Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Opel Senator 3.0 24V
blastoz
post Sat, 20 Sep 2003 - 23:00
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 20 September 2003
Skąd: Mielec





Witam
Chcialbym kupic wyzej wymieniony samochod (Opel Senator) w wersji z 3-litrowym 24-zaworowym silnikiem z Zadkospotykana ręczna skrzynią biegów.
Czy miał ktoś kontakt z tym samochodem ? Czy warto wogole pchać się w kupno a pozniej tuning starego auta ? Czy ktos probował go tuningować ? Jeśli tak to prosze o jakieś wskazówki, kontakt, porady itp...

Z góry dzieki !!
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Sep 2003 - 23:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Torsen
post Sat, 20 Sep 2003 - 23:07
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 06 July 2003
Skąd: Lux/Wawa





http://mapas.host.sk/Opel%20Senator.html


--------------------
Think different, think power ! <!-- s:) --><!-- s:) -->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sun, 21 Sep 2003 - 00:15
Post #3


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Tez kupie takiego senatora albo omege 3000 24v ze skora ponizej 100tys km. Poz


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zwirek
post Sun, 21 Sep 2003 - 00:19
Post #4


Rookie
Dołączył: Mon, 14 July 2003
Skąd: wawa





a nie lepiej kupic omege z silnikiem od lotusa??!!!To jzu jest kurde cos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MARCIN--Ibiza
post Sun, 21 Sep 2003 - 00:37
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: PŁOCK





CYTAT("zwirek":1g2fgp8n)
a nie lepiej kupic omege z silnikiem od lotusa??!!!To jzu jest kurde cos

pare lat temu mojego kolego wujek mial taka omege w Łodzi czy Poznaniui sprzedal jakiemus Ruskowi za kupe kasy.
Do Senatora drogie czesci i malo dostepne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Sun, 21 Sep 2003 - 09:25
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





"omega Z silnikiem OD"??? WTF!!!!

macie, to juz bylo:

http://forum.streetracing.pl/viewtopic. ... otus+omega
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Sun, 21 Sep 2003 - 12:07
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT("zwirek":jjyc6ldo)
a nie lepiej kupic omege z silnikiem od lotusa??!!!To jzu jest kurde cos


W europie jezdzi może kilkaset sztuk. Ceny przekraczają zdrowy rozsądek (kilkanaście tys Euro z ponad 10 letnie aluto)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DZIQ
post Sun, 21 Sep 2003 - 12:35
Post #8


User
Dołączył: Tue, 16 September 2003
Skąd: Wa-wa





Ja miałem kontakt z tym samochodzikiem.Szkoda tylko że nie z 24V tylko z 12v o ile sie nie myle(napewno nie 24).Kolumbryna- zależy do czego ma służyć.Jak do takiej jazdy żeby czasami wdepnąć to myśle że całkiem spox, komforcik zachowany- bardzo dużo miejsca w środku:). Tym modelem co napisałem że jeździłem na 2 bieg.. 140km/h.Dużo nim jeżździłem moge jeszcze poipisać wrazie co jakie wrażenie było:) Ogólenie zastanowił bym sie nad zakupem tej furki!, ale polecam!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DZIQ
post Sun, 21 Sep 2003 - 12:36
Post #9


User
Dołączył: Tue, 16 September 2003
Skąd: Wa-wa





Słyszałem że te senatory z 24V są troszke zawodne(silnik)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sun, 21 Sep 2003 - 17:12
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





IMHO Senator to samochód wielki, ciężki, stary, awaryjny, potwornie paliwożerny (swego czasu słynęły z tego).
"potencjał tuningowy" mizerny, chyba że chcesz być pionierem, a to zawsze jest trudne.
Po przerobieniu na gaz nadaje się na taksówkę


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarownik
post Sun, 21 Sep 2003 - 22:44
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("PrOsIaQ":25bti79q)
"omega Z silnikiem OD"??? WTF!!!!

macie, to juz bylo:

http://forum.streetracing.pl/viewtopic. ... otus+omega


Tak tyle że tam koles się pomylił Evo 500 miało tylko(?!) 230kucyków......
Temat jest rzeka........
Widziałem na jakieś stronce (niemieckiej) wydłubany w kosmos taki silniczek (3.0 24v) zamiast wtrysky 3 podw. gazniki webery każdy cylinderek swuj zaworek NOS-a wał korbowy dociażony do 23kg (serja 29.5kg.) przez co silniczek wkręcał się na 8800obrotów i jeszcz jakieś tam przerubki ......w efekcie uzyskana moc wyniosła 400ps a z NOS-em 510ps......
Więc jak widać wcale nie po3eba 3.6 BI-Turbo Lotus-a
Więc jak widać można podłubać..... wszystko zależy od kasy.......
he he he
Go to the top of the page
 
+Quote Post
panfil
post Sun, 21 Sep 2003 - 23:24
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 02 July 2003
Skąd: Warszawa





Podlubac w Omedze mozna, tyle ze Omega/Carlton Lotus dla mnie ma w sobie to cos... to w koncu przez pare lat byl najszybszy sedan, szybszy np. od Ferrari Testarossy...
Nic dziwnego, ze ceny samochodow i czesci do nich sa takie, to po prostu niesamowicie rzadki bezkompromisowy samochod...


--------------------
BMW 323 TI
Byly:
AC Schnitzer S3 E34 (240 HP)
Ford Sierra RS Cosworth 2WD (270 HP)
Suzuki Swift GTI MKIII
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 22 Sep 2003 - 10:17
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT("czarownik":2pumyfve)
(ciach)... wał korbowy dociażony do 23kg (serja 29.5kg.) przez co silniczek wkręcał się na 8800obrotów...(ciach)


???

Ja się nie znam, ale zawsze myślałem, że odchudzenie elementów wirujących, jak koło zamachowe na przykład, daje lepsze wkręcanie na obroty, ale kosztem ograniczenia obrotów maksymalnych.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Mon, 22 Sep 2003 - 20:28
Post #14


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Omega lotus wcale nie jest taka droga od ok 13-25tys euro za ponad 370ps z potecjalem sam nie wiem jakim, ale pewnie czesci itd kosmicznie drogie. Wyszlo duzo takich modeli choc by wspomniana evo500, senator imscher 3,6, wychodzily tez omegi i senatory z blokiem 4,0. Fakt ze kolumbryma czezka jak cholera, ale w jakim stylu. Poz

Aha a widzieliscie moze blekitnego senatora ktory jezdzi po wrocku? Czesto mozna go zobaczyc pod stadionem olimpijskim na zuzlu. Bardzo fajnie zrobiony, zadbany, mazenie. Poz


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Yezoo
post Tue, 23 Sep 2003 - 13:55
Post #15


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 April 2003
Skąd: Piaseczno





mam senia ale 12V (177KM), bardzo wygodne duze auto ale nie do scigania....
Jezeli chcesz przerobic na gaz to tylko 12V
spalanie jak na 3 litry w normie, gazu w miescie przy normalnej jezdzie 15-16 litrow a na trasie 13. Jak sie depnie wiadomo wiecej.
Awaryjnosc - hmm, mam go dopiero 3 miesiace i narazie z malym elektrozaworem od wspomagania mam problem.
Czesci - Omega A- za wyjatkiem blach oczywiscie.
Tuning - z tego co slyszalem da sie z tego bestie zrobic ale bez gazowych wynalazkow i na pewno nie zejdzie po nizej 14 a z ta pojemnoscia to w klasie nie powalczysz.
Przebieg 230k i dalej katalogowe 225km/h jedzie (oczywiscie licznikowe)
Jak za ta cene uwazam ze uczciwie wydane pieniadze.


--------------------
A4 '96 Avant - TDI AFN 140/310 - Sprzedane
S4 '98 2,7BT - sprzedane
Mondeo 2002 TDCI kupa ... do wozenia cementu
BMW 320D - moze zacznie jezdzic....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZBYCH_1
post Tue, 23 Sep 2003 - 15:34
Post #16


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 August 2003
Skąd: W-wa





OMEGA LOTUS ( NO COMMENTS ):

http://www.algonet.se/~steeng/

poniżej 12 sek na 400 m.


--------------------
V6
Powered by Ciężka Stopa
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:11