![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wrocław www.rezacze.pl ![]() |
witam
jakis czas temu zdarzylo sie ze zabraklo mi paliwa akurat w momencie jak podjezdzalem na stacje benzynowa. po zatankowaniu odpalil dopiero po ntej probie - chodzil przez chwile nierowno ale po momencie wszystko wrocilo do normy. czy moglo dojsc do czesciowego zapowietrzenia ukladu? jesli tak to czy odpowietrzy sie "sam" czy trzeba ingerencji z zewnatrz? silnik 1z -------------------- S6 turbo by http://www.ReZaCzE.pl & Koraszewski Auto Sport
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 October 2002 ![]() |
Ja przy wymianie filtra do nowego wlewam ropęi dopiero przykręcam bo jak tego nie zrobie to ze 2 akumlatory można wyładować zanim coś naciągnie - normalnie na "pokrywie" filtra paliwa jest złącze do podpięcia podciśnieniowej pompki ale kto taką poza serwisem ma?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
[quote="Simon" ale kto taką poza serwisem ma?[/quote]
znamy jednego "forumowicza" z wawy i on ją ma tylko, że on jest lepszy od serwisów -------------------- ................................................
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Otwock ![]() |
CYTAT("Simon":269k72ue) Ja przy wymianie filtra do nowego wlewam ropęi dopiero przykręcam bo jak tego nie zrobie to ze 2 akumlatory można wyładować zanim coś naciągnie - normalnie na "pokrywie" filtra paliwa jest złącze do podpięcia podciśnieniowej pompki ale kto taką poza serwisem ma?
Oprócz wyładowania aqmulatora można trochę "przytrzeć" pompę kręcąc ją na sucho Co do odpowietrzania to wydaje mi się że z czasem samo Ci się odpowietrzy. -------------------- Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy) Suzuki GSX600F |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 October 2002 Skąd: Mikołów, Śląsk ![]() |
Hej, ja jak wracałem z Torunia w zeszłym roku miałem identyczną sytuacje, zrobiłem tak, zatankowałem paliwo, odkręciłem świece żarowe pokręciłem troszke a jak sie polała ropka to zakreciłem. Jeszcze jedna próba i chodzi do tej pory, no i oczywiście filterek paliwa trzeba było zmienić.
-------------------- ----LUCA----
Modyfikujemy samochody i modyfikujemy Pamiętajmy że mamy też rodziny. Choć dla niektórych TUNING to życie................ Pokój jego Duszy 27.09.2003 (KRIS) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 15 February 2003 Skąd: Wawa ![]() |
Ja tam wykręcałem filterek, potem zakładałem, się babrałem a później i tak zabanglało od pierwszego... tylko było takie "TSSSS...." z kierunku filterka - czyżby samoodpowietrzanie?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 25 January 2003 Skąd: Łódź ![]() |
wlasnie jutro wymieniam filtr paliwa, wies jak naleje do nowego troche ropy i dopiero go przykrece to nie trezba odpowietrzac czy trzeba? a jak tak, to jak?
-------------------- [url=http://www.golf.tuning.prv.pl:3gohybag]89697cbb9a]http://www.webmedia.pl/szymacha/baner.jpg[/][/url:3gohybag]
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Nie ma specjalnych procedur w tych systemach wtryskowych. Wystarczy nalać paliwa i uruchomić silnik. Czasami bywają trudności w ponownym rozruchu---to sygnał że pompa wtryskowa juz bardacha jest,--- ściślej pompka przetłaczająca.
Zapraszam do lektury moich artykułów na http://www.tdi-tuning.pl artykuł zatytułowany >powietrze w paliwie< -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 16 August 2025 - 02:08 |