Shoutbox 0 nowych PW 


> Olej 10W60 pomoże?
chivas
post Wed, 29 Mar 2006 - 14:46
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 06 January 2006
Skąd: Kraków





Clio Williams 2,0 16v po przebiegu... no właśnie na budziku jest 150k km. Silnik zalany półsyntetykiem 10W40 i wygląda sprawa następująco: jak silnik jest zimny Cisnienie jest ok, po zagrzaniu spada. Nie ma jeszcze tragedii, ale silnik lubi obroty i powyżej 6tys obr. lekko dymi - jak to 16v.
Nie bardzo chciałbym zmieniać olej na jakiś bardziej gęsty bo obawiam się o hydraulikę w silniku (popychacze etc.)
I tu mam pytanie: Słyszałem, że wysilone silniki tak jak np w Subaru są zalewane olejem 10W60 - syntetykiem, który to poprzez swoje łasciwości lepkościowe mógłby w tym przypadku coś pomóc.
Ma ktoś jakies doświadczenia z tym olejem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Wed, 29 Mar 2006 - 14:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kodi
post Wed, 29 Mar 2006 - 15:19
Post #2


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 December 2004
Skąd: wroclaw





Ja zalalem 20 w 60 motula i raczej sobie chwale.


--------------------
SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chivas
post Wed, 29 Mar 2006 - 16:58
Post #3


Rookie
Dołączył: Fri, 06 January 2006
Skąd: Kraków





A poprawiło się z ciśnieniem? Bo motul ciut drogawy jak na experyment
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 29 Mar 2006 - 17:00
Post #4


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





Motul to nie experyment - u mnie z ciśnieniem się poprawiło. Lej motula.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chivas
post Wed, 29 Mar 2006 - 20:49
Post #5


Rookie
Dołączył: Fri, 06 January 2006
Skąd: Kraków





Dzieki Leo, tego sie własnie chciałem dowiedzieć - mozna zamykać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KureckiGTT
post Wed, 29 Mar 2006 - 21:49
Post #6


User
Dołączył: Sun, 27 February 2005
Skąd: Kielce





moze powiedz jekie masz ciśnienie??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
koliber 111
post Thu, 30 Mar 2006 - 07:21
Post #7


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005





kup platinum 10w60 rally sport,ciśnienie oleju się znacznie poprawi,a nie wydasz majątku jak na motul
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Thu, 30 Mar 2006 - 09:02
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





No to ja dorzucę Valvoline vr10w60.....trochę droższy od platinium coś tam ale tańszy od motula.....


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibi122
post Thu, 30 Mar 2006 - 09:06
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Tue, 23 November 2004
Skąd: Kampinos





CYTAT("macpl":3eh9qxdn)
No to ja dorzucę Valvoline vr10w60.....trochę droższy od platinium coś tam ale tańszy od motula.....


10W60 jest półsyntetyk a 5 w 50 jest Full

http://www.unoturbo.pl/ut_fotki/valvo.JPG


--------------------
...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm
Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm
Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres
Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
44FG
post Thu, 30 Mar 2006 - 11:35
Post #10


User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Warszawa - Piaseczno





10w60 jest pełnym syntetykiem... tak jest napisane na opakowaniu Valvoline. Jest dużo tańszy od Motula (ok 40 PLN za 1l) i moim zdaniem świetnie się sprawdza.


--------------------
Rallye Golf G60
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EASYKATO
post Thu, 30 Mar 2006 - 12:56
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 February 2005
Skąd: DW-R





Valvoline 10W60 jest synthetic blend w szarych(srebrnych bańkach)

i full synthetic w czarnych


--------------------
Perfect Preparation Prevents Poor Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan41
post Thu, 30 Mar 2006 - 13:48
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 12 February 2005
Skąd: [ S R C ]





A jakie zdanie macie nt Castrol 10W60?


--------------------
ET 12.793s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EASYKATO
post Thu, 30 Mar 2006 - 14:07
Post #13


Frequent User
Dołączył: Thu, 24 February 2005
Skąd: DW-R





jak w "Szukaj"
wpiszesz :
Castrol RS
to znajdziesz sporo opinii na temat tego oleju


--------------------
Perfect Preparation Prevents Poor Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Thu, 30 Mar 2006 - 14:13
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT("Dan41":3tkl3w8p)
A jakie zdanie macie nt Castrol 10W60?


Ja mam złe....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Thu, 30 Mar 2006 - 15:00
Post #15


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





ja też.

Added after 36 seconds:

CYTAT("44FG":1h2b57hi)
10w60 jest pełnym syntetykiem... tak jest napisane na opakowaniu Valvoline. Jest dużo tańszy od Motula (ok 40 PLN za 1l) i moim zdaniem świetnie się sprawdza.


jestem święcie przekonany , że to półsyntetyk.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrzejrs
post Thu, 30 Mar 2006 - 15:02
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Thu, 22 September 2005
Skąd: (Wielkopolska)





Polski Castrol RS to syf.Miałem okazję porównać wymieniałem polski i jednocześnie drugiemu klientowi rs który przywiózł z niemiec.Różnica kolosalna i w kolorze i w lepkości.


--------------------
Escort RST 2.3 T
200SX-EVO 8 nie driftcar.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Thu, 30 Mar 2006 - 18:57
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT("EASYKATO":150839c4)
Valvoline 10W60 jest synthetic blend


no to wlasnie znaczy pol syntetyk


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pilatus
post Thu, 30 Mar 2006 - 19:51
Post #18


User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Częstochowa/Piaseczno





Jets też dostępny (od niedawna) Valvoline 10W60 z napisem FullSynthetic - jest w czarnej butelce. Ten "synthetic blend" jest dla odróżnienia w szarej.
Castrol - osobiście jeździłem zarówno na niemieckim (10 tys. km) jak i na polskim (ok. 30 tys. km). Różnica jest zdecydowana (obserwując zachowanie oleju i wnętrze silnika).
Obecnie jeżdżę na Valvoline - na razie mogę powiedzieć jedno - nie zostawia syfu w silniku, ciśnienie oleju takie samo jak na Castrolu.

pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan41
post Thu, 30 Mar 2006 - 19:57
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 12 February 2005
Skąd: [ S R C ]





A ja wczoraj na "lato" zalalem 10W60 z Castrola..
Widze ze za dobrze nie zrobilem...


--------------------
ET 12.793s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Thu, 30 Mar 2006 - 20:04
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





Największy problem z castrolem miałem z powodu totalnie spoconego silnika - pocił się wszędzie przy każdej uszczelce i śrubce. jest to o tyle dziwne że na zimę często zalewałem 0w30 lub 0w40 i zawsze było wsio ok. po kilkuset km na castrolu zalałem valvoline 10w60 "full syntetic", wymyłem silnik i od tego czasu spokój nic sie nie poci, a ciśnienie wzrosło o 0,5bara...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 18:13