![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
witam mam takie pytanie odnosnie dyferencjalu w STI. Jak wiadomo napend 4x4 zabiera i powoduje ze auto nie jedzie.
Testowalem dzisiaj kolegi STI US spec i tak bawilem sie wlasnie dyfrem i zaczalem sie zastanawiac czy wszyscy zawodnicy 1/4 mili czy tez nie wylaczaja lub przezucaja naped fully na tyl w czasie wyscigu?? Bo tak na chlopski rozum mozemy strzelic na zabklokowanym dyfrze i pozniej przelaczyc na tyl i nie miec takich strat?? czy jest to realne czy koledzy to stosuja ?? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
No ale rozpiecie nie daje zadnych cudownych efektow, bo przeciez wszystkie elementy napedu dalej sie kreca stawiajac opor. Poza tym malo kto ma centralny dyfer na sztywno spiety i przeszkadza on tylko w przypadku roznicy obwodow kol.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Jezu zrozumcie wreszcie jak działa dyferencjał. To że się rozepnie szperęniczego nie zmienia - napędzane są 4 koła. W zaleznie od wersji DCCD inicjalny rozkład momentu to 35/65 albo 41/69.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
CYTAT("Azrael":14phl3kp) Jezu zrozumcie wreszcie jak działa dyferencjał. To że się rozepnie szperęniczego nie zmienia - napędzane są 4 koła. W zaleznie od wersji DCCD inicjalny rozkład momentu to 35/65 albo 41/69.
to 31/69 czy 41/59? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
41/59
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 17:59 |