Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> UPG z silnika 2.0 pod 1.8
133699
post Sun, 16 Feb 2025 - 22:26
Post #1


User
Dołączył: Fri, 18 November 2016





O co chodzi.
Chce sobie zrobić na zapas silnik, który ma pojemność 1.8 (tłok 88mm) i spiąć z głowicami 2.0 (tłok 92mm). Chce do tego użyć uszczelki 2.0 właśnie.

Blok ma grubą tuleje (ok 8-9mm), więc uszczelka siądzie. Zastanawia mnie jaki realny wpływ może mieć taki przeskok (4mm średnicy tulei ) dla żywotności UPG.

W stanach ta kombinacja działała spore kilometry,a mówie o upierdliwym bokserze subaru.

Uszczelka z 1.8 odpada, jest tylko opcja szmaciana. W 2.0 mam wybór w każdą strone.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 16 Feb 2025 - 22:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Ziuzio
post Mon, 24 Feb 2025 - 10:53
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Odsunięcie uszczelki od komory spalania polepszy jej żywotność, o ile ma na czym leżeć(a napisałeś, że ma) i nie zmniejszy się krytycznie granica na łączeniu cylindrów(tak, by nie mogło dmuchać między cylindrami, ale skoro to uszczelka z seryjnego 2.0 Subaru, to raczej ta opcja nie grozi).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Fri, 14 Mar 2025 - 20:59
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Uwydatnienie ostrych krawędzi będzie miało wpływ na spalanie detonacyjne.


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 13:18