Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> jak odpowietrzyc uklad paliwowy w tdi???
Bilu
post Sat, 26 Apr 2003 - 12:38
Post #1


User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wrocław www.rezacze.pl





witam
jakis czas temu zdarzylo sie ze zabraklo mi paliwa akurat w momencie jak podjezdzalem na stacje benzynowa. po zatankowaniu odpalil dopiero po ntej probie - chodzil przez chwile nierowno ale po momencie wszystko wrocilo do normy. czy moglo dojsc do czesciowego zapowietrzenia ukladu? jesli tak to czy odpowietrzy sie "sam" czy trzeba ingerencji z zewnatrz?
silnik 1z


--------------------
S6 turbo by http://www.ReZaCzE.pl & Koraszewski Auto Sport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 26 Apr 2003 - 12:38
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Simon
post Sat, 26 Apr 2003 - 14:53
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





Ja przy wymianie filtra do nowego wlewam ropęi dopiero przykręcam bo jak tego nie zrobie to ze 2 akumlatory można wyładować zanim coś naciągnie - normalnie na "pokrywie" filtra paliwa jest złącze do podpięcia podciśnieniowej pompki ale kto taką poza serwisem ma?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelo
post Sat, 26 Apr 2003 - 16:45
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





[quote="Simon" ale kto taką poza serwisem ma?[/quote]

znamy jednego "forumowicza" z wawy i on ją ma tylko, że on jest lepszy od serwisów


--------------------
................................................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus
post Sat, 26 Apr 2003 - 21:33
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Otwock





CYTAT("Simon":269k72ue)
Ja przy wymianie filtra do nowego wlewam ropęi dopiero przykręcam bo jak tego nie zrobie to ze 2 akumlatory można wyładować zanim coś naciągnie - normalnie na "pokrywie" filtra paliwa jest złącze do podpięcia podciśnieniowej pompki ale kto taką poza serwisem ma?

Oprócz wyładowania aqmulatora można trochę "przytrzeć" pompę kręcąc ją na sucho

Co do odpowietrzania to wydaje mi się że z czasem samo Ci się odpowietrzy.


--------------------
Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy)
Suzuki GSX600F
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luca
post Mon, 28 Apr 2003 - 22:58
Post #5


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 October 2002
Skąd: Mikołów, Śląsk





Hej, ja jak wracałem z Torunia w zeszłym roku miałem identyczną sytuacje, zrobiłem tak, zatankowałem paliwo, odkręciłem świece żarowe pokręciłem troszke a jak sie polała ropka to zakreciłem. Jeszcze jedna próba i chodzi do tej pory, no i oczywiście filterek paliwa trzeba było zmienić.


--------------------
----LUCA----
Modyfikujemy samochody i modyfikujemy
Pamiętajmy że mamy też rodziny.
Choć dla niektórych TUNING to życie................
Pokój jego Duszy 27.09.2003 (KRIS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Christo
post Mon, 28 Apr 2003 - 23:00
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 15 February 2003
Skąd: Wawa





Ja tam wykręcałem filterek, potem zakładałem, się babrałem a później i tak zabanglało od pierwszego... tylko było takie "TSSSS...." z kierunku filterka - czyżby samoodpowietrzanie?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafulus
post Mon, 28 Apr 2003 - 23:49
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sat, 25 January 2003
Skąd: Łódź





wlasnie jutro wymieniam filtr paliwa, wies jak naleje do nowego troche ropy i dopiero go przykrece to nie trezba odpowietrzac czy trzeba? a jak tak, to jak?


--------------------
[url=http://www.golf.tuning.prv.pl:3gohybag]89697cbb9a]http://www.webmedia.pl/szymacha/baner.jpg[/][/url:3gohybag]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 28 Apr 2003 - 23:54
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Nie ma specjalnych procedur w tych systemach wtryskowych. Wystarczy nalać paliwa i uruchomić silnik. Czasami bywają trudności w ponownym rozruchu---to sygnał że pompa wtryskowa juz bardacha jest,--- ściślej pompka przetłaczająca.
Zapraszam do lektury moich artykułów na http://www.tdi-tuning.pl artykuł zatytułowany >powietrze w paliwie<


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 02:08