![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Witam, jest to mój pierwszy temat jaki założyłem, więc proszę o wyrozumiałość
![]() MODEL BMW E46 318Ci 2001r. SILNIK - M57N2 335d z E60 2007r. - wszystkie "bebechy" oryginał UKŁAD DOLOTOWY - intercooler wymiary: 55/30/7 cm UKŁAD WYDECHOWY - 3" downpipe - 2,5" uklad wydechowy made by M.Grabowski ![]() ELEKTRONIKA - komputer seria od E60, ale za podłączenie i zestrojenie wszystkiego THX dla Pawła z Łodzi. UKŁAD CHŁODZENIA - chłodnica z 330d + mała przeróbka + przerobione węże. UKŁAD NAPĘDOWY - wszystkie podzespoły z E46 330d - sprzęgło seria ( nowe sprzęgło będzie założone za około 2 tyg. ) ZAWIESZENIE - Bilstein B14 PSS BODY KIT - czy się Komuś podoba czy nie, auto zostało przerobiona na a`la E46 M3. Samochód zakupiony w 2006r. z myślą o przerobieniu go na diesla. Zaraz po nabyciu go, zmieniłem silnik na M57N 218KM od E60, ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc postanowiłem znaleźć biturbo i spróbować uruchomić go w tej budzie. Wszelkie modyfikacje związane z włożeniem silnika przeprowadzone były w "garażu " u mojego kuzyna Keyser`a ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
GRATULACJE!
Niesamowity projekt ![]() ![]() -------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 22 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Szkrzynia automat z 330d? Jak wrażenia z jazdy?
A co do body kitu- po virusie powinno latać tak jak M3, albo i lepiej ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
chip będzie dopiero jak zrobię sprzęgło
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
pełen szacunek ! a mówili, że się nie da..
![]() -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 11 January 2005 Skąd: Stolica ![]() |
Gratulacje !
Zatem po prawie dwóch latach jest drugie auto z motorem 3.0sd i manualem ![]() ![]() Pzdr, |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
kiedy jakas szpera ? bo co to za frajda bez szpery
![]() ![]() -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
a ten gosc ze zdjecia z IC to gdzie sie podziewa ?
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
Sprzęgło już niedługo leci do Wawki do P. Radzikowskiego, była opcja wsadzenia skrzyni od E90, ale nie wiem, czy się zmieści
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() P.s Buni a co z waszym motorem ?? już wsadzony ? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
nie ma czasu na pierdoly....lepiej emke kupic
![]() -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
mógłbym otrzymać odpowiedź ile kosztował ten swap ? tj. części + robocizna.
A projekt swoją drogą niesamowity , 335d to najlepsza obecnie jednostka do codziennego użytku , a przy tym bardzo dynamiczna i nie jednego 3 litrowego benzyniaka wprowadza w kompleksy. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 08 May 2008 Skąd: Szczecin ![]() |
Wielki szacun dla Ciebie kolego za projekt!Piękny silnik w pięknym nadwoziu,dla mnie samochód marzenie.Jeździłem E60 3.0d w serii i zrobiło na mnie fajne wrażenie,a 3.0d-biturbo w coupecie to musi maskara!!!
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Z opisu to chyba 3.5 biT
![]() Mi się podoba. Wielu z nas pamięta jak był filmik z zapychającym BMW 3.0d po autostradzie i nie tylko. To musi fruwać. Jestem ciekaw elastyczności i spalania ok 8L/100 km po mieście ? -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
335d czy 535d to nie 3.5 a 3.0. To samo w benzynie 335i.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 07 August 2005 Skąd: z KSR :) ![]() |
mógłbym otrzymać odpowiedź ile kosztował ten swap ? tj. części + robocizna. A projekt swoją drogą niesamowity , 335d to najlepsza obecnie jednostka do codziennego użytku , a przy tym bardzo dynamiczna i nie jednego 3 litrowego benzyniaka wprowadza w kompleksy. Silnik 12tyś. ( udało się oddać mój stary w rozliczeniu ) Elektryk 2,5tyś. Przerobienie łap, chłodnicy, wentylatora, klimatyzacji, smoka do pompy olejowej, układu paliwowego, wspomagania, węży do wody i intercoolera około 2tyś. Inne graty pasowały od 330Cd, więc już nie przerabiałem zawieszeń, pomp czy skrzyni. Robocizna kosztowała mnie i Kuzyna trochę czasu + parę redbulli ![]() Właśnie dziś jadę spawać rurę do przepustnicy, bo tamta okazało się troszkę na mała. Dziś już na pewno zrobię parę fotek. Co do spalania, to jeszcze naprawdę nie wiem, bo zrobiłem tylko około 800-1000km z nowym silnikiem ( i troszkę cisnąłem ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Racibórz ![]() |
Wieszli szacun za projekt:)
Braliscie pod uwage mase silnikow i rozkład masy ? Wyciagnielicie jeden klocek (1.8) wlozyliscie drugi (3.0) jaka roznica masy?? + 50kg ?? inaczej ? jak to wygląda Jak moglbys gdzies zwazyc cale auto ile teraz wazy.. Pozdro. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
335d to najlepsza obecnie jednostka do codziennego użytku Już nie. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Mr Boost Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
a co teraz jest ?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
E90 po lifcie z nowym silnikiem 3.0d single-turbo ma takie samo przyspieszenie do 100 km/h i lepsze elastyczności (mimo, że ma ten nowy ma 245 KM/520 Nm a nie 286/580 Nm jak biturbo) a spala ponad litr mniej. Jest również o tylko o 0,6 sekundy wolniejsza na 1000 m. ale sporo tańsza
![]() Jak wyjechałem nią z Monachium, to pokazywała 700 km zasięgu. Po godzinie z drobiazgiem, 150 km dalej miała zasięg 900 km (!) - szacun. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 03:13 |