Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> BMW E90 Alpina D3
Bodek
post Sat, 10 Sep 2005 - 00:15
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 October 2002
Skąd: Lublin





bardzo ciekawa propozycja ze strony bmw

Alpina diesel (" D3 ") turbo E90, debuting at Frankfurt Auto Show

4 cylinder - 2.0L single-turbo
200 horsepower
295 lb-ft (400Nm)
148mph top speed

http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 5334&stc=1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 10 Sep 2005 - 00:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
KruPin
post Sun, 11 Sep 2005 - 10:24
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: Płock/W-wa





Ciekawa to jest wizualnie, ale z silnikiem to sie nie wysilili, jesli to tylko program, a przypuszczam, ze tak. Juz z tej poprzedniej mocy 150KM programem robi sie spokojnie 190KM, wiec w tym 200KM, to zaden wyczyn, nie wspominajac juz o momencie rzedu 400Nm. Ktos kupi taka Alpine i wyjdzie u tunera, ze wiele wiecej z tego nie wykrzesa...
Jest cos wiecej o tym wiadaomo? Moze sa jakies mechaniczne modyfikacje???


--------------------
Forum Leasing.pl

TDIRACINGTEAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kub@
post Sun, 11 Sep 2005 - 12:47
Post #3


User
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: GD





w e90 ten 2 litrowy diesel ma 163 konie i 340 nm wiec podniesienie tego na 200 km to chyba nie wyczyn, nie wiem czym sie rozni konkretnie tylko silnik od e46 2.0 150 km i ten 163


--------------------
Nigdy wiecej francuskich aut...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 11 Sep 2005 - 23:51
Post #4


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Auto jako auto fabryczne sprzedawane na różnych rynkach musi spełniać pewne normy ekologiczne (pewnie Euro 4) no i z fabryki nie wypuszcza się zwykle aut których silniki chodzą na maksymalnych możliwościach, bo "zwykły" użytkownik nie musi brać pod uwagę tego że się turbo trzeba rozgrzać, wychłodzić więc szuszarki nie chodzą na maksimum możliwości nigdy w fabrycznym aucie, zwykły użytkownik też niestety nie musi wiedzieć że np nie daje się silnikowi pełnego obciążenia na niskich obrotach i wysokim biegu itp. Nawet sobie nie wyobrażacie ilu ludzi którzy kupują drogie, nowe samochody nie ma pojęcią najmniejszego o jeździe samochodem, na tyle że jestem w stanie powiedzieć, że chyba kursanci na prawo jazdy sobie podobnie radzą. Kiedyś się zastanawiałem po co tyle systemów korygujących tor jazdy, trakcje, hamulce, kierownice itp itd w drogich autach, jak poznałem grupę docelowych odbiorców to już o to nie pytam . Ich nie obchodzi nic, płacą i ma jeździć szybko .Także jestem praktycznie przekonany że silnik jest konkretnie przerobiony i ma mocny osprzęt. Powinien mieć jeszcze spore rezerwy mocy do wykrzesania. Ale dopóki ktoś nie przytoczy faktów to tylko spekulacja.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 06:58