![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Ze względu na brak czasu przez ponad 2 lata nie robiłem tutaj updatu mojego projektu, innym samochody robiłem a na swoje auto nigdy nie miałem czasu. Wszystkie graty leżały w garażu ponad 1.5 roku i dopiero niedawno wreszcie znalazłem chwilę wolnego czasu i część z nich znalazła się w aucie. Mimo że do końca projektu jeszcze daleko to myślę że warto zaprezentować stan aktualny, bo już w tej chwili wyrównuje najwyższy dotąd osiągnięty w Polsce wynik.
Blok silnika: Seryjny 1.9 TDI AGR 90KM przebieg 299.000km, niestety 2 lata temu go przegrzałem i aktualnie jest już w stanie agonalnym, kto słyszał jak odpala i pracuje ten wie o czym mówie Głowica by 2B, wałek wciąż seryjny Układ wtryskowy Pompa VP37 z głowiczką 12mm oraz pewnymi modyfikacjami, wtryskiwacze RACE520 (0.260mm) Turbo "Big turbo" by Ali Wydech 3" z dwoma tłumikami by MG Motorsport Sprzęgło seria AGR Dziś przy okazji wizyty na hamowni udało mi się shamować grata ![]() Myślę że wynik bardzo dobry jak na aktualny stan silnika i wciąż niewielkie mody. Widać że silnikowi najbardziej brakuje wałka ale to już na nowym dole który jest już prawie gotowy. Jeśli chodzi o dalsze mody to w najbliższej przyszłości wreszcie nowy, mocny dół razem ze długą skrzynią 6, do tego mam kilka wałków do przetestowania, minimalne zmiany w układzie wtyrskowym a na koniec może jeszcze większe turbo lub biturbo (jeśli sprawdzi się w innym projekcie...) Moim celem jest sprawdzenie jaki będzie maksymalna bezpieczna moc do uzyskania na pompie VP37, jednak przy pełnym zachowaniu funkcjonalności i komfortu dupowozu (klima, webasto itp...). -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("Aligator":ft1vic0h) niestety 2 lata temu go przegrzałem i aktualnie jest już w stanie agonalnym
400 Niutonów do 4000 rpm i 230 konióf - niezła agonia GRATKI !! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("cowboy":2tudcliv) CYTAT("Aligator":2tudcliv) niestety 2 lata temu go przegrzałem i aktualnie jest już w stanie agonalnym 400 Niutonów do 4000 rpm i 230 konióf - niezła agonia GRATKI !! Szczerze mówiąc sam jestem zaskoczony że silnik w takim stanie może wydać z siebie jeszcze taką moc... Kiedy ściągnęliśmy głowicę w lipcu 2005 trochę się przeraziłem bo wszystkie cylindry były porysowane z czego 2 bardzo mocno. Podjąłem jednak decyzję że będę jeździł nim do końca i zobaczę ile wytrzyma... Szczerze mówiąc wytrzymał aż za wiele i aż za długo Wszyscy kupujący TDI powinni też potraktować ten post jako przestrogę, że niestety można czasami kupić totalny złom trzymający dobrą moc i mający praktycznie wzorcowe parametry na diagnozie. -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("Aligator) wszystkie cylindry były porysowane z czego 2 bardzo mocno. Podjąłem jednak decyzję że będę jeździł nim do końca i zobaczę ile wytrzyma... Szczerze mówiąc wytrzymał aż za wiele i aż za długo
Wszyscy kupujący TDI powinni też potraktować ten post jako przestrogę, że niestety można czasami kupić totalny złom trzymający dobrą moc i mający praktycznie wzorcowe parametry na diagnozie. czy mierzyłes kompresję po przegrzaniu ? jeśli by kompresja była mniejsza od normy no to moc musi chyba spaść ?, chyba że się mylę na zimnym pewnie pali jak traktor -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
pięknie płaski moment, jak w benzyniaku, bardzo mi się podoba i jestem cholernie ciekaw co przyniesie wymiana wałków.
Ps. na jakim doładowaniu osiągnąłeś takie parametry ? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: WrO ![]() |
Co tu dużo pisać,Wojtku kolejny raz pokazałeś na co Cię stać i na pewno jeszcze nie raz pokażesz,jeśli chodzi o silnik miałem okazje ostatnio go słyszeć i nie brzmiało to dobrze i naprawdę jestem pod wrażeniem osiągniętego wyniku,gratuluję
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Niedobczyce ![]() |
Nie raz już widziałem wykres TDi ale taki wyglądający bez wałka !!! ciekawy jestem co będzie z wałkeim
-------------------- ET 13.894 1/4 mili kamien slaski 14.09.2008
ET 13.280 1/4 mili kamien slaski 17.05.2009 ET 13.064 1/4 mili kamien slaski 05.07.2009 ET 13.142 1/4 mili kamien slaski klasa drag |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Robi wrażenie... szczególnie jeśli się weźmie pod uwagę zakres modów
-------------------- pzdr
Jarek |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
gratulacje Aligator....co do zakresu modow to chyba nie jest o taki maly bo ile TDI ma zrobiona glowice ??
PS i jestem milo zaskoczony DOKLADNYM opisem ... po tym co koledzy zrobili -------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Gratuluje pieknego wyniku i przede wszystkim dokładności Twojej dupohamowni
Jak rozmawialismy kilka tygodni temu (przed hamowaniem), to właśnie w okolice 230-235 KM celowałeś pozdrawiam -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 August 2003 Skąd: Szczecin ![]() |
Na tdi sie malo znam ale jak patrze na przyrost 90------230 jestem pod mega wielkim wow Gratuluje projektu.
-------------------- Power by Mg-Motorsport
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
No coz....czekam az Wojtek 250KM przelamie
Mysle ze na sprawnym dole nie bedzie to niemozliwe -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Fri, 12 November 2004 Skąd: Opole ![]() |
Po pierwsze gratuluje;)
Po drugie, porównujac (jesli w ogole jest mozliwe porównanie VP i PD) projekt Aligatora i Gula, poniesione nakłady i wszelkie zmiany mechaniczne i elektroniczne, patrzac na odpowiednie ich przyrosty mocy i Nm (Ali: 90KM, 210 Nm -> 230KM, 410 Nm oraz Gulu: 130KM, 310 Nm -> 245 KM, 450Nm) zastanawia mnie jedno - projekt oparty na PD, wbrew powszechnej opinii, okazuje sie byc mniej rozwojowym! hmmm -------------------- FUN:
Golf 1 400+ S4B5 450+ AudiCoupeQuattroV8T 600+ |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Ja tam czekam na przełamanie 280. Nie zapomnij pokazac nam efektow strojenia projektu biturbo
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
CYTAT("traugutt":2slacfuk) Po pierwsze gratuluje;)
Po drugie, porównujac (jesli w ogole jest mozliwe porównanie VP i PD) projekt Aligatora i Gula, poniesione nakłady i wszelkie zmiany mechaniczne i elektroniczne, patrzac na odpowiednie ich przyrosty mocy i Nm (Ali: 90KM, 210 Nm -> 230KM, 410 Nm oraz Gulu: 130KM, 310 Nm -> 245 KM, 450Nm) zastanawia mnie jedno - projekt oparty na PD, wbrew powszechnej opinii, okazuje sie byc mniej rozwojowym! hmmm Spytaj jeszcze jakie są problemy z utrzymaniem tej mocy przez obie konstrukcje, np, temp oleju i EGT, sprzęgło, skrzynia. -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
CYTAT("traugutt":zj92wvfj) Po pierwsze gratuluje;)
Po drugie, porównujac (jesli w ogole jest mozliwe porównanie VP i PD) projekt Aligatora i Gula, poniesione nakłady i wszelkie zmiany mechaniczne i elektroniczne, patrzac na odpowiednie ich przyrosty mocy i Nm (Ali: 90KM, 210 Nm -> 230KM, 410 Nm oraz Gulu: 130KM, 310 Nm -> 245 KM, 450Nm) zastanawia mnie jedno - projekt oparty na PD, wbrew powszechnej opinii, okazuje sie byc mniej rozwojowym! hmmm Wez pod uwage ze 245ps w PD jest robione na ori ukladzie wtryskowym -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 May 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("Coobcio":1xzr2z81) Ps. na jakim doładowaniu osiągnąłeś takie parametry ? Auto jeździ na 1.9bara CYTAT("PatTDI":1xzr2z81) Wez pod uwage ze 245ps w PD jest robione na ori ukladzie wtryskowym
Patryk, nie do końca seryjnym bo na 245 trzeba już zmieniać wałek który zmienia też charakterystyke pompek ... No ale i tak nie zmienia to faktu że PD jest dużo lepszą bazą do tuningu. Tuning VP to raczej tylko dla hobbystów... -------------------- DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników
www.dynosoft.pl |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
Gratuluję
Coś czuję, że niebawem będę musiał się wybrac do Bielska po kolejne 15 KM bo jesteś lepszy o prawie 10...cholera PS: cieszy mnie, że nie jestem sam. Bo wszyscy tylko PD i PD |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Wojtek licze zę uda sie zeby było min 250 na nowych gratach wtedy to będzie Gratulacje za ten wynik!!
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:21 |