![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
Chciałem sie zapytac jaka jest roznica miedzy zestawami podtlenku azotu
do dizli i benzyn czy one sie jakos roznia ?? Czy mozemy zamontowac zestaw który sprzedawany jest do benzyny w silniku tdi, czy trzeba szukac zestawu dedykowanego do tdi kolega jest obecnie w stanach i mam mozliwosc nie drogo kupienia takiego zestawu NX tylko tam nie ma do dizli i z stąd moje pytanie pacjent to 1.9 tdi 1z z FIMC wtryskami 0.230 wydechem 3 cale hybryda Gt20 pompa 11mm zestaw miałby byc uzywany sporadycznie bo auto jest uliczne co o tym sadzicie czy olac temat bo sie wysra |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 November 2004 ![]() |
kolego przede wszystkim szukarki uzywaj bo to wszystko bylo!
nitro a dokladnie podtlenek azotu uzywa sie w benzynie do tdi pcha sie mieszanke azotu z lpg. Tak wiec nie ma takiej mozliwosci zebys jeden zestaw plug & play przelozyl z benzyny do diesla. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
serio przeglądam to forum codzienie od bardzo dawna i nie widziałem
widocznie słabo sie rozglądałem dzieki za info pozdr |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 14 March 2007 Skąd: Looblyn ![]() |
Do benzyny zakladasz instalacje podlenku a do diesla tylko instalacje wtrysku gazu PXS jak juz kolega pakarod napisal. Instalacje wtrysku PXS sa juz dostepne w Polsce a zalozenie jest dosc proste jak sie umie i ma hamownie. Jakby co priv...
-------------------- Gdyby Bóg preferował przedni napęd - ludzie chodziliby na rękach.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("pakarod":zpmixuds) kolego przede wszystkim szukarki uzywaj bo to wszystko bylo!
nitro a dokladnie podtlenek azotu uzywa sie w benzynie do tdi pcha sie mieszanke azotu z lpg. Tak wiec nie ma takiej mozliwosci zebys jeden zestaw plug & play przelozyl z benzyny do diesla. Bredzisz Pan! Nitro z benzyny mozna uzyc w dieslu - poprostu nie podlacza sie wtryskiwacza i zasilania w dodatkowe paliwo - tylko sam podtlenek. Dodatkowo sterowac trzeba jakos tym, bo diesel nie ma przepustnicy, a zwykle jeden z dwoch wlacznikow nitro musi byc na przepustnicy - ale na wszystko jest sposob i to dosyc prosty. Gaz natomiast jest tensam -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
CYTAT("fopeR":1m3v8o08) Chciałem sie zapytac jaka jest roznica miedzy zestawami podtlenku azotu
do dizli i benzyn czy one sie jakos roznia ?? blisko masz http://www.tune-up.pl Rob miał coś takiego robić... zapytaj... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
CYTAT("Colin":wyxcpfw4) CYTAT("pakarod":wyxcpfw4) kolego przede wszystkim szukarki uzywaj bo to wszystko bylo! nitro a dokladnie podtlenek azotu uzywa sie w benzynie do tdi pcha sie mieszanke azotu z lpg. Tak wiec nie ma takiej mozliwosci zebys jeden zestaw plug & play przelozyl z benzyny do diesla. Bredzisz Pan! Nitro z benzyny mozna uzyc w dieslu - poprostu nie podlacza sie wtryskiwacza i zasilania w dodatkowe paliwo - tylko sam podtlenek. Dodatkowo sterowac trzeba jakos tym, bo diesel nie ma przepustnicy, a zwykle jeden z dwoch wlacznikow nitro musi byc na przepustnicy - ale na wszystko jest sposob i to dosyc prosty. Gaz natomiast jest tensam dodatkowo przydalby sie drugi program "batory" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
CYTAT("Colin":1dqzvp8i) CYTAT("pakarod":1dqzvp8i) kolego przede wszystkim szukarki uzywaj bo to wszystko bylo! nitro a dokladnie podtlenek azotu uzywa sie w benzynie do tdi pcha sie mieszanke azotu z lpg. Tak wiec nie ma takiej mozliwosci zebys jeden zestaw plug & play przelozyl z benzyny do diesla. Bredzisz Pan! Nitro z benzyny mozna uzyc w dieslu - poprostu nie podlacza sie wtryskiwacza i zasilania w dodatkowe paliwo - tylko sam podtlenek. Dodatkowo sterowac trzeba jakos tym, bo diesel nie ma przepustnicy, a zwykle jeden z dwoch wlacznikow nitro musi byc na przepustnicy - ale na wszystko jest sposob i to dosyc prosty. Gaz natomiast jest tensam Czyli wystarczy kupic obojetnioe jaki suchy zestaw? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("rottie":nbqnkds3) CYTAT("Colin":nbqnkds3) CYTAT("pakarod":nbqnkds3) kolego przede wszystkim szukarki uzywaj bo to wszystko bylo! nitro a dokladnie podtlenek azotu uzywa sie w benzynie do tdi pcha sie mieszanke azotu z lpg. Tak wiec nie ma takiej mozliwosci zebys jeden zestaw plug & play przelozyl z benzyny do diesla. Bredzisz Pan! Nitro z benzyny mozna uzyc w dieslu - poprostu nie podlacza sie wtryskiwacza i zasilania w dodatkowe paliwo - tylko sam podtlenek. Dodatkowo sterowac trzeba jakos tym, bo diesel nie ma przepustnicy, a zwykle jeden z dwoch wlacznikow nitro musi byc na przepustnicy - ale na wszystko jest sposob i to dosyc prosty. Gaz natomiast jest tensam Czyli wystarczy kupic obojetnioe jaki suchy zestaw? Kwestia tylko dobrania dysz odpowiedniego rozmiaru oraz sterowania. Nie wiem czy nitro do diesla ma jakies wzbogacenie mieszanki (wspomniany przez Zaprzala "batory"). -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT("Golfista":1rgvpp97) CYTAT("fopeR":1rgvpp97) Chciałem sie zapytac jaka jest roznica miedzy zestawami podtlenku azotu do dizli i benzyn czy one sie jakos roznia ?? blisko masz http://www.tune-up.pl Rob miał coś takiego robić... zapytaj... Rob bedzie mi stroił auto i nie wie z czym to sie je bo juz pytałem no tak tylko ja chce te nitro tak odswietnie na zawody a niewiem czy da sie w dizlu 2 mapy na włacznik czyli powiedzmy ulica nitro cos jak ma smt 6 w swoich mozliwosciach widziałem ze compoty maja nitro u siebie jak by to nie było jakaś wielka tajemnica moze by sie ktos wypowiedział było by bardzo miło http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ZEX-PRO- ... dZViewItem myslałem o tym zestawie moze ktos zerknie pozdrawiam |
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
CYTAT("fopeR":33s6aus8) a niewiem czy da sie w dizlu 2 mapy na włacznik czyli powiedzmy ulica nitro cos jak ma smt 6 w swoich mozliwosciach
Wiem, ze może być przełącznik, ale nie wiem, czy się to rozwiązuje przez 2 sterowniki, czy 2 mapy są wgrane do jednego??? Popytaj Roba |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
przy najbliżej okazji zapytam
przyrosty jake mnie interesują to 35-50 koni maks niechce wysadzic silnika i tak juz bedzie wyżyłowany a chce jedzic tym na codzien a nitro tak od czasu do czasu |
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#13
|
![]() |
CYTAT("fopeR":2q8latt3) przy najbliżej okazji zapytam
przyrosty jake mnie interesują to 35-50 koni maks niechce wysadzic silnika i tak juz bedzie wyżyłowany a chce jedzic tym na codzien a nitro tak od czasu do czasu TO nie lepiej zrobić 2 programy?? Możesz mieć spokojny 130 KM na ulice i 160 KM na streeta... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
tylko mnie by interesowało 180 na ulice i 200 z hakiem na streeta
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#15
|
![]() |
CYTAT("fopeR":12aely83) tylko mnie by interesowało 180 na ulice
z 1Z ???? (w sensie trwałości ???), bo mocowo to luz.... |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok ![]() |
CYTAT("Golfista":31koummg) CYTAT("fopeR":31koummg) tylko mnie by interesowało 180 na ulice z 1Z ???? (w sensie trwałości ???), bo mocowo to luz.... to nie jest jakis kosmiczny setup Jesli Rob powie, ze mozna zapodac drugi program "batory" to w przypadku foper-a N2O mogloby byc nieglupim pomyslem. Wtryski 0,230 + pompa 11mm beda wydajniejsze niz hybryda na bazie awx, wiec zapas paliwka sie znajdzie |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
a co w tym dziwnego ze 180 na ulice jak silnik ma tylko wał stary wszystko nowe po porzadnej kapitalce ?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 06 January 2005 Skąd: warszawa ![]() |
Jak napisał Colin nitro stosuje się w dieslu....nawet stworzone zostało do diesla a potem zaczęto je adoptować do benzyn.....
Systemy do diesla są jak wcześniej napisano systemami suchymi i podają tylko podtlenek jako utleniacz pomagający spalić większą dawkę paliwa. Z większą ilością paliwa w dieslu nie ma problemu i nawet silniki "po stosunku" maja jego zapas umożliwiający użycie dodatkowego systemu. Montowaliśmy już takie systemy do TDI 130KM które zostały podkręcone softem do 175KM i do tego okazjonalnie 35KM strzał nitro......gania pięknie! auta mają zainstalowane wskaźniki EGT i nie ma żadnych problemów (oprócz trakcji ) Systemy takie tak ja wcześniej była mowa wymagają instalowania czujnika pod pedałem lub "RPM switch" aby włączały system przy pełnym gazie. Pod względem przeciążenia silnika też są lepszą opcją niż wysokie doładowanie gdyż przy tym samym przyroście mocy mamy mniejszą ilość mieszanki do sprężenia w komorze spalania a więc i mniejsze przeciążenia na układ korbowo/tłokowy. W UK chłopaki od 20 lat do seryjnych diesli strzelają nawet do 150KM!! bez jakichkolwiek problemów mechanicznych i wzmacniania silnika!! Kiedyś był nawet fajny filmik na FIFTH GEAR o tym jak do Golfa III 1,9 automat panowie z HIGHPOWER włożyli instalację nitro dającą 100KM i wystawili go do wyścigu z NSX kto widział ten wie jak fajnie to wyglądało....... -------------------- IC TUNING DIVISION :
www.ictuning.pl |
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
CYTAT("fopeR":2gab803b) a co w tym dziwnego ze 180 na ulice jak silnik ma tylko wał stary wszystko nowe po porzadnej kapitalce ?
Chodziło mi, że to w dalszym ciągu 1Z. Sa przecież różnice konstrukcyjne 1Z>AFN>ASZ>ARL w sensie bloku / wału / korb / tłoków. Nie mówię, ze to nie pojeździ, bo przecież choćby Darksmile miał 200 KM na ASV. Tylko chodzi mi jak długo....? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 May 2005 Skąd: mam? Nie powiem ![]() |
CYTAT("grzybu":2owipfv7) Montowaliśmy już takie systemy do TDI 130KM które zostały podkręcone softem do 175KM i do tego okazjonalnie 35KM strzał nitro......gania pięknie! auta mają zainstalowane wskaźniki EGT i nie ma żadnych problemów (oprócz trakcji )
a jakie egt mają/miały te diesle na sterydach?? i jaki jest orientacyjny koszt takiej instalacji i jej wystrojenia?? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 12:33 |