Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Większy intercooler do Passata 3BG 1.9TDi AWX
knioxvile
post Sun, 24 Dec 2006 - 14:57
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 24 December 2006





No witam witam... Od jakiegoś czasu rozważam zmianę seryjnego intercoolera na większy - cel wiadomy - lepsze chłodzenie i podniesienie mocy. Szukałem trochę po necie ale nie znalazłem satysfakcjonujących odpowiedzi
- od jakiego samochodu pasuje bez przeróbek Intercooler do Passata 3BG silnik AWX (słyszałem, że od Iveco, ale tam też jest kilka rodzajów) - jakie powinien mieć wymiary itp itd.
- co potrzebne jeszcze do przeróbki (wiem, że trzeba dorobić doloty, czyli kupić rurę);
- czy może ktoś przypadkiem zna jakiegoś fachmana w Białymstoku który by się podjął takiego przeróbki i któremu możnaby zaufać?

Jeśli ktoś ma jakieś pojęcie na ten temat to chętnie się dowiem.

/Autko: VW Passat 1.9TDi Variant AWX + chip/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 24 Dec 2006 - 14:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdiik
post Mon, 25 Dec 2006 - 01:00
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





bylo o tym juz wiele razy.nie baw sie w zadne wynalazki typu ic z iweco bo w podobanej kasie zrobisz customa


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KRS-One
post Fri, 05 Jan 2007 - 01:20
Post #3


User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Szczecin





Podlanczam sie pod pytanie autora postu poniewaz posiadam taki sam samochod i silnik i takze program ale przydaloby sie wiecej. Jaki koszt customa? i cze,u lepiej nie wchodzic w temat iveco?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 05 Jan 2007 - 03:09
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
bylo o tym juz wiele razy.nie baw sie w zadne wynalazki typu ic z iweco bo w podobanej kasie zrobisz customa


Nie zgodze sie z tobą kolego. Widzialem juz wiele takich icków od iveco w śmiesznych pieniązkach okolo 200 zł a customa za taka cene to nie zrobi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 05 Jan 2007 - 06:59
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





CYTAT("aw69":101ji9bz)
CYTAT
bylo o tym juz wiele razy.nie baw sie w zadne wynalazki typu ic z iweco bo w podobanej kasie zrobisz customa


Nie zgodze sie z tobą kolego. Widzialem juz wiele takich icków od iveco w śmiesznych pieniązkach okolo 200 zł a customa za taka cene to nie zrobi.


racja, ale kolega chyba sie odnosil do nowych intercoolerow a nie:
nowy custom do uzywaka iveco.
bo nowego IC od iveco to chyba nie ma szans za 200 PLN ; )

jezeli robiony u kogos znajacego sie na temacie to lepiej zrobic pod konkretny wymiar IC bo wtedy jest lepiej dopasowany i lepsze jest wykorzystanie miejsca.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUfi
post Fri, 05 Jan 2007 - 08:08
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 26 October 2002
Skąd: WWA





MOim zdaniem jesli robić IC to tylko i wyłącznie nowy pod wymiar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 05 Jan 2007 - 09:40
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





no i oczywiscie spasowanie i poprowadzenie orurowania bedzie latwiejsze, bo koncowki IC beda tam gdzie potrzeba - w optymalnym miejscu, pod odpowiednim katem itd., gdzie w IC od np Iveco trzeba bedzie troche kombinaowac.
im krotsze i prostsze rury od turbiny do IC i z IC do kolektora tym lepiej.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Fri, 05 Jan 2007 - 10:44
Post #8


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT("aw69":x0hiv907)
Nie zgodze sie z tobą kolego. Widzialem juz wiele takich icków od iveco w śmiesznych pieniązkach okolo 200 zł a customa za taka cene to nie zrobi.



200 za uzywke IC w nie wiadomo jakim stanie. Do tego dolicz rury, spawanie itp. roznica bedzie niewielka.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Knutomaniak
post Fri, 05 Jan 2007 - 23:02
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: Pd





O co chodzi z tym "custom" intercooler? Domyślam sie, ze to dorobiony pod wymiar?

Kto zajmuje się czyms takim w PL?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelb6
post Sat, 02 Jun 2007 - 19:17
Post #10


User
Dołączył: Sun, 11 December 2005





Odświeżam kotleta,IC od Iveco 2.8 TDI z alu boczkami pasuje do paska bez żadnych przeróbek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
69rambo69
post Sun, 03 Jun 2007 - 00:13
Post #11


Rookie
Dołączył: Sun, 11 February 2007





koledzy a ile macie kucyków w tych pasatach po programie i ile Nm?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sebekk
post Sun, 03 Jun 2007 - 02:00
Post #12


User
Dołączył: Sun, 28 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("69rambo69":33b897wj)
koledzy a ile macie kucyków w tych pasatach po programie i ile Nm?
z tego co sie orientuje, kolega pawelb6 przed montazem FMIC mial cos kolo 180+ @400


--------------------
http://nivette-cars.otomoto.pl/nissan-200-sx-silvia-kouki-s14a-400hp-C31706428.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
69rambo69
post Sun, 03 Jun 2007 - 23:06
Post #13


Rookie
Dołączył: Sun, 11 February 2007





1.9 TDI 180 km i 400 Nm ... strasznie wyzylowany silnik musial byc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pakarod
post Mon, 04 Jun 2007 - 00:43
Post #14


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 November 2004





eee chyba tyle nie mial. Z tego co kojarze to tam jest AWX + virus
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelb6
post Mon, 04 Jun 2007 - 07:51
Post #15


User
Dołączył: Sun, 11 December 2005





co z tego że jest AWX +virus,ale na tyle było zestrojone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ES
post Mon, 04 Jun 2007 - 21:35
Post #16


User
Dołączył: Tue, 24 May 2005
Skąd: Warszawa





No to nieźle, jak na pozostałe seryjne graty.
Czy możesz pokazać wykres z hamowni świadczący o tak wspaniałych wynikach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 04 Jun 2007 - 22:45
Post #17









CYTAT("69rambo69":38z3b4qg)
1.9 TDI 180 km i 400 Nm ... strasznie wyzylowany silnik musial byc


Niekoniecznie.

Turbina ARL + Soft i masz 180KM..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pakarod
post Mon, 04 Jun 2007 - 23:48
Post #18


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 November 2004





CYTAT("bezduszny":e1scumby)
CYTAT("69rambo69":e1scumby)
1.9 TDI 180 km i 400 Nm ... strasznie wyzylowany silnik musial byc


Niekoniecznie.

Turbina ARL + Soft i masz 180KM..

tia tylko, ze pawel tam nie ma turbo od ARLa tylko samego virusa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 05 Jun 2007 - 09:27
Post #19









Jak samym wirusem na nie ARL'u tyle zrobił... to.... gratuluje odwagi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Tue, 05 Jun 2007 - 14:03
Post #20


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





czemu odwagi, moze jakis gift byl od fabryki. Who knows...


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 01:16