![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 October 2021 ![]() |
Cześć, potrzebuję pomocy w ocenie logów. Chciałem się dowiedzieć czy mój trop jest dobry. Samochód to S3 8L z problemem stuku na 3/4 cylindrze. Cewki są ok, przerwa na świecy 0,7mm, zaworek odmy zmieniony, tip jak i układ dolotowy za turbiną też sprawdzone. Jedynym moim pomysłem jest brudny wtryskiwacz na 4 cylindrze, dlatego proszę kogoś mądrzejszego o rzucenie okiem na loga i podpowiedź co sprawdzić. Planuje na weekendzie podmienić wtryskiwacz z 4 na 1 cylinder i zobaczyć czy coś się zmieniło.
https://drive.google.com/drive/folders/1trp...?usp=drive_link |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
tjunink czy seria ? Nie chce mi się w logi patrzeć.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 October 2021 ![]() |
seria z dcatem
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 26 January 2014 ![]() |
Przepływke wymień.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 03 November 2013 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zrób takie logi i wrzuć na TuneZilla, bo inaczej każdy zmarnuje 30min życia na szukanie, wrzucanie i przeglądanie tego:
- przełączyć na benzynę z lpg jeśli jest instalacja gazowa, - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg), - zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg), - zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg 1500-3500rpm, - zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.). -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 October 2021 ![]() |
Zrobiłem logi dokładnie jak napisałeś w instrukcji, natomiast zmieniłem MAPa, który jak się okazało był z TFSI. Obecnie samochód operuje zdecydowanie wiekszym doładowaniem wynoszącym 100mbar nadciśnienia do zadanego, ale problem cofnięć zapłonu nadal występuje. Pompa paliwa jak wspominałem jest wymieniona na DW, więc paliwa mu nie brakuje - mierzone manometrem. Cewki świece nowe, przerwa 0,7mm.
https://log.tunezilla.com/chart/884499#H8KL...g0EDDXCocOTAAAA - 001 020 031 z przepinka na 4 https://log.tunezilla.com/chart/884501#H8KL...g0EDDXCocOTAAAA - 001 020 031 5 bieg https://log.tunezilla.com/chart/884502#H8KL...oZvwrbDlQAAAA== - 003 115 118 przepinka na 4 bieg https://log.tunezilla.com/chart/884503#H8KL...oZvwrbDlQAAAA== - 003 115 118 5 bieg https://log.tunezilla.com/chart/884504#H8KL...n8BOH5ywqoVAQAA - 1 32 90 statycznie |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 October 2021 ![]() |
Dodatkowo zapomniałem, że układ odmy i dolotu sprawdzony pod kątem szczelności i wymieniony przepływomierz.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 08:49 |