![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Umieszczam tu ostateczny wynik prac nad moim wozem. Całość modów opisana tu:
http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_koncepcja...a-t59308.0.html Przypomne po krótce: - turbo BRD, - drugi IC od BRD, - heble 3.0 TDI, - SWAP silnika na taki z napędem wałków za pomocą kół zębatych (nie wpływa na moc), - wybity kat - program by Rogal czyli MR Motors. Wóz zapierdziela pieknie i co najwazniejsze - nie ma nawet grama dymu mimo wywalonego kata. Tak chciałem bo to ma byc pojazd rodzinny nie wyścigówka. Podziękowania dla Witka za wspaniałą robotę przy programie ![]() ![]() W ramach ciekawości wóz w serii miał 147 KM 325 Nm, po samych modach mechanicznych bez korekty programu 157 KM i ok 360 Nm. -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Masz w tym 2 intercoolery ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak prawy i lewy tak jak ma BRD 170 KM albo TFSI 200 KM.
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Jeśli moge spytać bo jak rozumie nie ma tam frontowego IC ,czy te ICki są montowane tak jak np w AWX obok nadkola?
Nie chce mi się wierzyć ,ale gdyby tak było to jak się mają wielkością w porównaniu do takiego IC z AWX |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeśli moge spytać bo jak rozumie nie ma tam frontowego IC ,czy te ICki są montowane tak jak np w AWX obok nadkola? Nie chce mi się wierzyć ,ale gdyby tak było to jak się mają wielkością w porównaniu do takiego IC z AWX Masz dwa boczne SMIC - po stronie prawej dodatkowy i po lewej identyczny jak ten z 2.0 TDI 140 KM. Każdy z nich jest mniej więcej wielkości tego z AWX - prawy minimalnie mniejszy. Przepływ jest szeregowy : turbina - prawy SMIC - rura - lewy SMIC - kolektor dolotowy. Czy jest w tym coś dziwnego? Masz tu zdjęcia IC: ![]() A tu jak wszystko jest podłaczone: ![]() -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Nie widziałem i nie słyszałem nic o takim rozwiązaniu ,w moim przekonaniu FMIC byłby lepszym rozwiązaniem,pewnie brak miejsca wymusił zastosowanie takiego układu,w rozwiązaniu jak piszesz pojemność układu dolotowego się powiększa a sama powierzchnia IC i skuteczność raczej nie proporcjonalnie mniej
Sądze że ma to jakiś wpływ na zwłoke przy dodaniu gazu ,ale jak jest wie ten co ma ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie widziałem i nie słyszałem nic o takim rozwiązaniu ,w moim przekonaniu FMIC byłby lepszym rozwiązaniem,pewnie brak miejsca wymusił zastosowanie takiego układu,w rozwiązaniu jak piszesz pojemność układu dolotowego się powiększa a sama powierzchnia IC i skuteczność raczej nie proporcjonalnie mniej Sądze że ma to jakiś wpływ na zwłoke przy dodaniu gazu ,ale jak jest wie ten co ma ![]() No to nie widziałeś wszystkich praktycznie dużych TDI w nadwoziach A4, A6, A8, Q7, Q5, Turega, Porsche Cayenne i pewnie paru innych TDI. Do tego 1.8 T 225 KM z CupryR, S3. Może nie jest to optymalne rozwiązanie ale wszystko da się zrobić na oryginalnych częściach i wygląda jak seria - taki śpioch ![]() Dobra, żeby skończyć teoretyczne rozważania - dodając drugi symetryczny SMIC masz prawie podwojoną powierzchnię wymiany cieplej, masz nadal nie przysłoniete niczym chłodnice klimy i wody, wszystko jest zrobione na oryginalnych częsciach i montaż drugiego IC trwa ok 2-3 godziny bez specjalistycznych narzędzi, objętość układu wzrasta o jakieś może 2dm3, czyli tyle ile silnik zasysa w obroty. ![]() Minusy tego rozwiązania - dość małe wloty w zderzaku. Przy mocy rzędu 200 KM wystarcza skuteczności, seryjny 3.0 TDI ma SMIC-e praktycznie tej samej objętości i tak samo zamontowane, ale z innym przepływem (krzyzowym). Wolałem więc takie rozwiązanie jak rezanie, FMIC przysłaniający chłodnice klimy i wody, wygląd wozu taki, że przy sprzedaży jak przyjdzie jakiś kapelusz to będzie marudził, że spawany ![]() Gdybym mierzył z moce 250 KM to bym montował centralny FMIC... -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Witam.
Czy w 1.9 tdi AWX B6 da radę zrobić ICki podobnie jak u Ciebie ???pozdr. -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam. Czy w 1.9 tdi AWX B6 da radę zrobić ICki podobnie jak u Ciebie ???pozdr. Da się. W silnikach 1.8 T 190 KM były dwa IC. Trzeba tylko waż od turbiny do prawego IC przerobić. Tu masz wszystko elegancko opisane z obrazkami: http://audizine.com/forum/showthread.php?t=40503 -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
i jednak na przedzie pokazała sie 2-ka super wynik
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 15:25 |