![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
spotkal sie ktos moze z produktami tej firmy. z tego co wiem jest to produkt angielski. jest seria olejow syntetycznych TRIPLE R. interesuje mnie 15W50 MOTORSPORT. produkty zachwalane jako ze opracowywane przy wspolpracy z LOTUS MOTORSPORT. oferta jak na chwile obecna jest bardzo korzystna cenowo. chcialbym dowiedziec sie jak jest z jakoscia. tylko nie piszcie mi ze jest castrol rs itp., bo to akurat wiem.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
naprawde nikt nic nie wie...?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
znalazlem troche informacji w sieci. godnym uwagi wydaje sie byc Triple R 15W-50 FULLY SYNTHETIC MOTORSPORT OIL. opisy zalaczam ponizej. naprawde nikt z was nie spotkal sie z ta marka?
Triple R 0W-40 FULLY SYNTHETIC MOTOR OIL W pełni syntetyczny olej silnikowy stworzony, aby sprostać najwyższym wymaganiom nowoczesnych silników. - Syntetyczna technologia oleju chroni elementy silnika przed tarciem. - Zapewnia ekonomiczne zużycie paliwa i redukuje emisję toksycznych spalin. - Zapewnia odpowiedniš lepkoć oleju, zarówno w momencie zimnego startu silnika, jak i wysokotemperaturowej pracy podczas długiej jazdy, w pełnym zakresie obrotów silnika. - Stworzony do stosowania w nowoczesnych silnikach, również turbo i superdoładowanych. Olej silnikowy o ultra niskiej lepkoci. 0W-40 API SJ/CF. ACEA A3,B3 Triple R 10W-40 SEMI-SYNTHETIC MOTOR OIL Olej stanowi najwyższej jakoci kombinację składników syntetycznych i mineralnych, zapewniajšc przedłużonš żywotnoć oleju, najwyższe osišgi i maksymalnš ochronę. - Niska lepkoć pomaga optymalnie regulować moc silnika oraz ekonomiczne zużycie paliwa. - Odpowiedni do nowoczesnych silników wielozaworowych, turbodoładowanych oraz z zaawansowanym systemem wtryskowym. Półsyntetyczny olej silnikowy. Triple R 15W-40 SEMI-SYNTHETIC DIESEL ENGINE OIL Specjalnie opracowany olej dla nowej generacji silników Diesel'a, gdzie oczekiwania, odnonie mocy silnika, niskiej emisji spalin oraz niskiego natężenia hałasu stawiajš najwyższe wymagania w stosunku do stosowanego oleju silnikowego. Półsyntetyczny olej do silników Diesel'a. 15W-40 API CG-4. ACEA B3, E3. Triple R 15W-50 FULLY SYNTHETIC MOTORSPORT OIL W całoci opracowany przy współudziale firmy LOTUS MOTORSPORT i przetestowany na torach rajdowych. Zatwierdzony jako olej wycigowy. - Stosowany przez LOTUS MOTORSPORT w rajdowej wersji ELISE. - Odpowiedni do sportowych, nastawionych na wysokie osišgi silników, zapewnia im maksymalnš ochronę. W pełni syntetyczny olej silnikowy. 15W-50 API SJ/CF. ACEA A3,B3. ![]() Triple R 5W-30 SEMI-SYNTHETIC MOTOR OIL Ostatnio opracowany olej silnikowy, o najnowszej kombinacji składników syntetycznych i mineralnych, przeznaczony dla nowej generacji silników (włšczajšc silniki ZETEC FORD), gdzie stosowane sš zawory hydrauliczne. Zapewnia pełne smarowanie zarówno w momencie zimnego startu jak i wysokotemperaturowej pracy silnika, które jest niezbędne dla uzyskania optymalnych osišgów, mocy i redukcji emisji toksycznych spalin. Półsyntetyczny olej silnikowy. 5W-30 API SJ. ACEA A1,B1 Triple R 5W-40 FULLY SYNTHETIC MOTOR OIL Bezkompromisowy, w pełni syntetyczny olej silnikowy, opracowany dla kierowców oczekujšcych najwyższych osišgów, przy jednoczesnej maksymalnej ochronie. - Syntetyczna technologia oleju chroni elementy silnika przed tarciem. - Zapewnia ekonomiczne zużycie paliwa i redukuje emisję toksycznych spalin. - Zapewnia odpowiedniš lepkoć oleju, zarówno w momencie zimnego startu silnika, jak i wysokotemperaturowej pracy podczas długiej jazdy, w pełnym zakresie obrotów. - Stworzony do stosowania w nowoczesnych silnikach, również turbo i superdoładowanych. Olej silnikowy o super niskiej lepkoci. 5W-40 API SJ/CF. ACEA A3,B3. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 29 November 2002 Skąd: Witkowo ![]() |
Ja slyszalem. Te oleje bardzo slabo sie sprzedaja w Polsce. Moja laska pracuje w marketingu dosc duzej firmy z branzy i stad to wiem.
Co do jakosci nie dyskutuje. Moga byc fajne. Podaj ceny -------------------- 3d23c8d158]http://www.yakob.republika.pl/garf.gif[/]
Uległem modzie... |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
Triple R 15W-50 FULLY SYNTHETIC MOTORSPORT OIL kosztuje 175 zl. banka ma 5 litrow.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie napiszemy Ci Castrol RS bo się popsuł. Możemy Ci napisać np. Valvoline 10W60 Po jakieś 35-40zł za litr z beczki.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
kiedys dowiadywalem sie ale byl sporo drozszy. gdzie mozna w warszawce dostac w tej cenie...?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Pruszków City ![]() |
CYTAT("Gr00bY":3va9wtjf) Nie napiszemy Ci Castrol RS bo się popsuł.
...??? może tak jaśniej, konkretniej? -------------------- KOSIARKA POWER!!!
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
jesli chodzi o RS'a to w forti powiedzieli ze zostal zastapiony przez TWS'a. mam na mysli 10w60.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dominik - na kolejowej jest warsztat gdzie mają oleje z beczki. Jedziesz aż zobaczysz z prawej strony plakaty Valvoline. Więcej info na priv.
acoto - robi się rzadki jak woda przy wysokich temp. itp. -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 29 November 2002 Skąd: Witkowo ![]() |
Nie lej tego Carluba. Wlasnie sie dowiedzialem ze przez niego zatarly sie 2 silniki w tej firmie...... Nie wiem czy przez ten 15/60 ale ja bym nie ryzykowal.
-------------------- 3d23c8d158]http://www.yakob.republika.pl/garf.gif[/]
Uległem modzie... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Pruszków City ![]() |
CYTAT("Gr00bY":3mygupn3) - robi się rzadki jak woda przy wysokich temp. itp.
jakoś na razie nie stwierdziłem, mam nadzieję że nie stwierdzę a co do tego zastąpienia jednego przez drugi... Castrol na razie wycofał się z Rs,a beczkowanego i konfekcjonuje go tylko w 4l. pojemnikach, być może specjaliści od marketingu wymyślą wkrótce że należy całkowicie wycofać go z rynku na rzecz TWS'a . Każdy ma ochotę zarobić więcej, w tym przypadku znacznie więcej. Ale, choćby na Twoim przykładzie, na dobre im to nie wyjdzie -------------------- KOSIARKA POWER!!!
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Było już na forum pisane o tym, że się RS popsuł. Poszukaj w archiwum to dojdziesz do sedna sprawy.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 23:15 |