj. 4942cc. (302) moc 218KM i 386NM MODYFIKACJE SILNIK; stroker na 5677cc.(347) wyważony zewnętrznie, firmy Eagle, sprężanie 11.1 -Wał korbowy Eagle -korbowody kute Eagle -tłoki Hypereutic aluminium +5cc Speed Pro -balancer Power Bond -koło zamachowe Ford Racing -panewki główne i korbowe Clevite -pierścienie tłokowe Hastings -śruby wału ARP MODYFIKACJE BLOK; -szlif cylindrów z 4.00" na 4.030" -szlif płaszczyzn MODYFIKACJE UKŁAD SSĄCY; -filtr stożkowy BBK -przepływomierz Pro M Racing -power rura nikiel BBK -przepustnica 80mm. BBK -kolektor ssący Edelbrock RPMII -głowice AFR (1388) aluminium +5cc -śruby głowic ARP -uszczelki głowic Fel-Pro -uszczelki kolektor Mr. Gasket MODYFIKACJE UKŁAD WYDECHOWY; -kolektory wydechowe 1 i 1/2"Flowmaster -układ wydechowy do końca 2x 2.5" Flowmaster MODYFIKACJE ROZRZĄD; -wałek Z303 Ford Racing zakres od 4000do 6800 rpm. -roller rocker 1.6 ratio Ford Racing -panewki wałka Ford Racing -laski popychaczy utwardzane -popychacze zaworowe Ford Racing -koła pasowe aluminiowe -komplet rozrządu 2x łańcuch, regulowany Ford Racing MODYFIKACJE UKŁ. PALIWOWY; -pompka Walbro 255 -wtryski Ford 30lbs. seria (19lbs) -regulator ciśnienia paliwa MODYFIKACJE UKŁ.SMAROWANIA; -pompa oleju high volume Mering -miska olejowa 7 l. (seria 5) Moroso -smok Moroso -olej Valvoline VR1 Racing 5W50 -czujnik ciśnienia oleju Auto Gauge Sm peek MODYFIKACJE ZAWIESZENIE; -amortyzatory Tokiko -sprężyny -35mm Voghland MODYFIKACJE PRZENIESIENIE NAPĘDU; -kpl. sprzęgło Spec stage 2 kewlar -przełożenie główne 3.73 (seria 3.08) -skrzynia seria T5 MODYFIKACJE UKŁAD HAMULCOWY; -tylne tarcze nawiercane -przednie zaciski 2 tłoczkowe tarcze 320mm. seria (270mm) -brak ABS KOŁA ; -18"x9" chrom podróby Cobra -tył 265/40/18 Bridgestone Potenza S02 -przód 245/35/18 conti. -czasami tył MT ET Street 26.5/10.5 16" karoseria podoba mi się taka jaka jest w serii nic tam nie będę zmieniał ważne, że nie bity ![]() akumulator w bagażniku,koło zapasowe i car audio na śmietniku masa obecnie 1430kg. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wałek,rozrząd,uszczelki,liftery ![]() jedna z głowic AFR 58cc podwójne sprężyny,zmniejszona komora,zawory 2" i 1.65" Obrabiane CNC.Można na nich pokręcić spokojnie wyżej motor bez obaw nie to co w serii którą wcześniej zabiłem ![]() ![]() ![]() tak to wyglądało w zeszłym roku przed strokerem czasy na 1/4 mili na profi sprzęcie nieoficjalne 13.4s. ![]() na zdjęciu wał,tłoki, kute korbowody,balancer,koło zamachowe wszystko razem wyważone, do tego panewki główne,korbowe,kpl. pierścieni, oraz "nowa" używana miska Moroso ze smokiem o większej pojemności od seryjnej o 2 litry oleju ![]() uszczelki pod głowice,miske olejową,kolektory wydechowe,pod kol.dolotowy,śruby mocowania wału,utwardzone laski popychaczy, panewki wałka,filtry oleju,oraz pompa oleju Mering high volume ![]() wtryski 30lbs ![]() cały komplet ,tłoki nadwymiarowe o 030 cala doprężające na około 11.1,pierścienie firmy Hastings, górny chromowany,olejowe hyper-flex podobnież jakaś nowość w każdym razie minęło ładne kilka dni zanim doszedłem do tego jak je złożyć ![]() ![]() ![]() tłok odlany z aluminium z dodadkiem 16% krzemu,z podciętym kołnierzem,do 500KM podobnież spokojnie daje rade,korby kute,całość waży zaledwie 970 gram co przy seryjnych 1350 pociesza ![]() kompletne sprzęgło Spec-a z utwardzonym dociskiem i kewlarową okładziną,podobno daje rade do 700NM nie miałem do czynienia wcześniej z takim wynalazkiem w usa chwalą sobie takie....zobaczymy ![]() w drodze na swoje miejsce ![]() ![]() blok po obróbce początkowo chciałem dać go do zakładu w Gdańsku ale cena jaką mi podali za szlif cylindrów i płaszczyzn zwaliła mnie z nóg ![]() Jak dotychczas zrobiłem jakieś 800km. i nic się nie wysypało więc jestem zadowolony ![]() ![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Nice....Kumpel dłubie też ten motor - dźwięk jak dla mnie piekny na kolektorach i wolnym wydechu :]
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
Nice....Kumpel dłubie też ten motor - dźwięk jak dla mnie piekny na kolektorach i wolnym wydechu :] fakt dzwięk tego motoru jest naprawdę wyjątkowy,teraz po zwiększeniu pojemności zrobił się nawet jeszcze bardziej męski ![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Elegancki projekt , jakby mozna zrob wykresik tak by sie powiekszal po kliknieciu
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
Jak sie tym jezdzi po polskich kraterach ?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
Jak sie tym jezdzi po polskich kraterach ? w zeszłym roku zrobiłem sobie z rodzinką taką "małą wycieczkę" w głąb kraju razem jakieś 1400km. siedze tu teraz i pisze więc nie jest tak najgorzej ![]() chociaż tak naprawde jeśli opona jest szersza od rowerowej to jazda takim autem po koleinach to ciągłe "dojenie krowy" jak w starym dobrym 126p ![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
w zeszłym roku zrobiłem sobie z rodzinką taką "małą wycieczkę" w głąb kraju razem jakieś 1400km. siedze tu teraz i pisze więc nie jest tak najgorzej ![]() chociaż tak naprawde jeśli opona jest szersza od rowerowej to jazda takim autem po koleinach to ciągłe "dojenie krowy" jak w starym dobrym 126p ![]() To jaką to może mieć moc teraz ? Jak spalanie przy wycieczkach? 1430kg i moc pewnie sporo powyżej 350KM to już musi się ładnie zbierać ![]() Fajne autko (szczególnie po modach). -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
To jaką to może mieć moc teraz ? Jak spalanie przy wycieczkach? 1430kg i moc pewnie sporo powyżej 350KM to już musi się ładnie zbierać ![]() Fajne autko (szczególnie po modach). liczę na przedział między 400 a 450KM (tak wychodzi autom w usa podobnie zbudowanym) no a moment powinien podejść pod pojemność ![]() narazie staram się lekko operować gazem,ale raz sobie ostatnio pozwoliłem ![]() ![]() a spalanie? hmmmm szału nie ma...ale najważniejsze co by nie stukowe ![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
Bardzo fajny projekt, robi wrażenie
![]() CYTAT(Michorspowr) karoseria podoba mi się taka jaka jest w serii nic tam nie będę zmieniał ważne, że nie bity akumulator w bagażniku,koło zapasowe i car audio na śmietniku Podoba mi się ![]() -------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
Ford Racing
![]() fajny projekt, gratuluje -------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
fajny, fajnie musi przyspieszac. czym strojony, bo nie napisales ztc widze ?
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
fajny, fajnie musi przyspieszac. czym strojony, bo nie napisales ztc widze ? dobre pytanie,właśnie że jeszcze niczym nie strojony jeżdzi a seryjnym kompie T4M0,który jest postrachem dla naszych Tunerów, ![]() ![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 14 November 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Wow, przebieg momentu lepszy niż w dobrze podłubanym TDI
![]() Szczerze zazdroszczę takiego weekendowego wozidełka i życzę powodzenia w dalszym modzeniu ![]() -------------------- XSARA VTS 2.0 165KM -->TDI (engineering in progress)
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
to, ze tak sprawnie jezdzi bez strojenia po takich modach, to...pierwszy raz widze taka akcje ! a rozwazales kwestie jakiejs swinki lub sa ?
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
to, ze tak sprawnie jezdzi bez strojenia po takich modach, to...pierwszy raz widze taka akcje ! a rozwazales kwestie jakiejs swinki lub sa ? sam byłem w szoku jak po wymianie seryjnego wałka samochód nagle zaczął kręcić się do 7000rpm. seria (6000) bez przestawiania lub zmieniania czegokolwiek w tej chwili stoje właśnie przed problemem zrobienia czegoś z seryjnym sterowniem (T4M0),niestety elektronika nie jest moją mocną stroną,a w tej chwili Maf który posiadam kalibrowany jest na wtryski 19lbs. a zamontowałem 30lbs przez to auto chodzi koszmarnie bo przelewa spore ilości paliwa Może ma ktożś jakis pomysł jak czym to wystroić ? -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Megasquirt ?
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
fajny wóz a przy takich modach można jeszcze parę kucy ugrać
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 October 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo głośne to auto wyszło? Jak masz przelotówkę 2,5", to jakaś masakra musi być.
![]() Wiem co się u mnie dzieje przy 2,5" przelocie... ![]() Piotrek. -------------------- First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html “Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it." Tony Collins |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
dobre pytanie,właśnie że jeszcze niczym nie strojony jeżdzi a seryjnym kompie T4M0,który jest postrachem dla naszych Tunerów, ![]() ![]() Polecam Megasquirt II: http://www.diyautotune.com/catalog/megasqu...-unit-p-65.html + sondę O2 http://www.diyautotune.com/catalog/innovat...ensor-p-41.html sam sobie wszystko wystroisz, a MSII w pełni obsłuży to co potrzebujesz, do poczytania o tym tu: http://www.megamanual.com/index.html pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
Polecam Megasquirt II: http://www.diyautotune.com/catalog/megasqu...-unit-p-65.html + sondę O2 http://www.diyautotune.com/catalog/innovat...ensor-p-41.html sam sobie wszystko wystroisz, a MSII w pełni obsłuży to co potrzebujesz, do poczytania o tym tu: http://www.megamanual.com/index.html pzdr dzięki.Wygląda przyzwoicie,jednak u nas tego nie kupie, a chiąłbym troche pojeżdzić,może uda mi sie w kraju znaleść firmę która zajmuje się kalibrowaniem maf-a,wtedy hamownia i wtedy zabiorę się za komputer ![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 16:36 |