Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Gdzie regenerowac TURBO
mike_p
post Tue, 18 Jan 2005 - 23:29
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 10 May 2004





Witam

Jak w temacie-gdzie w tej chwili mozna zregenerowac turbine tak aby nie bylo znia problemow, zebym nie musial reklamowac roboty.
Turbina pracuje w Fiacie Croma 2.0T i pomimo braku luzow na osce oraz raczej suchego IC z wydechu zaczal wydobywac sie niebiesi dymek. Jest to widoczne zwlaszcza na wolnych obrotach, wiec wyglada na to ze uszczelnienie po stronie wydechu puszcza. Dodam ze uszczelniacze zaworowe, wogole cala gora byla robiona w te wakacje, kompresja tez jest dobra i rowna na wsyzstkich cylindrach.
Nieukrywam, chcialbym to zrobic dobrze i w miare tanio. Moim typem byl Pan Myszkier, jednak po przeczytaniu jednego z tematow zaczalem watpic w jego fachowosc. Przyznam ze byloby dobrze gdyby byla jakas przyzwoita firma w okolicach Krakowa.
Na allegro znalazlem takie ogloszenie: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=39102341
Ktos robil u nich turbiny?Moze jest juz jakas obiegowa opinia o tej firmie?
Co o tym wszystkim sadzicie?
Z gory dzieki za wszelkie sugestie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Jan 2005 - 23:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
noorec
post Wed, 19 Jan 2005 - 00:58
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Azrael robil w Motoarenie i chyba narazie jest zadowolony
zagadaj do niego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 19 Jan 2005 - 01:40
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Naprawa w motoarenie wymagała 3 poprawek ale teraz póki co działa i scen nie robi. Na pewno rewelacyjna obsługa klienta, terminy i zaanagażowanie firmy. W porównaniu z Myszkierem to rewelacja :-(


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Wed, 19 Jan 2005 - 08:56
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Azrael mógłyś podać orientacyjną cene, bo przerzucam po grażu pare K24 i jakieś T4


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike_p
post Wed, 19 Jan 2005 - 09:16
Post #5


Rookie
Dołączył: Mon, 10 May 2004





Dzieki za podpowiedz, skontaktuje sie z nimi i zobacze co mi powiedza. A slyszal ktos o tej firmie we Wroclawiu, podalem link do nich na allegro. Jest wogole mozliwosc abym byl swiadkiem calej regeneracji turbiny czy panowie powiedza mi zebym zglosil sie w wyznaczonym terminie po odbior turbiny.pytam bo prawdopodobnie i tak turbiny na miejscu nie zrobie, wiec musze ja dostarczyc a jesli bym widzial co mechanicy robia, bylbym spokojniejszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 19 Jan 2005 - 10:13
Post #6


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Ja goraco polecam jeszcze to: DANMAR 62-80 Lusowo ul. Nowa 43.... telefon chyba taki: 618146978... Pan Marek Kulemba...

Są na prawdę wpożądku...


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 19 Jan 2005 - 10:53
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("MACIOR":ekznh2t8)
Azrael mógłyś podać orientacyjną cene, bo przerzucam po grażu pare K24 i jakieś T4 :P



Mniejsze Garetty chyba 900PLN większe coś ponad 1000 nie wiem jak KKK. Generalnie Standardowa cena to komplet naprawczy + czyszcznie turbiny + wyważanie + złożenie tego wsyztskiego do kupy. Jak wchodzi wymiana wirnika czy coś takiego to cena rośnie.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QSY
post Thu, 20 Jan 2005 - 19:55
Post #8


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 June 2003
Skąd: Lublin





Ream Poland
ul. Abramowicka 5 Lublin

http://www.reampoland.pl


--------------------
http://www.katservis.pl - dużo się tu nauczyłem
http://www.autor-tuning.com/ - gorąco polecam
http://www.reampoland.pl - tu pracowalem
http://www.lkt.pl - moje lokalne forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Thu, 20 Jan 2005 - 20:25
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





viewtopic.php?t=18466

to jeszcze zeby dolac oliwy do ognia...

a efekt koncowy tych wszystkich dyskusji jest taki...

lepiej kupic nowe - taniej wyjdzie.
garrett t3 kosztuje 700 USD .. przy obecnym kursie to są 2 regeneracje...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jtjerry
post Thu, 20 Jan 2005 - 20:59
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





CYTAT("PrOsIaQ":2oqfdoji)
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18466

to jeszcze zeby dolac oliwy do ognia...

a efekt koncowy tych wszystkich dyskusji jest taki...

lepiej kupic nowe - taniej wyjdzie.
garrett t3 kosztuje 700 USD .. przy obecnym kursie to są 2 regeneracje...


święte słowa i sama najprawdziwsza prawda. regeneracje polskich paproków są o kant d... rozbić. Turbiny T3/T04 w renomowanych sklepach internetowych są już od 550$ a przesyłka us postal service już od 29$. Moim zdaniem szkoda kasę wywalać w błoto w regenerację. Co tanio to drogo.


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
QSY
post Thu, 20 Jan 2005 - 22:39
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 30 June 2003
Skąd: Lublin





oddawajcie dalej turbiny do partaczy to na pewno bedzie to opłacalny interes dla wszystkich...
Ja i tak wiem swoje....

Pozdrawiam


--------------------
http://www.katservis.pl - dużo się tu nauczyłem
http://www.autor-tuning.com/ - gorąco polecam
http://www.reampoland.pl - tu pracowalem
http://www.lkt.pl - moje lokalne forum
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotreq
post Thu, 20 Jan 2005 - 22:47
Post #12


User
Dołączył: Thu, 15 April 2004
Skąd: 0-22





przy okazji tematu....
co myślicie o "ulepszeniu" turbo przy okazji regeneracji... np. większe łopatki, hybryda, inne? Czy warte jest to zachodu, jakie przynosi efekty, ma ktoś jakieś doświadczenia => głównie chodzi mi o T3

pozdrawiam[/url]


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike_p
post Thu, 20 Jan 2005 - 23:02
Post #13


Rookie
Dołączył: Mon, 10 May 2004





Faktycznie, partaczy u nas nie brakuje. Niestety nie dysponuje na tyle duzymi funduszami aby zaplacic sobie za nowa turbine 1800zl.Wiem ze mialoby sens zakup nowej, jednak jest jak jest i musze regenerowac chyba ze zna ktos dobre zrodlo turbin uzywanych...
Gdybym mial nowszy samochod, jeszcze bym myslal nad nowa turbina, jednak jak to bywa z autami wiekowymi, co chwila wychodzi cos nowego do zrobienia a auto musze miec caly czas wpelni sprawne wiec ..
Ream Poland daje 12 miesiecy gwarancji wrazie co, jednak nie okreslili mi jeszcze konkretnej ceny za naprawe, ale negocjacje wciaz trwaja
Dzieki za wszelkie uwagi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jtjerry
post Thu, 20 Jan 2005 - 23:29
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





zaletą internetowych topików jest to, że możesz się utwierdzić w swoich i tak juz utwierdzonych poglądach.

co do tej firmy co daje gwarancję, fajnie było by dostać na piśmie to co uważają oni za "w razie co". Bo potem pojadą na koniku niskiego ciśnienia oleju, słabego akumulatora i za słonej zupy.
!!!!!!!WSPIERAJMY POLSKICH ZŁOMIARZ!!!!!!


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubeeert
post Thu, 20 Jan 2005 - 23:45
Post #15


Super User
Dołączył: Wed, 10 March 2004
Skąd: Warszawa





mike - może z naciskiem na może ma to sens ale za rok albo wczesniej znów bedzie Cię czekać wymiana czego Ci nie życzę...
IMO lepiej zainwestować i mieć niż wiecznie oszczędzać i modlic się co dzień rano o to "żeby się tylko dzis nie wysrało".
Ja swój prywatny dupowózek robię w miarę funduszy ale - nie oszczędzam na częściach bo wszelkie oszczędności maja to do siebie że mszczą się w najmniej odpowiednim momencie. Kurs walut jak to było już u góry napisane jest korzystny więc z niego skorzystaj. A jak chcesz wierzyć w gwarancję i Polskich turbonaprawiaczy po tym wszystkim co tu było napisane to wolna wola.
I powodzenia.


Pozdrawiam


--------------------
Motto: opinie są jak dziury w d***e każdy ma własną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike_p
post Sun, 23 Jan 2005 - 09:45
Post #16


Rookie
Dołączył: Mon, 10 May 2004





W takim razie poprosilbym o jakies namiary gdzie mozna zdobyc tanio nowego garretta T3, bo jakos nie moge znalezc takiego za 500$
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jtjerry
post Mon, 24 Jan 2005 - 21:43
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





aleś chłopie leniwy...


http://www.slowboyracing.com/Garrett/garrett.html
tak mniej więcej od 2/3 strony w dół szukaj 50 trim...

albo tu
http://www.extremeturbo.com/index.php?cPath=21
tu też szukaj 50 trim

albo tu
http://store.yahoo.com/cheapturbo/gartur.html
szukaj czegoś małego

ceny 50 trim to 550 dolców i to jest standard normalnego cywilizowanego rozwinietego wolnego swiata. szkoda że do niego nie nalezymy.
niestety należymy do eurozadupia.


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fazzy
post Mon, 24 Jan 2005 - 22:06
Post #18


Super User
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wawa





Nio....
Dziś zobaczyłem się z moją turbinką... IHI RHB5...
Niedawno "regenerowana" w Motoremo. A tak dokładniej ze 4000 km temu.
Napisałem "regenerowana" bo tak naprawdę to z oryginału zostały tylko ślimaki i całe wnętrze było nowe. Dziś ku memu zaskoczeniu mechanik pokazuje mi centymerowy luz na wałku...??
Turbina chodziła na 0,6 bara, i przez pewnien czas doładowanie podniesione na 0,74 bara...
Motoremo.. jade do Was, ciekaw jestem co mi powiecie na ten temat


--------------------
FAZZY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike_p
post Tue, 25 Jan 2005 - 20:58
Post #19


Rookie
Dołączył: Mon, 10 May 2004





czy kupujac turbine musze dobrac taka gdzie trim=50 czy moge kupic z trimem=54. Jaka ewentualnie bylaby roznica pomiedzy tymi sprezarkami? Jeszcze jedno, jesli nie zgadza sie kat wylotu muszli turbiny, moge potem ja dopasowac, odkrecajac cala muszle od korpusu turbiny i przekrecajac ja powiedzmy o przeskok jednej sruby na obwodzie?Czy to spowoduje rozszczelnienie turbiny, lub utrate gwarancji?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jtjerry
post Tue, 25 Jan 2005 - 21:43
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





możesz, ale nie w każdej jest to możliwe. nic nie utracisz, turbina nie jest uszczelniana na tych śrubach, one tylko trzymaja ją do kupy.
generalnie większy trim to większy top end power ale i większy lag. 50 tka bedzie aż nadto do silniczka który masz. Kazdy porządny sklep internetowy ma dobrze działający dział doradztwa, zadzwoń lub napisz co chcesz a oni co doradzą bo od tego są, to nie polska.. (chociaz możesz mieć kłopoty wytłumaczyć im co to jest fiat bo tego słowa u nich nie ma w słowniku


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 10:57