![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 12 November 2007 Skąd: mazowsze ![]() |
Witam!
Słyszał może ktoś z Was o zawieszeniu niemieckiej firmy AP? Gwint dość rozsądny cenowo względem innych bardziej renomowanych marek. Pytanie tylko czy atrakcyjna cena kosztem jakości, czy może jednak warto zastanowić sie nad jakimś kitem renomowanej marki jak np. Koni, eibach ? Może miał ktoś do czynienia z tym zawieszeniem, może komuś sie obiło o uszy.. Proszę o info.. Jeszcze link do strony producenta http://www.ap-sportfahrwerke.de/onlineshop.php Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Ja jezdziłem na sprężych -40 mm , bardzo dobrze się jezdziło choć za miękko jak dla mnie , znajomy miał kit AP i również był zadowolony, ale napewno lepiej jakbyś zaiwestował w Koni,KW,H&R i ostatnio dość popularny D2,
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
napisz do daniela325 on zakłada to do swojej e30 może coś ci ciekawego powie w tym temacie
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
odświeżam temat, kilka wpisów było również w temacie "sprężyny AP", jakieś dodatkowe uwagi użytkowników nt kita tej firmy ? cenowo pólka pomiędzy TA technix , MTS itp a KONI , B6 itp, czy jakościowo wystarczająco do dynamicznej jazdy na codzień, za zachowaniem odpowiedniego tłumienia i resztek komfortu, który oczywiście nie jest priorytetem
![]() -------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 13 August 2012 ![]() |
Kilku moich znajomych lata na tych zawieszeniach i sa zadowoleni z ich charakterystyki pracy. Zawieszenie raczej na szybszą ulice i czasami tor. Opinia w sieci raczej pozytywna. Tak czy srak na pewno warte swojej ceny. Co do komfortu to nie są bardzo twarde - chociaz to pewnie pojęcie względe, dla jednego bedzie za miekko,a inny napisze że beton. Podsumowując - przyjemny komplet na miasto za dobrą kasę. Wiem, ze kilka mocnych S4 lata na tym z tego forum http://sportaudi.pl/viewforum.php?f=9 , może ktos się tam wypowie.
W Polsce jest trzech autoryzowanych dystrybutorów: PITSTOP Sportowe zawieszenia Venom Racing Factory -------------------- 4*4turbo
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2012 ![]() |
dzięki bardzo za info boosthor, potwierdzają się przypuszczenia moje że może być dobrze na tym kit'cie, pieniądze bardzo rozsądne, i bez extremów w rodzaju betonu KW
-------------------- 1.8[color="#FF0000"] T[/color]
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Latam na całym setupie z pół roku - konkretniej - na gwincie .
Niby wszystko ok, chociaż dupy nie urywa - miesiąc temu wylal jeden z amorów ( tył ) - na razie bujam się z AP ; czytaj : czekam na info, ze na bank został niepoprawnie zamontowany ![]() Jeśli chodzi o np same sprężyny - w stosunku do np H&R to cadillac ( jeśli chodzi o twartosc rzecz jasna ) Ocena ogolna - 4ka . Stosunek jakosc/cena - 4ka . |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
To jest cały czas tanie zawieszenie więc nie oczekujmy cudów, nie mniej jednak stosunek ceny do jakości i ogólne wykonanie jest bardzo OK, tym bardziej jeżeli jako konkurencję bierzemy pod uwagę MTSy i Ta Technixy, to różnicę in plus widać gołym okiem. Wiadomo, że do Ohlinsa temu daleko, ale na ulicę daje radę, powiedzmy, że to taka budżetowa wersja KW, bo jakiś związek z nimi mają, choć KW oficjalnie o tym za dużo nie mówi
![]() Kilka/naście kompletów już tego sprzedaliśmy na razie reklamacji żadnych nie ogarnialiśmy, choć to pewnie kwestia czasu, bo nie wierzę w niezabijalny zawias za średnią krajową (to samo się tyczy całego tajwanu typu D2, BC, K-sport, ISC i tym pochodnych). Tak naprawdę to zależy komu i do czego, jeżeli ktoś ceni możliwość pokręcenia w górę i w dół i nie ma zbyt wyimaginowanych wymagań co do zawieszenia to jak najbardziej (w niektórych przypadkach można jeszcze pokręcić w kierunku twardo/miękko, bo i takie zawieszenia mają w swojej ofercie), natomiast jeśli spogląda się bardziej w stronę upalania, albo nie czuje się wyższej potrzeby majstrowania średnio raz na dwa tygodnie przy zawieszeniu to poszedłbym w stary sprawdzony zestaw na B6/B8 z firmową sprężyną. Taka ciekawostka: ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 16:11 |