Shoutbox 0 nowych PW 


> Analiza logów 1.8 T BAM
PanReciu
post Thu, 31 Oct 2024 - 08:48
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 13 October 2021





Cześć, potrzebuję pomocy w ocenie logów. Chciałem się dowiedzieć czy mój trop jest dobry. Samochód to S3 8L z problemem stuku na 3/4 cylindrze. Cewki są ok, przerwa na świecy 0,7mm, zaworek odmy zmieniony, tip jak i układ dolotowy za turbiną też sprawdzone. Jedynym moim pomysłem jest brudny wtryskiwacz na 4 cylindrze, dlatego proszę kogoś mądrzejszego o rzucenie okiem na loga i podpowiedź co sprawdzić. Planuje na weekendzie podmienić wtryskiwacz z 4 na 1 cylinder i zobaczyć czy coś się zmieniło.
https://drive.google.com/drive/folders/1trp...?usp=drive_link
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 7)
Wspieraj forum
post Thu, 31 Oct 2024 - 08:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Leo
post Thu, 31 Oct 2024 - 10:02
Post #2


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





tjunink czy seria ? Nie chce mi się w logi patrzeć.


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PanReciu
post Thu, 31 Oct 2024 - 11:04
Post #3


Rookie
Dołączył: Wed, 13 October 2021





seria z dcatem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wieśmac
post Thu, 31 Oct 2024 - 12:53
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 26 January 2014





Przepływke wymień.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Malisz
post Thu, 31 Oct 2024 - 14:46
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 03 November 2013
Skąd: Warszawa





CYTAT(Wieśmac @ Thu, 31 Oct 2024 - 12:53) *
Przepływke wymień.

podmień na sprawną, bo po przepływce licząc pi razy drzwi ma 170KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 01 Nov 2024 - 18:48
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Zrób takie logi i wrzuć na TuneZilla, bo inaczej każdy zmarnuje 30min życia na szukanie, wrzucanie i przeglądanie tego:
- przełączyć na benzynę z lpg jeśli jest instalacja gazowa,
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg),
- zrobić dynamicznego loga 001+020+031 5 bieg 1500-3500rpm,
- zrobić dynamicznego loga 003+115+118 3 bieg 1500-7000rpm (z przepinką na 4 bieg),
- zrobić dynamicznego loga 003+115+118 5 bieg 1500-3500rpm,
- zrobić loga statycznego 001+032+090 (kilka sekund na jałowych rpm z wyłączonymi wszystkimi elektrycznymi duperelami typu światła, nawiew, klima, itd.).


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PanReciu
post Fri, 08 Nov 2024 - 18:27
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 13 October 2021





Zrobiłem logi dokładnie jak napisałeś w instrukcji, natomiast zmieniłem MAPa, który jak się okazało był z TFSI. Obecnie samochód operuje zdecydowanie wiekszym doładowaniem wynoszącym 100mbar nadciśnienia do zadanego, ale problem cofnięć zapłonu nadal występuje. Pompa paliwa jak wspominałem jest wymieniona na DW, więc paliwa mu nie brakuje - mierzone manometrem. Cewki świece nowe, przerwa 0,7mm.
https://log.tunezilla.com/chart/884499#H8KL...g0EDDXCocOTAAAA - 001 020 031 z przepinka na 4
https://log.tunezilla.com/chart/884501#H8KL...g0EDDXCocOTAAAA - 001 020 031 5 bieg
https://log.tunezilla.com/chart/884502#H8KL...oZvwrbDlQAAAA== - 003 115 118 przepinka na 4 bieg
https://log.tunezilla.com/chart/884503#H8KL...oZvwrbDlQAAAA== - 003 115 118 5 bieg
https://log.tunezilla.com/chart/884504#H8KL...n8BOH5ywqoVAQAA - 1 32 90 statycznie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PanReciu
post Fri, 08 Nov 2024 - 19:35
Post #8


Rookie
Dołączył: Wed, 13 October 2021





Dodatkowo zapomniałem, że układ odmy i dolotu sprawdzony pod kątem szczelności i wymieniony przepływomierz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 08:49