Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> blow off w 1.8T agu
paoloz325
post Tue, 10 Jun 2008 - 13:01
Post #1


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem audi a3 z silnikiem 1.8t agu ,jest to mój pierwszy somochodzik turbodoładowany smile.gif
i mam pytanie do expertów, (może głupie ale spróbuje)
Gdzie znajduje sie blow off w tym aucie bo niewiem gdzieś syka ale nie moge do znaleść sad.gif
i drugie pytanie czu można go zmienić na jakiś inny (głośniejszy)
i zadam jeszcze jedno pytanko
co pierwsze sie robi w takich autach by zwiększyć moc ( znaczy gdzie on jest najbardziej zdławiony)
-dolot
-wydech
-program
dzięki za info
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Jun 2008 - 13:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bobr4
post Tue, 10 Jun 2008 - 13:38
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





jak masz zmienic dolot i wydech to program na koncu zeby nie robic go 2 razy.
pewnie jeszcze jakis IC by sie przydal.

cyknij fotke silnika to sie poszuka dv wink.gif

edit: szukajka szukajka i jeszcze raz szukajka Twoim sprzymierzencem


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Tue, 10 Jun 2008 - 15:35
Post #3


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





wiem że szukajka dużo może ale nie wszystko znajduje smile.gif


A czy zmiana samego IC poprawi coś ?? i jakie wymiary można zastosować żeby nie przedobrzyć smile.gif
jeszce coś smile.gif
jak zwiekszyć ciśnienie doładowania czy da sie i na ile można ustawić max
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Wed, 11 Jun 2008 - 00:45
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





DV znajduje się przy samej scianie grodziowej jak masz dolot z filtra powietrza i osłonę plastikową na silniku to mniej wiecej w tym miejscu gdzie dolot wchodzi pod ta obudowe smile.gif do DV-ki dochodzą 3 przewodziki, jeden cienki od góry i dwa grube jeden od dołu drugi bodajże z lewej strony, dokładnie nie pamiętam, ale też mam a3 1,8T AGU smile.gif

na inny można zmienic, najlepszy chyba będzie forge, poszukaj na forum a3 tam jest sporo o tym silniku i co można z nim zrobic smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Wed, 11 Jun 2008 - 10:14
Post #5


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





dzięki za info
a powiedz mi czy tu masz coś dłubane w swojej ??

mod- od tego są PW itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Wed, 11 Jun 2008 - 11:38
Post #6


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





kolego skoro jesteś świeżak to użyj szukajki. 1.8T jest na tym forum obcykane na 10000 sposobów. Cierpliwa lektura i wszystkiego się dowiesz....


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Wed, 11 Jun 2008 - 20:03
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





koledzy pomocy
nie zakładam kolejnego tematu
prosze o pomoc:(
kupiłem dzisiaj wskaźnik ciśnienia doładowania i niewiem gdzie go podłączyć ktoś tam pisał że w podciśnienie tam gdzie jest regulator ciśnienia paliwa , założyć trójnik i już ,no wiec tak zrobiłem no i co na wolnych pokazuje - 2,3a jak dam w palnik opkazuje 0 i nic więcej a turbo chodzi bo aż przewody od IC twarde sie robią no i blow of puszcza to niema bata żeby nie chodziło.
moje pytanie gdzie to podłczyć ???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Wed, 11 Jun 2008 - 20:13
Post #8


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





to jest podłączenie wskaźnika w silniku AGU, foty od kumpla z auta


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/224c3910f98b8018.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97956b8cf0b9b62a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef9b96c4de43857f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bb6d28f415ad543.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...15405ef9e9.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Thu, 12 Jun 2008 - 11:45
Post #9


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





dzieki kolego za pokazik
właśnie tak samo i ja podłączyłem i lipa na 5-6 tys pokazuje 0 sad.gif
co to może sie dziać
turbine słychać blow off też chodzi może to być że słabo pompuje turbo ??
ile taka turbinka powinna dmuchać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Thu, 12 Jun 2008 - 12:02
Post #10


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





0.6 w serii dla 150 koni, trochę więcej (0.8) dla 180...

może te zegary są nie bardzo? Skoro wszystko chodzi, to znaczy, że musi działać. Nie przytkałeś tej rurki gdzieś w trakcie montażu? Próbowałeś puścić przewód jakoś inaczej? I kolejne pytanie - testowałeś zegary na luzie czy w trakcie jazdy? wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Thu, 12 Jun 2008 - 13:17
Post #11


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





wepnij sie w sterowanie DVa, i po problemie.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Thu, 12 Jun 2008 - 13:44
Post #12


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





testowałem na luzie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Thu, 12 Jun 2008 - 13:50
Post #13


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





paoloz325, to sam sobie odpowiedziałeś... na luzie K03 w 1.8T może conajwyżej zrównać ciśnienia, ale nie uzyskasz doładowania... Właśnie tak się zachowuje ciśnienie przy gazowaniu bez obciążenia w serii: od podciśnienia do "zera" w maxie.

rozpędź to auto gdzieś, to tajemnica się rozwieje i wszystko zacznie działać... wink.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Thu, 12 Jun 2008 - 15:11
Post #14


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





dzięki kolego
widzisz ja właśnie zaczyna m zabawe z turbo więc nie dziwcie sie niewiedzy smile.gif
ale postaram sie zwiększać ją smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Thu, 12 Jun 2008 - 15:23
Post #15


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





a jeszcze jedno jak chce zwiekszyć ciśnienie doładowania to ciędiełko wydłużam czy skracam??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Thu, 12 Jun 2008 - 15:29
Post #16


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





...to jadę na program do kogoś, kto ma sondę szerokopasmową i wie co robi. Sterownik w 1.8T nie pozwoli Ci mechanicznie zwiększyć ciśnienia doładowania ze względu na program... a program nie ma mapy dla ciśnień większych niż seryjne, więc zrobi się ubogo w paliwo. Jak chcesz się bawić w bieda-tuning to zacznij od kupna nowego silnika, bo Twoje 1.8T spłynie w przyszłym tygodniu do miski olejowej przy tym podejściu...

i łącz posty, zamiast zaczynać nowe. Poza tym to jest temat o BOVie.


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pavel
post Thu, 12 Jun 2008 - 16:50
Post #17


Moderator
Dołączył: Sat, 19 April 2003
Skąd: Kwidzyn/Grudziądz





CYTAT(paoloz325 @ Thu, 12 Jun 2008 - 13:44) *
testowałem na luzie


paoloz325- nikt sie nie dziwi, ze jestes początkującym uzytkownikiem turbo i test doładowania robisz na luzie, ale zadaj sobie odrobine trudu i przeczytaj chocby część tematów z S/RS dotyczących: BOV, ciśnienia doładowania i AGU. Dopiero potem pytaj jeżeli masz z czymś problem


--------------------
zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Thu, 12 Jun 2008 - 17:13
Post #18


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(paoloz325 @ Thu, 12 Jun 2008 - 15:23) *
a jeszcze jedno jak chce zwiekszyć ciśnienie doładowania to ciędiełko wydłużam czy skracam??


tego akurat nie wiem, ale wiem, ze kiedyś na forum a3 było o tym, i udało sie zwiększyć doładowanie z 0,6 na 0,8 bez żadnych komplikacji, więcej natomiast nie ma sensu bo jak pisał marecek, będzie za ubogo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kodi
post Tue, 17 Jun 2008 - 12:30
Post #19


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: wroclaw





Po pierwsze nie ruszaj żadnej mechanicznej regulacji bo to jakaś masakralna metoda bez ingerencji w program. Robi się gdy musisz usztywnić zawór bo jest jakaś istotna zmiana w programie. Nie z innych zachcianek bo mocy nie produkuje się z samego doładowania. Po drugie silniki 1,8t w większości nie lubią Bov-ów. Mozesz mieć mini laga po zmianie biegu bo przepływka będzie głupieć ale sądząc po chęci regulowania czegos tam o czym nie masz pojęcia nie będzie ci to przeszkadzać bo ma robić PSST....


--------------------
SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paoloz325
post Wed, 18 Jun 2008 - 15:58
Post #20


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: lublin





słuchaj nie musisz sie odrazu rzucać angry.gif
to wyczytałem na postach na tym forum i tylko sie pytam innych
poprostu sie ucze :)na własnych i waszych błędach
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 06 September 2025 - 06:20