![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 18 November 2016 ![]() |
O co chodzi.
Chce sobie zrobić na zapas silnik, który ma pojemność 1.8 (tłok 88mm) i spiąć z głowicami 2.0 (tłok 92mm). Chce do tego użyć uszczelki 2.0 właśnie. Blok ma grubą tuleje (ok 8-9mm), więc uszczelka siądzie. Zastanawia mnie jaki realny wpływ może mieć taki przeskok (4mm średnicy tulei ) dla żywotności UPG. W stanach ta kombinacja działała spore kilometry,a mówie o upierdliwym bokserze subaru. Uszczelka z 1.8 odpada, jest tylko opcja szmaciana. W 2.0 mam wybór w każdą strone. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 19 October 2003 Skąd: krakooff ![]() |
Odsunięcie uszczelki od komory spalania polepszy jej żywotność, o ile ma na czym leżeć(a napisałeś, że ma) i nie zmniejszy się krytycznie granica na łączeniu cylindrów(tak, by nie mogło dmuchać między cylindrami, ale skoro to uszczelka z seryjnego 2.0 Subaru, to raczej ta opcja nie grozi).
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Uwydatnienie ostrych krawędzi będzie miało wpływ na spalanie detonacyjne.
-------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 13:18 |