![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
Baza byla cordoba 1.9 TDI AFN z 99r 6K wersja EVO.
[url=http://imageshack.us:2e50r3cn] ![]() Seryjny AFN przechodzil liczne modyfikacje i byl poligonem testowym dla wielu hybrydowych turbin czy innych wynalazkow. W topowej wersji dal 157KM i 350Nm na seryjnych wtryskach ale mi to bylo za malo. Czas na radykalne srodki Pozegnałem sie z zalem z AFN [url=http://imageshack.us:2e50r3cn][img=http://img174.imageshack.us/img174/4913/dscf0860kopiayq3.jpg][/url:2e50r3cn] I zostalo wsadzone to : [url=http://imageshack.us:2e50r3cn] ![]() Zbudowany przezemnie i Krystiana (tutaj wieeelkie podziekowania dla Jego pracy) motorek z dolem od PD a gora od VP na pompie 11 i wtryskach 260 Serce juz przeszczepione [url=http://imageshack.us:2e50r3cn] ![]() Niestety montaz gt22 sie przesunał w czasie i jezdzilem na roznych dziwnych GT18, podrobach ARL i takich tam. Walczylem rowniez z pompa wtryskowa gdyz kupiona uzywana (wszystko mialo byc cacy) okazala sie szrotem do regeneracji W koncu zapadla decyzja i zaczela sie zabawa z kolektorami, dolotami, mocowaniami, wydechami i kuzwa milionem innych spraw. Powiem tak: roboty od groma ale warto [url=http://imageshack.us:2e50r3cn] ![]() [url=http://imageshack.us:2e50r3cn][img]http://img142.imageshack.us/img142/7652/dscf1052mq4.jpg[/img][/url:2e50r3cn] [url=http://imageshack.us:2e50r3cn][img]http://%20img95.imageshack.us/img95/4387/dscf1051gy6.jpg[/img][/url:2e50r3cn] Niestety nie dostalem jeszcze EGT [img]{SMILIES_PATH}/icon_evil.gif[/img] a bez niego niechce z softem szalec [img]{SMILIES_PATH}/icon_rolleyes.gif[/img] do tego jade na starej intalacji od AFN z mapsensorem do 1.5bar wiec tez mam kaganiec. Po swietach juz lezy wiazka z nowym kompem programowalnym przez zlacze i wtedy sie zacznie. Moja dupohamownia czuje jakies okolice 170KM i 360Nm ale okaze sie to na rolkach. Narazie soft bezdymny (EGT [img]{SMILIES_PATH}/icon_exclaim.gif[/img] ) i tak zostanie az nie poskladam do kupy reszty gratow. Martwi mnie jedynie pompa ktora mimo ze zostala zregenerowana nadal dziwnie sie zachowuje i moze byc przeszkoda przy peknieciu 200KM. Czas pokaze. Auto jest uzytkowane codziennie wiec nie bedzie to wymiatacz na cwiartke ale nie oto chodzi. Chce swoim klientom zaoferowac taka opcje i musialem sprawdzic czy sie da...jak widac TAK ! Na dzien dzisiejszy jestem chyba pierwszy ktory wsadzil Gt22 do Ibizy/Cordoby 6K i moge powiedziec ze jezdzi [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] Obecny setup to : Zawias KONI regulowany + twardzsze tulejki na wachaczach + skrocone org sprzezyny EVO. Felgi 17/8J Cali z oponami 205/40 i daje sie jezdzic [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img] Heble : z tyl zaciski od Golfa 4 z przodu tarcze EBC Turbogroove 280mm i Grennstuff Wnetrze - seria EVO + mala kiera momo i wskaznik doladowania, w planach zestaw wskaznikow Greedy Silnik Mala hybrydka PD z VP, wtryski 260Race, turbina GT22, pompa 11mm, FMIC Iveco, wydech 2.5cala przelot, kolektor ssacy od AWX, rzezbiony kolektor wydechowy. -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Fajny projekt, ale ja bym klientom takich spawow bal sie zaoferowac
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
CYTAT("Colin":1toy0zij) Fajny projekt, ale ja bym klientom takich spawow bal sie zaoferowac
Nie no od spawów mam czlowieka co robi artystycznie. Ale mi sie tak spieszylo ze sam heftalem i do tego nie chcialo mi sie szlifowac tylko pod maske i na ulice -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 08 March 2004 Skąd: Lublin ![]() |
wrzuć zdjęcia na [url:2d69dmcw]http://imageshack.us/[/url:2d69dmcw], tam nie ma limitów transferu
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
projekt ciekawy aczkolwiek też czepiam sie spawów
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Noo można się czepiać różnych rzeczy i dla klienta pewnie by to tak nie wyglądało, ale nie ukrywam, że jestem ciekaw szczegółów dotyczących silnika. Jakie PD i jakie VP (chociaż podaj moce fabryczne dawców) były dawcami?
Zawias wyregulowany na wersję "zima" bo coś wysoko hehe. Sam mam podobną Cordobę, ale z ABF-em pod maską, którego też delikatnie robię... Na PW dostaniesz linka. Pozdrawiam i czekam na wykres oraz osiągi. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":3k2um9pi) Jakie PD i jakie VP (chociaż podaj moce fabryczne dawców) były dawcami?
Zawias wyregulowany na wersję "zima" bo coś wysoko hehe. Doł AWX (130) , gora ASV (110). Zawias wcale wysoki nie jest:) od EVO jakies 2cm nizej. Kola sa duze moze tak sie wydaje. ABF to super motorek . -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jeśli celujesz w 200+ PS to zapowiada się obiecująco, ale mam takie pytanie, tzn. jaką ma przewagę taki zestaw/hybryda nad przeszczepem całego silnika PD?? czy może PD nie mieści się do tego auta?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
CYTAT("radar":1hs79rnm) jeśli celujesz w 200+ PS to zapowiada się obiecująco, ale mam takie pytanie, tzn. jaką ma przewagę taki zestaw/hybryda nad przeszczepem całego silnika PD?? czy może PD nie mieści się do tego auta?
Prawde mowiac przewage ma znikoma, no moze po za faktem ze VP dobrze ustawione wyzej sie kreci. Zamontowalem cos takiego z przekory i by pokazac ze sie da. Generalnie jednak wiecej mocy i mniej problemow bylo by przy swapie na 2.0 TDI. Pytanie tylko czy my (zapalency) lubimy proste rozwiazania -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Taki zestaw ma plus jeden, ze teoretycznie taniej jest przeskoczyc 250KM, poza tym mozna go troche wyzej krecic niz PD. A dol z PD wytrzymuje wiecej napewno niz ten z vp. Tyle, ze chyba jeszcze nie wiadomo (w polsce) ile vp znosi
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 December 2004 Skąd: 3city ![]() |
Projekt kurczaczek bardzo fajnie wyglada. Mam nadzieje Rob ze na wiosne bede mial choc troche szans z twoim potworkiem.
Czekam na przejazdzke -------------------- male, czarne, juz ssssyczy
136KM 187Nm maaalooo GTS Tuning |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Taki setup co masz powinien dac okolo 230 KM ,mam nadzieje że CI sie uda osiagnac taka moc bo naprawde diabełek tkwi w sofcie ostatnio sie przekonałem.
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("Colin":1z899e0k) Taki zestaw ma plus jeden, ze teoretycznie taniej jest przeskoczyc 250KM, poza tym mozna go troche wyzej krecic niz PD. A dol z PD wytrzymuje wiecej napewno niz ten z vp. Tyle, ze chyba jeszcze nie wiadomo (w polsce) ile vp znosi Z tymi 250KM to bym się wstrzymał. Był jakiś jeżdżący dłużej egzemplaż o mocy >250KM?
-------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 January 2004 Skąd: Mikołów Śląsk ![]() |
Jeśli chodzi o VP, to wszystko zależy od właściciela i jego portfela no i tunera
Osiągnąc w VP moce rzędu 200Km to nie jest problem, zarżnąć taki motor to też nie jest problem. Mój Brat ma 280tyś moc okolice 180-190KM od ponad 100tyś Ja mam taką samą moc od jakiś 30tyś Rob, wywal fotki tych rur bo wylądają okropnie -------------------- Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
CYTAT("Rob-555":3noyp7a0) CYTAT("radar":3noyp7a0) jeśli celujesz w 200+ PS to zapowiada się obiecująco, ale mam takie pytanie, tzn. jaką ma przewagę taki zestaw/hybryda nad przeszczepem całego silnika PD?? czy może PD nie mieści się do tego auta? Prawde mowiac przewage ma znikoma, no moze po za faktem ze VP dobrze ustawione wyzej sie kreci. Zamontowalem cos takiego z przekory i by pokazac ze sie da. Generalnie jednak wiecej mocy i mniej problemow bylo by przy swapie na 2.0 TDI. Pytanie tylko czy my (zapalency) lubimy proste rozwiazania ni lubimy i dlatego ja od 80 kkm męczę VP na setupi powyżej 215 KM i stawiam, że coś takiego powinieneś osiągnąć. @vRS Lupo COmpsport ze starym silnikiem. Jakieś 70 kkm lub więcej Added after 1 minutes: CYTAT("Rob-555":3noyp7a0) CYTAT("radar":3noyp7a0) jeśli celujesz w 200+ PS to zapowiada się obiecująco, ale mam takie pytanie, tzn. jaką ma przewagę taki zestaw/hybryda nad przeszczepem całego silnika PD?? czy może PD nie mieści się do tego auta? Prawde mowiac przewage ma znikoma, no moze po za faktem ze VP dobrze ustawione wyzej sie kreci. Zamontowalem cos takiego z przekory i by pokazac ze sie da. Generalnie jednak wiecej mocy i mniej problemow bylo by przy swapie na 2.0 TDI. Pytanie tylko czy my (zapalency) lubimy proste rozwiazania ni lubimy i dlatego ja od 80 kkm męczę VP na setupi powyżej 215 KM i stawiam, że coś takiego powinieneś osiągnąć. ZNaczy się moc nie przebieg @vRS Lupo COmpsport ze starym silnikiem. Jakieś 70 kkm lub więcej |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 06 February 2006 Skąd: Warszał ![]() |
CYTAT("darksmile":2f89zlst) @vRS Lupo COmpsport ze starym silnikiem. Jakieś 70 kkm lub więcej No skoro tak, to powodzenia Rob w dalszych modach.
@Dark - A ile kompotom udało się wycisnąć? -------------------- Michał [vRS]
Manual Devil |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Gdansk ![]() |
Ja licze narazie na 200-210KM na nominalych cisnieniac przy setupie do jazdy na codzien.
230 KM to troche na wyrost zwarzywszy na pare słabych punktow : 1- FMIC na iveco nie wiem czy tyle obsluzy 2- uzywana pompa i regenerowana moze nie miec pelnej skutecznosci Pozyjemy zobaczymy narazie walczyc bede ze sprzegłem bo przy dzisiejszych treningach na V regularnie a czasem na IV slizgalo mi sie nawet przy 3000 obr.... Na AFN 157/350Nm nie mialem zadnych problemow wiec musi byc wiecej. Po cichu licze narazie na ok 170/380 na tym co mam teraz i jak sprzegło dozyje to po swietach sie shamuje. I wlasnie mam zagwostke co tu zrobic : czy zostawi dwumasa i skrzynie afn (przelozenia mi odpowiadaja) i zalozyc mocne sprzegło. A moze wywalic dwumasa i normalne kolo zamachowe rowniez z wzmocnionym sprzeglem? Nie chce zabardzo isc w strone skrzyni VI. Wkurzaja mnie tam krotkie przelozenia ktore przy tej mocy beda tylko mi przeszkadzac... W czasie swiat nie bede mial dostepu do neta wiec korzystajac z okazji skladam Wszystkim zyczenia Wesołych i Spokojnych. -------------------- TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk
AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
a jak z walkami planujesz cos czy zostaje seria?
fajny projekcik? sprzeglo to moze byc problem slyszalem ze zestaw z golfa VR6 daj rade z wiekszym niutonem ale trzeba zmienic kolo... tylko nie znalazlem info do jakiego niutona to staracz ale pozwoli ci to zachowac krotką skrzynie 5tke z evo... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
CYTAT("Rob-555":1vyii909) Ja licze narazie na 200-210KM na nominalych cisnieniac przy setupie do jazdy na codzien.
230 KM to troche na wyrost zwarzywszy na pare słabych punktow : 1- FMIC na iveco nie wiem czy tyle obsluzy 2- uzywana pompa i regenerowana moze nie miec pelnej skutecznosci Pozyjemy zobaczymy narazie walczyc bede ze sprzegłem bo przy dzisiejszych treningach na V regularnie a czasem na IV slizgalo mi sie nawet przy 3000 obr.... Na AFN 157/350Nm nie mialem zadnych problemow wiec musi byc wiecej. Po cichu licze narazie na ok 170/380 na tym co mam teraz i jak sprzegło dozyje to po swietach sie shamuje. I wlasnie mam zagwostke co tu zrobic : czy zostawi dwumasa i skrzynie afn (przelozenia mi odpowiadaja) i zalozyc mocne sprzegło. A moze wywalic dwumasa i normalne kolo zamachowe rowniez z wzmocnionym sprzeglem? Nie chce zabardzo isc w strone skrzyni VI. Wkurzaja mnie tam krotkie przelozenia ktore przy tej mocy beda tylko mi przeszkadzac... W czasie swiat nie bede mial dostepu do neta wiec korzystajac z okazji skladam Wszystkim zyczenia Wesołych i Spokojnych. Powinien się Szymon lub Partyk wypowiedzieć na temat zamachu, ale wydaje mi się, że lepiej zostawić dwumasa z zastrzeżeniem, żeby go delikatnie obrobić (wyrównać powierzchnię i wyważyć koło). To samo robiłem do ich Golfa i ostatnio mówili mi, że są zadowoleni . Różnica jednak polega na tym, że tam jest silnik BKD Nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("TOMEKKK":31rqro4o) CYTAT("Rob-555":31rqro4o) Ja licze narazie na 200-210KM na nominalych cisnieniac przy setupie do jazdy na codzien. 230 KM to troche na wyrost zwarzywszy na pare słabych punktow : 1- FMIC na iveco nie wiem czy tyle obsluzy 2- uzywana pompa i regenerowana moze nie miec pelnej skutecznosci Pozyjemy zobaczymy narazie walczyc bede ze sprzegłem bo przy dzisiejszych treningach na V regularnie a czasem na IV slizgalo mi sie nawet przy 3000 obr.... Na AFN 157/350Nm nie mialem zadnych problemow wiec musi byc wiecej. Po cichu licze narazie na ok 170/380 na tym co mam teraz i jak sprzegło dozyje to po swietach sie shamuje. I wlasnie mam zagwostke co tu zrobic : czy zostawi dwumasa i skrzynie afn (przelozenia mi odpowiadaja) i zalozyc mocne sprzegło. A moze wywalic dwumasa i normalne kolo zamachowe rowniez z wzmocnionym sprzeglem? Nie chce zabardzo isc w strone skrzyni VI. Wkurzaja mnie tam krotkie przelozenia ktore przy tej mocy beda tylko mi przeszkadzac... W czasie swiat nie bede mial dostepu do neta wiec korzystajac z okazji skladam Wszystkim zyczenia Wesołych i Spokojnych. Powinien się Szymon lub Partyk wypowiedzieć na temat zamachu, ale wydaje mi się, że lepiej zostawić dwumasa z zastrzeżeniem, żeby go delikatnie obrobić (wyrównać powierzchnię i wyważyć koło). To samo robiłem do ich Golfa i ostatnio mówili mi, że są zadowoleni . Różnica jednak polega na tym, że tam jest silnik BKD Nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie. Pozdro tyle ze do golfa nie ma chyba zamiennika by sie pozbyc kola 2 masowego,ja bym osobiscie zmienil na kolo jednomasowe,nawet je wtedy obrobic i zalozyc spieka P.s Rob-555 robileś jakis remont tego dółu silnika z Pd? -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 14:19 |