![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2005 Skąd: Kielce ![]() |
KOlejne pytanko:)
wiec tak bmw e30 m52b28 to kiedys byla 320 rocznik 1986, most zostal seryjny (kupowalem uszczelki do polosi do 320 i pasuja) chcialem zalozyc szpere ale nie chce spawac mostu - ten obecny juz dlugo nie pociagnie chcialem miec szybkie auto na tor nie zalezy mi bardzo na drifcie - z drugiej strony nie chce wymieniac polosi oraz walu itp... wiec chcialem zapytac jaki most ze szpera bedzie pasowal - ewentualnie czy ma ktos taki na zbyciu dziekuje za pomoc i przepraszam jesli mecze ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 23 November 2006 Skąd: Kraków ![]() |
z tego co wiem to kazda duza glowa z e30 bedzie pasowac ( rozumiem ze teraz masz mala glowe) a jesli tak to kupil bym dyfer o przelozeniu 3,73 np taki http://moto.allegro.pl/item490324623_szper..._ze_szpera.html
tylko ten troszke drogi:) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
dla silnika 2.8 ten most co proponujesz jest za krotki...
seryjnie powinno być 2,93... ale fajniejsze wrazenia z jazdy i lepsze osiagi 3,45 bo znow na moscie 3,65 na mokrym nie ujedziesz... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Poszukaj moze dyfra od z3 2.8 bedzie pasowac plug&play .
Przelozenie ma 2.93 lub czesciej 3.15, a jesli kupisz dyfer z 99r. lub mlodszy to bedzie mial szpere torsen - ja mam w mojej zetce takowy z przelozeniem 3.15 . pozdr -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2005 Skąd: Kielce ![]() |
dyfer od z3 2,8 bedzie pasowac do bmw e30??
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Podłączam sie do tematu.
Jaka szpera do m50b25 (e30) ze skrzynia ZF?? Głowne cele to upalanie, sprint itp.!!! |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
dyfer od z3 2,8 bedzie pasowac do bmw e30?? Bedzie, tylko oczywiscie szukaj duzej glowy czyli w praktyce tylko od 2.0 R6, 2.8 i 3.0 . Nie wiem jak z Z3M 3.2, moze ma inne wyjscie na polosie. Cale tylne zawieszenie w z3 jest praktycznie zywcem przeniesione z e30 . -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2005 Skąd: Kielce ![]() |
a chodzi mi jeszcze o taka rzecz - mi bmw jezdzi teraz 250km/h a zadowolony bylbym jakby jezdzilo 210 ale zeby mial lepsze przyspieszenie...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
a chodzi mi jeszcze o taka rzecz - mi bmw jezdzi teraz 250km/h a zadowolony bylbym jakby jezdzilo 210 ale zeby mial lepsze przyspieszenie... No to musisz szukac 3.5+ czyli w sumie chyba 3.73 lub 4.10 ![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2005 Skąd: Kielce ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
4.10 to przesada dla tego silnika i tej skrzyni...
nie zblizysz sie nawet do tych 210km/h moj znajomy ma most 3,6x i to mi sie wydaje najkrotrzy most dla tego zestawu... bedzisz mil problem z przeniesieniem mocy na asfalt... jednym lowem bedziesz glownie palil kapcia na starcie a nie jechal... no chyba ze dziesz mial mega szerokie kapcie na tyle... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2005 Skąd: Kielce ![]() |
mialem zamiar uzywac tylko i wylacznie slickow - teraz mam markgumy 205/55/15 i w ogole nie mielila ze startu... wiec nie wiem...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
@orzech : ee tam w stanach ludzie sobie bardzo chwala w z3 M (czyli tamtejsze 3.2 240KM) swap dyfra na 3.73 ze szpera . Fakt ze kontrola trakcji jest w z3
![]() -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
ok ale skrzynia ma inne przelozenia w 2,8 niz w tym amerykanskim M.
ja oczekuje na przekladke na m i zmieniam most na 3,45 bo dla m 2,93 jest za dlugie i poprostu tylko wyrazam swoja opinie ze poco mu ta szpera i to przelozenie krociutkie i te teoretyczn osiagi do 100km/h jezeli bedzie mielil w miejscu nie jechal... 205 szerokosc to raczej sobie odpusc dla takiego mostu... watpie aby nawet 225 starczylo na strzal jak z katpulty... bedziesz mielil a na mokrym nawet nie ruszysz wbijajac 4ke -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Jeśli tor to przełożenie 3,73 (u mnie w E36 M50B25 max 200km/h) lub 3,91 (u kolegi E30 M50B25 max ok. 160km/h) + TOYO R888, wystarczą 205/50/15 i przy umiejętnym dawkowaniu gazem nie ma problemu z trakcją.
Przyśpieszenia może ciut lepsze niż seria, natomiast elastyczność bez porównania lepsza co szczególnie liczy się przy odjeżdżaniu z zakrętów. Będziesz zadowolony -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 10 September 2007 Skąd: Puławy ![]() |
Jak będziesz kupował dyfer od Z3 to sprawdź czy ma takie same flansze jak Twój obecny.
W moim przypadku ten od Z3 miał cieńsze śruby. Z lewej półoś Z3 z prawej e30. ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Jak będziesz kupował dyfer od Z3 to sprawdź czy ma takie same flansze jak Twój obecny. W moim przypadku ten od Z3 miał cieńsze śruby. Z lewej półoś Z3 z prawej e30. ![]() A samej flanszy wchodzacej w dyfer nie da sie podmienic ? One sa tylko na wcisk mocowane . Widzialem a bimmerforums jak koles zalozyl do E30 dyfer od jakiejs starej piatki ze szpera (E28 ? w kazdym badz razie od jakiegos 3.5 z 86r.) - zmienil tylko tylny dekiel i wlasnie flansze pol osi na te od E30 . -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 10 September 2007 Skąd: Puławy ![]() |
A samej flanszy wchodzacej w dyfer nie da sie podmienic ? One sa tylko na wcisk mocowane . Widzialem a bimmerforums jak koles zalozyl do E30 dyfer od jakiejs starej piatki ze szpera (E28 ? w kazdym badz razie od jakiegos 3.5 z 86r.) - zmienil tylko tylny dekiel i wlasnie flansze pol osi na te od E30 . Za to ręki nie dam obciąć... Teoretycznie powinno się dać wymienić te flansze. Dyfer z E28 powinien pasować, pod warunkiem, że nie jest to dyfer z M5. Kupiłem taki i się o tym przekonałem. Nie pasuje do otworów w belce no i otwory w deklu od e30 nie zgrywają się z otworami w dyfrze ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Wed, 20 August 2008 ![]() |
3,15
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:00 |