![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
Nigdzie na forach nie moge znalesc zadnego info na temat tego silnika i jego modyfikacji.
Kiedys chyba Promotor dlubal ten silnik, ale tez nie ma nic na necie Zrobilem takie zestawienie: N/A Walki Skunk2 Stage II - IN. 0.505,272; EX. 0.469,280 kolektor dolotowy EuroR Kolka do regulacji AEM Sprezyki i talerzyki dual supertech Kolektor DC JDM lub robiony pod mody u nas wydech 2.5" Regulator cisnienia paliwa Strojenie calosci i wyzsza odcinka Wywazenie silnika Jakiego przyrostu mozna sie spodziewac po tych modach Mniej wiecej za te same pieniadze mozna zrobic soft turbo, ale N/A bedzie bardziej niezawodne niz turbo. Aktualny wykres [url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53oegnhfigd0so1u.html:2sdsy9o9] ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: z warszawki ![]() |
Heja.
Wiec to co moge pomoc to: "Kiedys chyba Promotor dlubal ten silnik, ale tez nie ma nic na necie " Tak zrobili. Silnik byl i jest calkowicie ukuty, z turbina i masa innych przerobek, osiaga moce setek koni ale koszt i ilosc pracy w ten projekt byl chyba niesklamie jak napisze dosc spory. Zreszta niech Pietja (wlasciciel) albo tuner Miniac sie wypowie jesli ma ochote. Taki setup ktory wymieniles w wersji NA jest dosc lajtowym mozna by rzec aczkolwiek jesli masz zupelnie seryjna Honde (bez strozkow i wiekszego ukladu wydechowego) to z mocy ktora masz na wykresie chyba okolo 180 koni mysle ze jest szansa na okolo 200 realnie. Bedzie super git jak bedzie cos okolo 210 ale niesadze zeby bylo wiecej. Jesli sie myle niech koledzy mnie poprawia. Teraz jezeli chcesz wlozyc te rzeczy ktore wymieniles to glownie radzil bym skoncentrowac sie na dobrym ukladzie wydechowym i dolocie faktycznie. Zakup walkow i reszty potrzebnej do ich instalacji i zakrecenia nimi wyzej wcale moze niedac Ci oczekiwanych rezultatow co do osiagow. Ostre walki fajnie jest miec jak sie zwieksza kompresje a to juz jest ingerencja w tloki itd. Niewiem czy w H22 jest wogole az taki sens krecic go wyzej? na seryjnym dole W sensie koszt spory a ilosc koni i NM nietaka ogromna. Chociaz pamietam ze dawno temu gdzies widzialem w necie artykol z zolta prelude z 1994 roku ktora miala h22 i miala cos okolo 270 koni. Tylko jedno ale to bylo auto zrobione calkowicie w japoni przez firme JUN ktora chyba jako jedyna zrobila tak mocna Prelude w wersji NA a jej produkty sa topowe jesli chodzi o rynek i kosztuja slono. Linkow niemam niestety juz... Moze tutaj poszukaj generalnie http://www.junauto.co.jp/index-e.html A tu sa walki ktore napewno mysle sa lepsze od skunka ale drozsze i jak juz mowilem napewno przydaloby sie zrobic wiecej modyfikacji wsilniku zeby to mialo sens http://www.junauto.co.jp/products/cylin ... 22.html?en Nad soft turbo tez sie zastanow bo jak zaczniesz pompowac to ci moze byc malo i malo az wkoncu wysadzisz silnik jak go nieukujesz itd. Co bys itak niewymyslil radze skontaktowac sie z madrymi glowami takimi jak kolega Maxem ze sklepu PWS albo Dominikiem z EcuPerformance i pogadac z nimi otym co chcesz miec i do czego to ma byc... -------------------- Civic ProEM Grupa PromotoR www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: 3city/ie ![]() |
H22 BARDZO drogi w dlubaniu, pare informacji znajdziesz tutaj
http://dayne.dobrynet.pl/forum/viewtopi ... 3ff#105686 -------------------- Sprzedam Eagle Talon Tsi Awd; 460km 502Nm by ProjectXs i PromotoR
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
drogi jak kazde N/A w Hondzie, tanszy niz dlubanie k20 a porownywalny z B16, b18 wiec zle nie jest, z tymi modami i dobrym wystrojeniem powinno byc +20 do 30Ps moze wiecej
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: 3city/ie ![]() |
z tym ze graty do b16 i b18 sa praktycznie ogolnodostepne a do h22 trzeba sie naszukac DOBRYCH zesci i sa drozsze, do b16 pasuja czesci od b18 a do h22 trzeba szukac dedykowanych a k20 daje najwizeksza satysfakcje po modach
-------------------- Sprzedam Eagle Talon Tsi Awd; 460km 502Nm by ProjectXs i PromotoR
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
czego np. trzeba szukac?? ja mam wszytsko od reki praktycznie wiec nie wiem skad ten pomysl :/
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
Autko sluzy do codziennej jazdy, czyli praca, sklep wyjazd na wczasy.
Widze ze N/A nie ma sensu, duze naklady a male przyrosty. Sa gotowe kity soft turbo. Prelude 92-96 http://www.turbo-kits.com/prelude_turbo_kits.html Tylko czy to sie oplaca, a moze taniej i lepiej wyjdzie kupic samemu czesci Przy tym silniku ile mozna dmuchnac zakladajac ze beda zrobione dwie mapy, do jazdy "normalnej" i do |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
do pół bara na fabrycznych gratach. potem trzeba mieć bardzo wprawnego tunera, bo pękaja krawędzie tłoków i robi się ogólny karampuk.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: 3city/ie ![]() |
CYTAT("kosiniak":1myv2vx2) czego np. trzeba szukac?? ja mam wszytsko od reki praktycznie wiec nie wiem skad ten pomysl :/
nie wszyscy maja takie dojscia jak ty mimo wszystko gdzies niedawno czytalem ze np same walki (dobre walki) to koszt ok 600$+... wiec w porownaniu do serii B(16) to juz nie jest latwo i tanio a nie kazdy moze sam sprowadzac graty z usa -------------------- Sprzedam Eagle Talon Tsi Awd; 460km 502Nm by ProjectXs i PromotoR
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
CYTAT("Adamek125":ko9wjyz2) CYTAT("kosiniak":ko9wjyz2) czego np. trzeba szukac?? ja mam wszytsko od reki praktycznie wiec nie wiem skad ten pomysl :/ nie wszyscy maja takie dojscia jak ty mimo wszystko gdzies niedawno czytalem ze np same walki (dobre walki) to koszt ok 600$+... wiec w porownaniu do serii B(16) to juz nie jest latwo i tanio a nie kazdy moze sam sprowadzac graty z usa Skunk2 pro stage2 to koszt 800$ |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
CYTAT("Rafcio":1py1tjz7) CYTAT("Adamek125":1py1tjz7) CYTAT("kosiniak":1py1tjz7) czego np. trzeba szukac?? ja mam wszytsko od reki praktycznie wiec nie wiem skad ten pomysl :/ nie wszyscy maja takie dojscia jak ty mimo wszystko gdzies niedawno czytalem ze np same walki (dobre walki) to koszt ok 600$+... wiec w porownaniu do serii B(16) to juz nie jest latwo i tanio a nie kazdy moze sam sprowadzac graty z usa Skunk2 pro stage2 to koszt 800$ nie prawda ja mam je za 600$ |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
Wiem ze cos modziles u siebie, jak to wyszlo
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
CYTAT("Rafcio":10r145sf) Wiem ze cos modziles u siebie, jak to wyszlo
skupuje graty, poskladam na wiosne |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
W ile celujesz
Czy te +30kucy przy wasze 1250kg da sie odczuc Ciekawe co ma zmienione H22A w wersji 220km Co do turbo to przy doladowaniu 0,5 ile sie mozna spodziewac kucy |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
celuje w 230+ ale sie okaze, wersja mocnijesza ma ostzrejsze walki, inne mapy, wieksza kompresje, inny dolot i wydech
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
Czyli do tego co napisalem dokladajac np. tloki Mahle na kompresje 11.5 mozna przeskoczyc te 220
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
poszukaj lepiej silnika h22a7, chyba Miniac ma bo coś mi wspominał ostatnio bedzie taniej
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
Lepiej ta druga opcje
H22A7-212 H22A8-220 Tylko ze z A7 to juz obd2 i pewnie cos jeszcze trzeba dokladac. Zreszta z silnikami jest roznie, kolega wsadzil JDM a i tak go objezdzam Co do kolektora wydechowego to lepiej cos wyrzezbic u nas czy kupic jakiegos gotowca |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 24 July 2003 Skąd: Szczecin/Koszalin ![]() |
kup kolektor RMF w USA. Żadne gówniane DC.
H22A8 (lub Type S w JDM)- inne wałki, tłoki i sterowanie. wydech też zmienili |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Skarzysko ![]() |
RMF z tego co pamietam to ok 1000$
A jaka jest kompresja w A7 i A8 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 13:36 |