![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 June 2004 ![]() |
Marka i Model:
Honda Crx EE8 1991r. Modyfikacje Silnika: swap z B16A1 na B20Z, głowica B16A1, zmodyfikowany układ korbowo-tłokowy, śruby ARP, regulowane kółka rozrządu, ostrzejsze wałki, sprężynki i talerzyki, większy stopień sprężania. Układ Dolotowy: dolot AEM CAI hybrid + filtr Fujita, kolektor ssący ITR, przepustnica ITR, uszczelka termoizolacyjna P2R. Układ Wydechowy: przelot 2,5 cala, kolektor TriY. Modyfikacje Elektroniki i Paliwa: OBD0 - GaRaż Race ECU, większe wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa B&M. Układ Napędowy: Sprzęgło ACT, lekkie koło zamachowe Fidanza, Felgi OZ Superturismo '15, opony Toyo Proxes T1-R 195/50/15. Układ Hamulcowy: Brembo Max Modyfikacje Zawieszenia: jakieś sportowe:) Modyfikacje Wnętrza i Car Audio: Wnętrze seria, audio - vtec sound:) Body KIT i Oświetlenie: seria Status: Wszystkie powyżej opisane modyfikacje są wykonane. Fabryczna Moc i Moment: 150KM i 144NM Moc i Moment Po Modyfikacjach: ok. 220KM i 200NM - najlepszy czas na 1/4 na tym setupie 12,84 - Ryki 2008. Za projekt i wykonanie dziękuje firmie GaRaż Race Team - www.garazraceteam.pl ZDJECIA: Pierwsze dary losu ![]() ![]() ... czyścioszek ... ![]() ... elektrownia ... ![]() Pierwsze wyścigi CRXa i klasa wyjęta ![]() ![]() Więcej zdjęć: Cala opowiesc |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Brawo Kozi.
![]() ![]() -------------------- Yakuza
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
gratuluje, naprawde rewelacyjne osiągi. Super projekt. Przebig momentu musi być naprawde dobry. Do ilu obrotów krecisz? Na jakich oponach taki czas?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 November 2004 ![]() |
miazga... widzialem jak jezdzisz
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 20 May 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Bardzo fajny projekcik. Gratulacje zwycięstwa ;] Fajnie że w końcu jakiś Bydgoszczanin się pokazał
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Kozi to juz nie jezdzisz klekotem? ;]
Kiedy go w ogole skonczyliscie? -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Mon, 28 April 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Tak sobie patrze na różne projekty w tym dziale, na dofinansowanie, firmy które te projekty reilizują itd itp i wyciągam wniosek że jeżeli ktoś nie włoży kilka worków pieniędzy, nie zrobi samochodu w wawie w zajebiscie rozreklamowej i znanej firmie, nie mieszka w warszawie, a mimo wszystko złoił kilka wysoko budżetowych aut ze stolicy i nie tylko, to nie zasługuje na dobre słowo. To jest naprawdę przykre. KOZI, GARAŻ, gratulacje po raz kolejny. Pokazaliście że można zbudować bardzo szybkie auto za rozsądne pieniądze bez zbędnego rozgłosu i tak powszechnego lansu w budowaniu różnych projektów (mam tu na myśli extra klocki do budowy, dużo krzyku a wyniki nędzne). Pewnie co niektórym gul skoczy jak to przeczyta, bo wezmą to zbytnio do siebie, ale poniekąd taki jest cel tej wypowiedzi.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 August 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Spoznione info ale co tam
![]() ![]() 19.07.2009 odbyła się II runda Gecko Cup Puchar Polski , suportowany przez nas CRX zajął pierwsze miejsce w swojej klasie a tym samym kierowca ustanowił swój życiowy rekord ET 12,64 , kilka fotek z imprezki z jednej galerii w necie. ![]() ![]() ![]() Źródło http://picasaweb.google.pl/LosFaworos/GeckoCupBorsk2009# ![]() ![]() epidemia bialasow ![]() -------------------- ... GaRaż Race Team ...
Profesjonalne części do tuningu Serwis i naprawa pojazdów |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
brawo Kozi, auto daje rade na ulicy równiez
![]() -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 01 December 2007 Skąd: Poznań,Iława ![]() |
MEGA szacunek - nie wtopiona masa kasy, nie ma medialnego szumu a jest ... łojenie fur z firmowych stajni
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Osiągi robią wrażenie. Gratuluję
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 ![]() |
MEGA szacunek - nie wtopiona masa kasy, nie ma medialnego szumu a jest ... łojenie fur z firmowych stajni ![]() ![]() i własnie o to chodzi ![]() -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
Super czasy! I to na N/A! Na pewno wrazenia w srodku niezapomniane. Do jakiej masy schodzicie w czasie zawodow?
-------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
MEGA szacunek - nie wtopiona masa kasy, nie ma medialnego szumu a jest ... łojenie fur z firmowych stajni ![]() ![]() zejdź ciut na ziemię, bo gaRaż nie jest 'firmą krzakiem', a sam projekt nie kosztował 'czapkę gruszek'. Po prostu bardzo sensownie rozplanowane mody ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
Gratuluje nowe życiówki 12.437 i zdecydowanie najszybszej wolnossącej B-serii w Hondzie FWD w Polsce.
Widziałem, że masz DOT-y w Rexie i jeśli pojawią się dragsliki to jest szansa na wysokie jedenastki ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sat, 01 December 2007 Skąd: Poznań,Iława ![]() |
Wiedziałem a wręcz czułem,że brat mrok sie odezwie -----> przynajmniej takie moje spostrzeżenie jak czytam Twoje odpowiedzi. Chodzi o to,ze auto robione bez szumu,mega zapowiedzi itd a że arp,acl czy cometic kosztują to wiem bo sam mam ale to zdecydowanie nic w porównaniu do kosztorysów niektórych Warszawskich Hond. Pozdrawiam !!
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Ale po co się spinać odrazu :] Każdy robi tak jak mu budżet pozwala
![]() -------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wiedziałem a wręcz czułem,że brat mrok sie odezwie -----> przynajmniej takie moje spostrzeżenie jak czytam Twoje odpowiedzi. Chodzi o to,ze auto robione bez szumu,mega zapowiedzi itd a że arp,acl czy cometic kosztują to wiem bo sam mam ale to zdecydowanie nic w porównaniu do kosztorysów niektórych Warszawskich Hond. Pozdrawiam !! zabierasz głos totalnie nie mając pojęcia jakie pieniądze zainwestował Kozi w swoje auto, a generalnie to w ogóle nie ładnie zaglądać obcym do portfela. No ale to już nie mój problem. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: Wawa/Ostrołęka ![]() |
Bardzo fajny projekt. Naprawdę szybkie auto.
OT: Niektórzy chyba mają bardzo zaściankowy „kompleks stolicy”. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 16 January 2006 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Gratulacje za 1 miejsce w klasie PROFI na Bemowie i albo mistrza albo v-ce mistrza Polski w tej klasie !!!
-------------------- Frezowanie, cięcie CNC
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 23 September 2025 - 08:16 |