Shoutbox 0 nowych PW 

Reply to this topicStart new topic
> Map sensor digifant 1, Sprawdzenie map sensora i ewentualna wymiana
Marcu
post Tue, 03 Dec 2024 - 20:42
Post #1

Rookie

Hej, mam pytanie techniczne, jestem laikiem ale lubie pogrzebać przy aucie, mam audi 80 2.0 16v z 90 roku, wtrysk silnika jest przerobiony na efi digifant 1 z silnika prawdopodobnie vw pg, takiego już kupiłem. Auto ma problem z tym wtryskiem, spala kosmiczne ilości benzyny, na biegu jałowym wchodzi na wysokie obroty, przerywa. Do tej pory po sprawdzałem większość rzeczy. Mam problem z map sensorem w sterowniku, ecu ma nr 037906022cn, a map sensor jest na 200kpa i ma nr 1267632015. Sprawdzałem go, dołączyłem podciśnienie od ecu i multimetrem mierzyłem nóżki mapsensora przy włączonym zaplonie, jedna ma stałe 5.05v natomiast środkowa czyli sygnałowa ma 1.6v przy ciśnieniu atmosferycznym, następnie podłączyłem pompkę ręczną podcisnieniową i zrobiłem pare pomiarów
0.2bar podciśnienia -1.4v
0.4bar podciśnienia -0.9v
0.6bar podciśnienia- 0.8v
0.8bar podciśnienia - 0.2v
Pomiary robione przy temperaturze około 0stopni celcjusza jeżeli to ma znaczenie.
Z tego co wyczytałem przy ciśnieniu atmosferycznym powinien mieć około 2.5v czyli połowa. Auto to wolnossak, kiedy go odpalę i zastopuje mu obroty na około 1k odcięciem dopływu powietrza to w kolektorze ssacym ma około 0.6/0.7 bara podciśnienia na "wolnych".
Czy moje odczyty z map sensora są faktycznie błędne, czy te objawy mogą być powiązane z tym map sensorem no i czym mogę zastąpić obecny map sensor? , bo szukając po numerach to za bardzo nic nie znalazłem.
Przepraszam jeżeli wybrałem zły dział, mam nadzieję na pomoc i pozdrawiam.
Go to the top of the page

+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 03 Dec 2024 - 20:42
Post #

Dotacja

Dotacja na forum

Quote Post
Nanab
post Mon, 09 Dec 2024 - 15:23
Post #2

Frequent User