![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 26 April 2003 Skąd: Konin ![]() |
Witam! Kupilem niedawno mercedesika CLK 230 Kompressor 193 ps 1999r.
Auto w automacie i w wersji sport. Ale przejdzmy do sedna sprawy: Problem nr 1. Jak wylaczyc ESP ? Jest przycisk sluzacy do wylaczenia ASR ( ASR OFF ) ale nie pozwala to za bardzo poszalec. Kilka konkretnych driftow i ingeruje ESP mrugajac wielka lampka na zegarach z wykrzyknikiem. W Instrukcji jest przycisk ESP OFF jednak moje auto go nie posiada. Da sie to jakos wylaczyc w inny sposób? Chcial bym aby mozna bylo odciac wszystkie systemy poza ABS. Na pompie hamulcowej widnieje wyryte logo producenta "A T E " i dalej ASR/ESP Problem nr 2. Co ile km powinno sie wymieniac olej w skrzyni w automacie ? Jaki powinnien byc to olej ? problem nr. 3. Czy olej 0-40 Mobil 1 będzie ok do tego autka ? Ma sluzyc do troche szybszego przemieszczania sie z punktu a do punktu B Smile kolejne pytanie to... W jaki sposob mozna latwo i szybko podniesc moc w tym silniczku ? Kompressor to Eaton M62. Jak te silniki sie sprawują ? Co jest slabym punktem ? Co je boli ? Na co zwrocic uwage ? Moje auto ma przejechane 140 tys km. Przebieg realny potwierdzony ksiazka serwisową. pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie uwagi i pomoc Łukasz ps.Upsolute robi chipa z 193 KM na 228 KM i niuton 280 Nm na 328 Nm co slyszeliscie o tej firmie ?? -------------------- Czy obudziłes sie kiedys po imprezie ... w takim stanie ? Polecam
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 December 2003 Skąd: Wawa ![]() |
1. Taka jest polityka firmy MB że się nie da wyłączyć.
Jeżeli nawet istnieje przycisk to i tak nie go nie wyłącza tylko uruchamia w trybie mniej restrykcyjnym. Bez ingerencji w elektronikę się nie da. Możliwe, że oszukanie czujników by coś dało, ale to głębsza robota. 2. filtr i olej co jakieś 30 tys. 3. 0-W40 daje radę 4, sam sobie odpowiedziałeś -CHIP i wydech, może i kółko w kompresorze -to eaton m62 poczytaj na forum to popularne narzędzie adoptowane do wielu marek. -------------------- e-pincet
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Da radę zmniejszyć kółko max 12 mm po obróbce samego kompresora. bez tego zmniejszysz tylko 6 mm...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 26 April 2003 Skąd: Konin ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":3nbbbjsy) Da radę zmniejszyć kółko max 12 mm po obróbce samego kompresora. bez tego zmniejszysz tylko 6 mm...
Jaki wpływ będzie miała zmniejszenie kółka kompresora o 6mm ? O ile tak mniej wiecej będzie pompował wiecej kompresor ? Na czym polega przeróbka kompresora ? Ile to kosztuje ? Gdzie to dobrze zrobic ? Polecasz jakis warsztat ? pozdrawiam i dziekuje za pomoc Łukasz -------------------- Czy obudziłes sie kiedys po imprezie ... w takim stanie ? Polecam
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Nie jestem w stanie Ci powiedzieć ile da zmniejszenie o 6 mm, ale zmniejszenie o 12 dało mi 0,2 bara więcej.
Reszta na PW, jeśli będziesz zainteresowany... PS. Zamiast programu można się posłużyć jakąś świnką. Będzie równie dobrze i bardziej "rozwojowo". |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: D.G/NJ/NORTWICH ![]() |
Odswierzam temat bo mam podobny problem.
MB C200 kompressor 2006r Gdzie zrobia mi kompleksowo (popularny chip i kolko) samochod w okolicach gornego slaska?? Dzwonilem do CompSport ale powiedzieli, ze dluba tylko diesle. Z "szukajki" dowiedzialem sie tylko, ze robi to VTG. klopot w tym ze mam do nich kawalek drogi. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 23:15 |