Shoutbox 0 nowych PW 


> S5 3.0T CWDG 2017 Zimny start i wolne obroty
dark79
post Mon, 07 Apr 2025 - 22:14
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 31 March 2008





Witam wszystkich. Chcialbym przeprosic za brak polskich znakow.

Mam klika pytan na temat nowego nabytku z tematu. Do tej pory wymienilem pompe paliwa wysokiego cisnienia oraz odme z zaworkami PVC. Problem z jakim sie borykam to dluzsze krecenie silnika przy pierwszym odpalaniu auta po dluszszym postoju. Musi dluzej pokrecic w porownaniu do nastepnych startow silnika. No i trzesie sie, delikatnie rzuca silnikiem. Jest to bardziej wyczuwalne jak silnik jest zimny.
Czy system paliwowy powinien trzymac cisnienie po stronie wysokiego cisnienia caly czas? U mnie spada prawie do 0 po dluzszym postoju.
Niie ma zadnych bledow w sterowiku. Od czego zaczac diagnostyke? Wtryski?
Co i jak sprawdzic zeby nie wymieniac wszystkiego po kolei?

Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawaim Darek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 1)
Wspieraj forum
post Mon, 07 Apr 2025 - 22:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
skalarx
post Mon, 22 Sep 2025 - 14:00
Post #2


Rookie
Dołączył: Mon, 22 June 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(dark79 @ Mon, 07 Apr 2025 - 22:14) *
Witam wszystkich. Chcialbym przeprosic za brak polskich znakow.

Mam klika pytan na temat nowego nabytku z tematu. Do tej pory wymienilem pompe paliwa wysokiego cisnienia oraz odme z zaworkami PVC. Problem z jakim sie borykam to dluzsze krecenie silnika przy pierwszym odpalaniu auta po dluszszym postoju. Musi dluzej pokrecic w porownaniu do nastepnych startow silnika. No i trzesie sie, delikatnie rzuca silnikiem. Jest to bardziej wyczuwalne jak silnik jest zimny.
Czy system paliwowy powinien trzymac cisnienie po stronie wysokiego cisnienia caly czas? U mnie spada prawie do 0 po dluzszym postoju.
Niie ma zadnych bledow w sterowiku. Od czego zaczac diagnostyke? Wtryski?
Co i jak sprawdzic zeby nie wymieniac wszystkiego po kolei?

Z gory dziekuje za pomoc

Pozdrawaim Darek


w każdym normalnym aucie to typowe objawy walniętego czujnika temperatury płynu chłodzącego (tego który daje info ecu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 12:59